Nainen luuletko sinä olevasi kaunis ja haluttava jos saat matchejä deittiapissa?
Tuntuu siltä että naiset luulevat itsestään liikoja kun miehet lähestyvät heitä seksin toivossa. Jos nainen on pyöreä ja ei kovin kaunis niin siitä huolimatta komeat ja koulutetut miehet lähestyy heitä seksin toivossa koska miesten on hankala saada seksiä.
Tämän myötä naiset alkavat luulemaan itsestään liikoja ja se johtaa siihen että ainoastaan koulutetut(huom hyvätuloiset) ja komeat(huom pitkät ja lihaksikkaa) miehet kelpaa naisille tasosta riippumatta.
Naisten on hyvin vaikea tajuta kokonaiskuvaa koska mies ei voi vaan valita naista, mies joutuu tekemään kymmeniä ellei satoja alotteita naisille eikä mies siitä huolimatta saa seksiä tai pääse treffeille. Naisille riittää vaan se että naisen on oltava kaunis, nuorekas, alistuva ja positiivinen niin nainen saa ehdotteluja miehiltä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monet pakit pitää saada, että suoltaa aloituksen kaltaista paskaa?
Ap ei ole ymmärtänyt omaa tasoaan, jos saa jatkuvasti pakkeja. Laskepa ap rimaa.
Aloittajalle voi tulla yllätyksenä, että aika lailla kaikki parisuhdetta haluavat naiset sellaisen saavat ja vielä ihmeellisempää voi olla, että ihan tavallisten miesten kanssa.
Minulla, ennen tavallisen perussievällä nuorella naisella ja nykyään enää ei-rumalla perustäti-ihmisellä on ihan vastaava ikääntynyt perusmies.
Joskus olimme paljonki hehkeämpiä, nyt ollaan yhtä lailla jo pullukoita ja ikääntyneitä. Tärkeintä, että rakkaus on säilynyt ja syventynyt.
Missään nimessä en vaihtaisi miestäni keneenkään. Ei löydy maailmasta toista yhtä ihanaa ja minulle sopivaa. En ole ikinä edes ajatellut pettää häntä. Hyvin monen naisen ja miehen tarina on sama.
Nyt vain pitäisi ymmärtää, miten tässä tavallisessa tarinassa on mies se uhri? Ja saanut vähemmän rakkautta, seksiä tai suhteita kuin minä?
Jokaisessa heteroparisuhteessa on yksi nainen ja yksi mies.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Sama. Kyllä se on miesten mielestä aina heiltä pois, jos naisen elämä on mukavaa .Nautitaan vaan siitä tunteesta, kun näiden inkkelien elämä menee pilalle siitä :D
Että alistuva ja kaunis nainen olisi saatava ja kaikki muu on ap:sta epäreilua :D
Alistu ap itse jollekin toiselle peräkammarin körmylle. Pyllistä ja palvele sekä muista viekä kiittää ja palvoa päälle, sillä sinullahan ei ole kaksoisstandardit, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistuva?
Naisten pitää olla suostuvia ja tehdä asioita jotta miehellä on hyvä olla.
M28
Miten kukaan voisi edes ajatella alistuvansa sulle? Sä olet kalju, keski-ikäinen ukko Perähikiältä, lyhyt ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ainakin huvittavaa kun naiset luulevat että se on jonkun heidän ominaispiirteensä ansiota että miehiä riittää ja kuvittelevat kiltisti sanottuna hieman liikoja itsestään, vaikka miehet on yksinkertaisesti vain janoisia ja yleisestikin naisten perään turhan aktiivisesti.
Mihin oikein pyrit? Eli jos se missi nyt sitten rupeaisi luulemaan olevansa susiruma ja kelvoton, hän jatkossa alistuisi (haha!) antamaan seksiä sinullekin, yksinkertainen ja janoinen mies. No ei kai.
Miesten ongelma, miehet korjatkoot käytöstään.
Totesin vain miten asia on. Koska miehet on naisten perässä läähättäviä koiria niin naiset usein alkavat kuvittelemaan että se miesten riittoisuus johtuu jostain erikoisemmasta, kuten naisen huumorintajusta. No ei johdu vaan siitä että miehiä nyt vaan tuppaa naiset kiinnostamaan yleisestikin ja nauravainen helpon oloinen nainen se vasta kiinnostaakin. Siinä ei ole huumorintajulla tai millään naisen älykkyydellä mitään tekemistä, asian kanssa. Miehet menee siitä missä vastus on matalin.
Miksi sä valitat asiasta naisille etkä miehille jotka siellä deittiäpeissä niitä tykkäyksiä jakaa? Minkä naiset sille voi jos joku mies antaa tykkäyksen?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että naisten itsetunto on kiinni sinun tykkäämisistäsi?
