Kaveri lopetti juomisen ja tupakoinnin noin kaksi vuotta sitten
Olisiko litran viskipullo ja sikariaski hyvä lahja hänelle?
Kommentit (22)
Halvemmalla pääset kun teet vain kiljua hänelle. Muista kuitenkin kirkastaa se niin kaverin maha ei mene sekaisin. Hyvin tehty kilju maistuu hämmästyttävän paljon valkoviinille.
Minä lopetin n.8 vuotta sitten. Jos saisin nuo lahjaksi, antaisin ne eteenpäin. Miksi kuvittelet, että ihminen joka on tehnyt elämäntapamuutoksen, oikeasti saanut sen aikaan ratkeaa pienimmästä houkutuksesta. Jos näin olisi, niin ei voisi ikinä kodistaan poistua, kun niitä houkutuksia on maailma pullollaan.
Joo ja ymmärrän, jotkut ratkeaa, mutta aika harvoilla se menee niinkuin aloittaja kuvittelee. Sillä siihen lopettamiseen on ollut senverran painavat syyt yleensä, eikä vanhaan voi kovin helposti enää palata.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin n.8 vuotta sitten. Jos saisin nuo lahjaksi, antaisin ne eteenpäin. Miksi kuvittelet, että ihminen joka on tehnyt elämäntapamuutoksen, oikeasti saanut sen aikaan ratkeaa pienimmästä houkutuksesta. Jos näin olisi, niin ei voisi ikinä kodistaan poistua, kun niitä houkutuksia on maailma pullollaan.
Joo ja ymmärrän, jotkut ratkeaa, mutta aika harvoilla se menee niinkuin aloittaja kuvittelee. Sillä siihen lopettamiseen on ollut senverran painavat syyt yleensä, eikä vanhaan voi kovin helposti enää palata.
Alkoiko sinulla taas suu napsamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olet trolli, ei se mitään. Monet meistä on lopettaneet sentakia, että muuten olisimme haudassa. Se on toki trollille hauskaa huumoria.
Mä lopetin yli vuosi sitten kokonaan ja tupakoinnin myös. Antaisin eteenpäin. Ihmettelisin miksi kaveri tekisi mulle noin. Sais kyllä takas samalla mitalla.
On törkeä ajatus, ei missään tapauksessa.
Viinasta eroon pääseminen on työn ja tuskan takana, tuntuu, että vihaat häntä.
Olet halpamainen etkä kaveri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olet trolli, ei se mitään. Monet meistä on lopettaneet sentakia, että muuten olisimme haudassa. Se on toki trollille hauskaa huumoria.
Eli siis sinun tekee viinaa taas mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin yli vuosi sitten kokonaan ja tupakoinnin myös. Antaisin eteenpäin. Ihmettelisin miksi kaveri tekisi mulle noin. Sais kyllä takas samalla mitalla.
Yrittäisit siis kopeloida häntä?
Vierailija kirjoitti:
On törkeä ajatus, ei missään tapauksessa.
Viinasta eroon pääseminen on työn ja tuskan takana, tuntuu, että vihaat häntä.
Olet halpamainen etkä kaveri lainkaan.
Ainakaan en ole juoppo kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä.
On hyvä lahja. Se kaveri on selkeästi hullu, ja se pitää palauttaa ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinapullon ja sikarin eteenpäin.
Mä oon ollut juomatta 15 vuotta. Alkoholi ei ollut minulle ikinä ongelma, mutta totesin juovani sitä lähinnä ympäristön paineesta. Koska se "kuului asiaan". En saa alkoholista edes mainostettua rentoutta, vaan muutun normaaliakin sulkeutuneemmaksi.
Ei kaikki lopettaneet ole entisiä ongelmakäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinapullon ja sikarin eteenpäin.
Viinapullon työntäisit peräsuoleesi ja sikarit työntäisit sieraimiisi.
Ei ole, etkä sinä ansaitse olla hänen ystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, etkä sinä ansaitse olla hänen ystävänsä.
Sinähän et sitä päätä, läski.
Kutomosvehkeet ja ajo-ohjeet bingoon.