Pakkasketju, paljon alueeksi pakkanen ja mitä teet?
Täällä n38 jonka ulkotiloissa -29,5 elektronisen mittariston osoittamana. Kovin on kylmä, vein juuri roskat, muuten olen sisällä, onneksi talossani lämmintä!
Luulisi jo olevan kylmä metsän eläimilläkin, lintuja ainakin karsii pakkanen metsissä. Ei luntakaan kiepeiksi!
Kommentit (46)
-11. Tulin just töistä. Makkarissa +15, ihana kömpiä peiton alle.
Täällä nyt -23, ei tunnu niin kylmältä kun ei tuule. Kolme puolen tunnin lenkkiä tein tänään koiran kanssa, muuten uunia lämmitellyt, ihan kiva päivä.
Täällä on liian kylmä yli 20 astetta pakkasta. Onneksi lähikauppa on lähellä ja muuten en mene ulos. En voi paljastaa tarkkaa sijaintia kun olen niin salainen paleleva agentti.
Pakkasta Pirkanmaalla -16 aivan liikaa, en voi terveydellisistä syistä liikkua pakkasella ja hengästyä tai en saa henkitettyä. Toivon että pian lauhtuu. Sisällä +21. Nyt menen nukkumaan.
Tampere -13. Kauhistelen. Mietin miten kävellä ulkona yleensä.
Näytti olevan -19
Ihan hengailen sisällä ja hörpin kahvia. Onneksi enää ei ole pakko mennä mihinkään.
-25C Jyväskylä. Ei tuule sentään.
-14 nyt aamulla, Turku.
Sohvalla peiton alla, tietenkin
N. -16. Töitä teen, kuten kunnallisen ihmisen kuuluukin.
-22, Etelä- Häme. Pakastin sulatuksessa, tavarat ulkona. Kohta lähden mökkiä lämmittämään.
Viitasaari. -26. Vapaapäivä. Kohta petivaatteet pihalle.
Virallisen mittausaseman pakkaslukema -25,7 tuossa klo 9.
Teen etätöitä.
Meillä olisi ollut aamukävelypalaveri, mutta en lähtenyt ulos. Kävelin sitten sisällä edestakaisin.
-20 astetta, heitin koiran hätäselle pissalenkille, ei halua tossua jalkaansa joten 5 minuutissa oltiin sisällä ja koira makaa nyt peittojen alla.
Tampereella -19, talven normaalilukemia. Kauppaan lähden Prismaa kohti piakkoin. Lämpimästi kun pukeutuu niin ei tarvitse kylmästä kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
-22, Etelä- Häme. Pakastin sulatuksessa, tavarat ulkona. Kohta lähden mökkiä lämmittämään.
Minä sulatin pakastimen sunnuntaina, silloin meillä Turussa oli -16 astetta. Vietiin pakasteet muovilaatikossa varastoon odottamaan.
Tällä hetkellä -14 astetta ja ennusteen mukaan lähipäivät suht samanlaisia.
-23.6 ei vaikuta elämääni. mahtava ilma ulkoiluun ja asiointiin keskustassa.
m42
-12 astetta Tampereella. Olen tunteissa loukkaantunut sään kylmyyden vuoksi ja mökötän kotona. Vain pieni lenkki mahdollinen.