Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko kaikkien elämä vääjäämättä kohti helppoutta ja henkilökohtaista mukavuutta ajan myötä?

Vierailija
02.01.2026 |

Lopulta myös James Bond käy ulkona vain tavallisissa ulkoiluvaatteissa tai verryttelyasussa ja syö Michelin-aterioiden sijasta lähetin tuomaa intialaista tai kokkaa itse jotain helppoa lohturuokaa. Eikä aja partaansa tai käy suihkussa ellei ole pakko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva jaksaa larpata loputtomiin. Eiköhän ne belorfit ja siepitkin valtaosan ajasta piereskele verkkareissaan sohvalla pesemättöminä vaikka julkikuva on illallismekkoja ja kuohuviiniä.

Vierailija
2/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. On täyttä turhuutta kiristää pantaa ja nipottaa, kun sen aika on ohi. 

Tunnen omani höltyvän koko ajan. 

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoissa le chiffren kidutettua bondia hän vetäytyi merenrantavillalleen lukemaan kirjoja eikä käyttänyt enää muuta kuin rentoja pikeepaitoja ja collegehousuja.

Vierailija
4/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. On täyttä turhuutta kiristää pantaa ja nipottaa, kun sen aika on ohi. 

N53

Minulla oli aivan jäätävä tarve esittää nuorempana. En tiedä miksi. Siihen meni tolkuton määrä aikaa, vaivaa ja rahaa eikä ketään lopulta edes kiinnostanut.

Vierailija
5/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska ihmiset alkavat iän myötä olla sinut itsensä kanssa sekä hyväksyvät omat rajansa (esim. unelma lentäjäksi pääsemisestä vaihdetaan johonkin saavutettavampaan)

Vierailija
6/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kohti Panemin kaltaista yhteiskuntaa, jossa rikkailla on helppoa ja mukavaa, kun taas köyhät viruu reservaateissaan raatamassa.

Vierailija
7/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin vaikeutuu, elämä ei kanna kuten nuorena, vaikka itse elämisen puitteet voivat olla helpompia. 

Vierailija
8/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokuori menee pois päältä kun kotiovi menee kiinni. Ei maailman tyylikkäinkään julkkis jaksa kotonaan jossain helvetin puvussa tai smokissa olla.

Jos ihminen saa itse päättää eikä ole muita tuomitsemassa tai näkemässä niin kyllä usein se miljardöörikin on mielummin jossain oloasussa ja syö pizzaa.

Vierailija
9/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Minulla oli aivan jäätävä tarve esittää nuorempana. En tiedä miksi. Siihen meni tolkuton määrä aikaa, vaivaa ja rahaa eikä ketään lopulta edes kiinnostanut.

Kauko Röyhkä sanoi samaa itsestään. Ja että kyky ja tarve tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa  on korvannut sen.

Viisautta!

Vierailija
10/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska ihmiset alkavat iän myötä olla sinut itsensä kanssa sekä hyväksyvät omat rajansa (esim. unelma lentäjäksi pääsemisestä vaihdetaan johonkin saavutettavampaan)

Eikä välitä, mitä muut sanovat. 

Oma elämä on omaa, niin kauan kuin sen hallitsee. 

Vierailija
11/11 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin vaikeutuu, elämä ei kanna kuten nuorena, vaikka itse elämisen puitteet voivat olla helpompia. 

Kantaahan se, nuoruutta paremmin. Ainakin naisilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän