Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmenisi että miehesi olis idiootti niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen -keskustelu ilmeisen pian tulossa etusivulle ;DDD
-winner-
Mieheni säälii sinua!
Yksi mieheni kauneimmista piirteistä on se,että hän on aina hyljeksittyjen ja sorrettujen puolella.Hän säälii sinua ja kaltaisiksi!
Bi on akkamainen siinä määrin ettei pysty enää miehenä näkeen. Kunnioitus mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmenisi että miehesi olis idiootti niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen -keskustelu ilmeisen pian tulossa etusivulle ;DDD
-winner-
Mieheni säälii sinua!
Eli on heti siis ihan tunneyhteydessä minuun ;DDD Harmi, kun sä olet se, jolla on sananvalta teidän suhteessa, eikä miesparka saa itse sanoa mitään omasta puolestaan. Terkkuja hänelle ja voimia jaksaa sun kanssasi.
-winner-
Jos käytät hyväksesi mieheni vilpitöntä uskoa ihmisiin ja teihin(seksuaalivähemmistön edustajiin)Tulet katumaan ankarasti!
Eipä vaikuttaisi, koska ajattelen että jokainen ihminen on jossain määrin ja jollain tavalla bi, vaikka ei itse sitä kykenisi ajattelemaan tai itselleen tunnustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Mieheni säälii sinua!
Eli on heti siis ihan tunneyhteydessä minuun ;DDD Harmi, kun sä olet se, jolla on sananvalta teidän suhteessa, eikä miesparka saa itse sanoa mitään omasta puolestaan. Terkkuja hänelle ja voimia jaksaa sun kanssasi.
-winner-
Päinvastoin mieheni määrää ja päättää meillä kaikesta on Herra talossa,olen hänelle puhunut epäilyistäni sinun suhteesi,minkälainen kalkkarokäärme olet,odottahan vain ja hän tulee minun puolellani ja kääntyy sinua vastaan,sinä pilvinen!
Se mitä sinä et ikinä voisi miehelleni olla kun minä olen lapsi-nainen ja mieheni on minun daddy ja minä olen hänen seksilelunsa senkin säälittävä paska!
Nyt menee jo aika korkealle eräät kommentit ;DDDD Ohutta yläpilveä :DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Olet sairas! Ja säälittävä Poloinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Olet sairas! Ja säälittävä Poloinen!
Hmmm. Perusteletko tämän kenties jotenkin? lääkärintarkastuksessa 2 kk sitten ei ainakaan mitään vikoja löytynyt ja kirjoittaakin osaan vielä ihan mallikkaasti sinuun verrattuna.
-winner-
Ei haittaa, koska olen heteromies. Jos naiskumppani olisi bi, haittaisi. Tunnen bi-, homo-, ja transihmisiä. Kavereina ok. Suhteet ovat muutenkin olleet vaikeita. En tahdo lisävaikeutta.
En ymmärrä sitä keinotekoista jaottelua, että jotkut ihmiset ovat bi-seksuaaleja ja jotkut eivät. Eikö kenellä tahansa voi herätä tunteita ja haluja sukupuolesta riippumatta ketä tahansa kohtaan? Se ei kuitenkaan tarkoita, että niitä tunteitaan pitäisi seurata. Niiden voi vaan antaa olla. Tunteet ja teot ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä keinotekoista jaottelua, että jotkut ihmiset ovat bi-seksuaaleja ja jotkut eivät. Eikö kenellä tahansa voi herätä tunteita ja haluja sukupuolesta riippumatta ketä tahansa kohtaan? Se ei kuitenkaan tarkoita, että niitä tunteitaan pitäisi seurata. Niiden voi vaan antaa olla. Tunteet ja teot ovat eri asia.