Kyllä nuo ääliöt luulevat. Siksi miehet kommentoivat naisille somessakin että "ei miellytä minua, poista toi kuva" ja "hyi en huolisi", ja luulevat, että me sitten itkemme kotonamme katkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en väärin muista niin joku tutkimus kertoi miesten noin 80% swaippaavan oikealle. Siinä saa itseluottamusbuustia rumempikin nainen kun miehiä Tinderissä 2/3 osaa käyttäjistä.
Mitä ihme buustia, kyllä naiset tietää, että miehet swaippaa lähes kaikki oikealle. Tyhmäkö olet?
Miehen on pakko swaipata lähes kaikki naiset oikealle koska jos mies swaippaa vain ne kauniit ja kiinnostavat naiset niin matchejä ei tule. Ne tosi rumat naiset swaipataa vasemmalle mutta kaikki muut oikealle jotta tulisi edes jonkinlainen puhe yhteys naiseen.
Mitään pakkoa ei miehillä ole swaipata ketään oikealle. Jos ne kauniit naiset ei koskaan matchaa, et ole samaa kaliiperia.
Ai nytkö niitä tasoja on olemassa? 😊
Miksi ap naisen pitäisi alistua miehelle? Etenkin, jos nainen on se, joka voi valkata miesh*oruleiden katalogista? Minä määrän itse elämästäni. Kaltaisesi naisvihaajat jäävät yksin.
"Ai nytkö niitä tasoja on olemassa? 😊"
Kyllä. Alimpana, kuopasta josta ei voi nousta, on ap ja ylempänä sitten kaikki muut. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen vaan iloinen siitä että voin ns. 5/10 naisena saada yhtä paljon matcheja kuin joku todella kasvoiltaan hyvännäköinen pitkä ja treenattu 9.5/10 mies.
En minä ole pelin sääntöjä laatinut. Uikuttakaa luonnolle tai evoluutiolle, en jaksa ottaa asiasta stressiä.
Vihaan sinua. Syvästi. Jos mitään oikeudenmukaisuutta on maailmassa niin kaikki Tinderien sun muiden äppien serverit räjähtävät tänä vuonna tuusannuuskaksi.
Ei se miesten löyhää seksuaalimoraalia mihinkään muuttaisi. Sitten miehet jakelisi itseään somessa ja baareissa.
Minä olen aina sanonut, että on hauskaa kuinka miehet ovat niin hirveitä h*roja, että muuttuvat katkeriksi ja jopa väkivaltaisiksi jos eivät saa vapaasti toteuttaa h*routtaan. Yrittäkää joskus pitää ne housut jalassa, pojat! Myös henkisesti siellä apeissa!
Kokeile ap miehiä. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Jos et ole oikeasti kaunis mutta pidät itseäsi silti kauniina aiheuttaa harmia kaikille. Se että pidät itseäsi kauniina ja haluttavana tarkoittaa sitä että tavalliset miehet ei kelpaa sinulle. Tavalliset miehet jää vaille naisen kosketusta kun te kaikki luulette olevanne kauniita ja haluttavia.
Miksi sä kuvittelet että kaikki naisen oleminen liittyy jotenkin miehiin? Jos nainen kokee olonsa hyväksi omissa naihoissaan, niin vttuako se sinulle kuuluu!
Naiset haluaa komeiden ja koulutettujen miesten huomiota, naiset on riippuvaisia noiden miesten huomiosta.
Ahhaha, unissasi ME olemme riippuvaisia TEIDÄN huomiostanne!
Taas samanlainen uliuliketju palstainseliltä. Ei mitään uutta auringon alla. En viitsi edes kommentoida enempää.
Yhtä lailla nämäkin incelit käyttäytyisivät naisia kohtaan kuin kiimaiset elukat mutta kun me naiset ei ihan kaikista huonoimpia vaihtoehtoja huolita - ei alistuta - niin heidän reaktio on ns. vihata meitä sitten. Kuitenkin salaa haaveilevat.
Toimivampaa heille itselleen olisi muuttaa omaa ajattelua ja käytöstä siihen suuntaan, että kelpaisivat. Koska heidän feikkivihahan ei kosketa meitä naisia. Itse katkeroituvat.
Ei järjen hiventä tässä touhussa. Ei tarvitsisi olla kuin pelkästään puhdas, hyvätapainen, mukava ja luotettava. Mutta sekin rima on näille ihan liikaa.
Niin, se mitä minä luulen omasta viehätysvoimastani merkitsee hyvin vähän, jos mitään. Ei kai kukaan minun ulkonäkööni ihastu koska minä pidän itseäni jonkin näköisenä, vaan siksi että se toinen pitää. Vai onko AP:lle joku tullut joskus sanomaan, että pidän sua komeana/kauniina koska sinä itse pidät itseäsi komeana/kauniina?
En onneksi joudu olemaan missään päissä, koska minut napattiin hyvään avioliittoon alta kolmikymppisenä. Nyt 45.
Kyllä me naiset tiedämme, että te miehet olette yksinkertaisia. Ja huvittavia.