Muuttuuko kaikkien elämä vääjäämättä kohti helppoutta ja henkilökohtaista mukavuutta ajan myötä?
Lopulta myös James Bond käy ulkona vain tavallisissa ulkoiluvaatteissa tai verryttelyasussa ja syö Michelin-aterioiden sijasta lähetin tuomaa intialaista tai kokkaa itse jotain helppoa lohturuokaa. Eikä aja partaansa tai käy suihkussa ellei ole pakko.
Kommentit (11)
Toivottavasti. On täyttä turhuutta kiristää pantaa ja nipottaa, kun sen aika on ohi.
Tunnen omani höltyvän koko ajan.
N53
kirjoissa le chiffren kidutettua bondia hän vetäytyi merenrantavillalleen lukemaan kirjoja eikä käyttänyt enää muuta kuin rentoja pikeepaitoja ja collegehousuja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. On täyttä turhuutta kiristää pantaa ja nipottaa, kun sen aika on ohi.
N53
Minulla oli aivan jäätävä tarve esittää nuorempana. En tiedä miksi. Siihen meni tolkuton määrä aikaa, vaivaa ja rahaa eikä ketään lopulta edes kiinnostanut.
Kyllä, koska ihmiset alkavat iän myötä olla sinut itsensä kanssa sekä hyväksyvät omat rajansa (esim. unelma lentäjäksi pääsemisestä vaihdetaan johonkin saavutettavampaan)
Mennään kohti Panemin kaltaista yhteiskuntaa, jossa rikkailla on helppoa ja mukavaa, kun taas köyhät viruu reservaateissaan raatamassa.
Päinvastoin vaikeutuu, elämä ei kanna kuten nuorena, vaikka itse elämisen puitteet voivat olla helpompia.
Ulkokuori menee pois päältä kun kotiovi menee kiinni. Ei maailman tyylikkäinkään julkkis jaksa kotonaan jossain helvetin puvussa tai smokissa olla.
Jos ihminen saa itse päättää eikä ole muita tuomitsemassa tai näkemässä niin kyllä usein se miljardöörikin on mielummin jossain oloasussa ja syö pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Minulla oli aivan jäätävä tarve esittää nuorempana. En tiedä miksi. Siihen meni tolkuton määrä aikaa, vaivaa ja rahaa eikä ketään lopulta edes kiinnostanut.
Kauko Röyhkä sanoi samaa itsestään. Ja että kyky ja tarve tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa on korvannut sen.
Viisautta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska ihmiset alkavat iän myötä olla sinut itsensä kanssa sekä hyväksyvät omat rajansa (esim. unelma lentäjäksi pääsemisestä vaihdetaan johonkin saavutettavampaan)
Eikä välitä, mitä muut sanovat.
Oma elämä on omaa, niin kauan kuin sen hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin vaikeutuu, elämä ei kanna kuten nuorena, vaikka itse elämisen puitteet voivat olla helpompia.
Kantaahan se, nuoruutta paremmin. Ainakin naisilla!
Harva jaksaa larpata loputtomiin. Eiköhän ne belorfit ja siepitkin valtaosan ajasta piereskele verkkareissaan sohvalla pesemättöminä vaikka julkikuva on illallismekkoja ja kuohuviiniä.