Jep. Muistetaan myös, että vaikka jokainen osaa määritellä itsensä sukupuolisesti joksikin, niin siitä huolimatta sen oman seksuaalisen kiinnostuksen heräämiseen vaaditaan tietynlainen yksilö, johon kiinnostuu. Miksi muuten on niin paljon yksinäisiä tai deittipalveluissa uusia hakevia ja turhaan roikkuvia, jos se pelkkä sama seksuaalisuuden laji kiinnostaisi ja eka sitä kiinnostusta vastaava olisi sitten heti se oikea? Jokaisella on kuitenkin joku kriteeri tai vaaditaan kipinä siihen toiseen, että kiinnostuu seksuaalisesti, on hetero/bi/gay tai mikä vaan ajatusmaailmaltaan.
-winner-
Olen heteronainen ja mieheni tykkää pimpistäni niin paljon että usein edelleen saan ihanaa kielikylpyä pimpilleni!
Vasta tänä aamuna oli ihanaa seksiä mieheni kanssa,hän saattaa tuoksahtaa vähän naisen ominaistuoksulle tänään.🤗💋
On kyllä loukkaavaa puhetta ja täynnä vääriä käsityksiä.
Mieheni on bi ja kertoi sen ennen suhdetta. Ainoa miten vaikuttaa meidän suhteeseen, dildotan peppua välillä. Nimenomaan välillä, koska meen seksi ei kaavamaista. Teen sen mielelläni, koska hän siitä nauttii. Ja taitaa jotkut heterotkin nauttia.
Meidän seksielämä on mielettömän hyvää, ei jää epäselväksi haluaako minua. Enkä koe pettämistä sen suurempana riskinä on hetero tai ei. Hän on suhteessa minun kanssani. Jos pettäisi, pettäisi yhtälailla heterona.
Kylläpä se nykyään saattaisi häiritä jos kumppani olisi bi, seurustelin yhden bi naisen kanssa ja se riitti, ei enää ikinä. Vaikka sanoikin että seurustelee mieluummin miesten kanssa niin aaaika usein himoitsi naisia joten vähän kyseenalaistan hänen ajatusmaailmaansa ja usein sanoi että jos suhde katkeaa niin alkaa naisten kanssa seurustelemaan kun miehet on syvältä. Seksuaalisia juteltiin mutta ikinä ei kuitenkaan osoittanut mitään haluja itseäni kohtaan, kerrankin sanoi päin naamaa että et anna seksuaalisia viboja ja et ole tarpeeksi seksikäs*
joo-oh ihan kiva kuulla kumppanilta tuollasta, no onneksi pistin poikki ja lähdin pois suhteesta.
Olisinpa vain älynnyt lähteä aikaisemmin pois mutta elämä on. Joten kyllä tuo seksuaalisuus on red flag nykyään.
Muuten eläkööt jokainen elämäänsä kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi vaikuttaisi mihinkään?
Hän on minun kanssani ja sitoutunut minuun ja minä häneen.
No miksipä miksi niin, hohhoijaa, älä nyt viitsi.
Huvittaa nämä yli-ymmärtävien naisten viestit ketjussa. Uskooko nämä itse näitä juttujaan joita suoltavat, vai pitääkö vain esiintyä yltiösuvaitsevana sateenkaariaatteen hengessä, kaikki pitää vaan suvaita ja oma mieskin saa olla homo, ei sillä ole mitään väliä, kun olen niiiiiin su vait se vai nen ihminen.. miksi vaikuttaisi mihinkään, miksi vaikuttaisi mihinkään, miksi, miksi, suv ai ts en mitä vain, minua saa kohdella miten vain.
Ei millään pahalla, mutta joko olette täysin nenästä vedettäviä ovimattoja, tai tietoisesti valehtelette ajan hengessä.
Olen heteromies ja exäni oli biseksuaali nainen. Suhteemme oli seksuaalisuudeltaan ihan samanlainen mitä minulla on ollut sitä ennen ja sen jälkeen heteronaisten kanssa. Kohtelimme toisiamme hyvin eikä kumpikaan ollut toiselle mikään ovimatto. Erosimme lopulta ihan muista syistä kuin mistään seksiin tai uskottomuuteen liittyvistä syistä.
Mutta kai sinä silti tiedät paremmin nämä parisuhteet. :)
Ootko sitä mieltä, että biseksuaalisuus on valinta siinä missä kaikki muukin seksuaalisuus?
-winner-