Nainen luuletko sinä olevasi kaunis ja haluttava jos saat matchejä deittiapissa?
Tuntuu siltä että naiset luulevat itsestään liikoja kun miehet lähestyvät heitä seksin toivossa. Jos nainen on pyöreä ja ei kovin kaunis niin siitä huolimatta komeat ja koulutetut miehet lähestyy heitä seksin toivossa koska miesten on hankala saada seksiä.
Tämän myötä naiset alkavat luulemaan itsestään liikoja ja se johtaa siihen että ainoastaan koulutetut(huom hyvätuloiset) ja komeat(huom pitkät ja lihaksikkaa) miehet kelpaa naisille tasosta riippumatta.
Naisten on hyvin vaikea tajuta kokonaiskuvaa koska mies ei voi vaan valita naista, mies joutuu tekemään kymmeniä ellei satoja alotteita naisille eikä mies siitä huolimatta saa seksiä tai pääse treffeille. Naisille riittää vaan se että naisen on oltava kaunis, nuorekas, alistuva ja positiivinen niin nainen saa ehdotteluja miehiltä.
Kommentit (89)
Yritä nyt päättää pitikö sen naisen olla kaunis vai ei.
Sitten, kun olet tämän päättänyt, päätä kasvaa aikuiseksi.
Jokainen nainen on haluttava, kun vertaa ap:n kaltaiseen koiranpaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Jos et ole oikeasti kaunis mutta pidät itseäsi silti kauniina aiheuttaa harmia kaikille. Se että pidät itseäsi kauniina ja haluttavana tarkoittaa sitä että tavalliset miehet ei kelpaa sinulle. Tavalliset miehet jää vaille naisen kosketusta kun te kaikki luulette olevanne kauniita ja haluttavia.
Älä huoli, minun mieheni saa minulta ihan riittävästi naisen kosketusta. Muille sitä ei riitä, kai se sitten on sinulle merkki liian hyvästä itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että naisten itsetunto on kiinni sinun tykkäämisistäsi?
Alapeukuista se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Jos et ole oikeasti kaunis mutta pidät itseäsi silti kauniina aiheuttaa harmia kaikille. Se että pidät itseäsi kauniina ja haluttavana tarkoittaa sitä että tavalliset miehet ei kelpaa sinulle. Tavalliset miehet jää vaille naisen kosketusta kun te kaikki luulette olevanne kauniita ja haluttavia.
Miksi sä kuvittelet että kaikki naisen oleminen liittyy jotenkin miehiin? Jos nainen kokee olonsa hyväksi omissa naihoissaan, niin vttuako se sinulle kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni minään vaikka olen hoikka. En usko kenenkään kehuja ja tiedän, että miehet laittavat tykkäyksen kaikille. Mun kanssa lähdetään treffeille, jos ei ketään muutakaan saada.
Sopisi kehitellä hieman parempi itsetunto?
Olen vain realisti. Tuo on totuus, jonka olen oppinut monta kertaa kantapään kautta.
Jos en väärin muista niin joku tutkimus kertoi miesten noin 80% swaippaavan oikealle. Siinä saa itseluottamusbuustia rumempikin nainen kun miehiä Tinderissä 2/3 osaa käyttäjistä.
No mutta eihän miehillekään kelpaa kuin kaikkein kauneimmat nuoret naiset, ihan riippumatta omista avuista. 99% miehistä tyytyy. Joten mitä väliä, mitä pyöreämmät ja vähemmän kauniit naiset tekevät?
Miehiä panettaa enemmän ja täten he syytävät tykkäyksiä deittisovelluksissa käytännössä ilmaisen pillun toivossa. Ei kai tämä tullut sinulle yllätyksenä kun olet itsekin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48.
Miksi sä kuvittelet että kaikki naisen oleminen liittyy jotenkin miehiin? Jos nainen kokee olonsa hyväksi omissa naihoissaan, niin vttuako se sinulle kuuluu!
Naiset haluaa komeiden ja koulutettujen miesten huomiota, naiset on riippuvaisia noiden miesten huomiosta. Ei naiset edes osaa elää ilman miestä, katsele vähän kuinka moni nainen on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen vaan iloinen siitä että voin ns. 5/10 naisena saada yhtä paljon matcheja kuin joku todella kasvoiltaan hyvännäköinen pitkä ja treenattu 9.5/10 mies.
En minä ole pelin sääntöjä laatinut. Uikuttakaa luonnolle tai evoluutiolle, en jaksa ottaa asiasta stressiä.
Tota noin, mistä näkee, minkä tasoinen ihminen on?
No, lähdetään siitä, että tämän aloituksen tekijä on 0/10 ...
Tottakai oletan että olen riittävän viehättävä ja kiinnostava jos joku minulle tykkäyksen antaa. Tyhmä pitäisi olla jos tykkäisi jostain joka ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Jos en väärin muista niin joku tutkimus kertoi miesten noin 80% swaippaavan oikealle. Siinä saa itseluottamusbuustia rumempikin nainen kun miehiä Tinderissä 2/3 osaa käyttäjistä.
Mitä ihme buustia, kyllä naiset tietää, että miehet swaippaa lähes kaikki oikealle. Tyhmäkö olet?
En luule mitään. Pari kertaa tapasin yhden tyypin. Ei ollut se oikea. Myöhemmin tapasin mun miehen irl.
Hankipa itsetunto. Kukaan ei halua ruikuttajamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä panettaa enemmän ja täten he syytävät tykkäyksiä deittisovelluksissa käytännössä ilmaisen pillun toivossa. Ei kai tämä tullut sinulle yllätyksenä kun olet itsekin mies
Tätähän aloittaja juuri sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen vaan iloinen siitä että voin ns. 5/10 naisena saada yhtä paljon matcheja kuin joku todella kasvoiltaan hyvännäköinen pitkä ja treenattu 9.5/10 mies.
En minä ole pelin sääntöjä laatinut. Uikuttakaa luonnolle tai evoluutiolle, en jaksa ottaa asiasta stressiä.
Vihaan sinua. Syvästi. Jos mitään oikeudenmukaisuutta on maailmassa niin kaikki Tinderien sun muiden äppien serverit räjähtävät tänä vuonna tuusannuuskaksi.
Ei se miesten löyhää seksuaalimoraalia mihinkään muuttaisi. Sitten miehet jakelisi itseään somessa ja baareissa.
Pitisi ensin olla sitä seksiä, sitten se moraalius paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme buustia, kyllä naiset tietää, että miehet swaippaa lähes kaikki oikealle. Tyhmäkö olet?
Miehen on pakko swaipata lähes kaikki naiset oikealle koska jos mies swaippaa vain ne kauniit ja kiinnostavat naiset niin matchejä ei tule. Ne tosi rumat naiset swaipataa vasemmalle mutta kaikki muut oikealle jotta tulisi edes jonkinlainen puhe yhteys naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48.
Naiset haluaa komeiden ja koulutettujen miesten huomiota, naiset on riippuvaisia noiden miesten huomiosta.
No sittenhän komeita ja koulutettuja miehiä riittää kaikille naisille parisuhteeseen ja kaikki on hyvin. Miehiä ja naisia on kuitenkin melko lailla yhtä paljon.
-eri.
"koska minä en saa naista niin pitää estää niiden saanti myös hyvännäköisiltä miehiltä, kaikki vaan palasiksi"
Tuolta kuulostat.