Arvatkaa, miksi odotan miestäni kotiin töistä?
......Siksi, että hän täyttäisi velvollisuutensa perhettään kohtaan. Veisi koiran ulos ja laittaisi lapsen pesulle ja nukkumaan. Siis hoitaisi kotirumbaa.
En suinkaan odota siksi, että voisin oven avattua mennä eteiseen ja kapsahtaa miehen kaulaan ja sanoa," Ihanaa, kulta, että tulit kotiin" .
Kommentit (9)
ja mun mies lähti töistä tänään 17.30, eikä vieläkään ole tullut.
Ap.
ja menen itse töihin huomenna aikaisemmin kun mieheni.
Ap.
Sinä käyt töissä. Tulet kotiin. Ja roikut av:llä.
Mies käy töissä. Hän tulee kotiin. Ja tekee kotityöt, koska sinä komennat.
Ja ihmettelet vielä, miksi sen työmatka kestää yli kaksi tuntia???
Noniin taas yks kyrsiintyny mamma joka purkaa pahaa oloaan mieheensä.. Mietis jos saisit itse tollasta kohtelua osakses niin tulisitko ajoissa/suoraan töistä kotiin.. Ja jos sulla on aikaa täällä roikkua niin mikset itse tekis noita kotihommia niin ei alkas ketuttamaan se ettei ukko ole niitä kotona tekemässä..
Ja mitä jos välillä hyppäisit kaulaan ja sanoisit että kuinka ihanaa on kun tuli kotiin.. Vois auttaa sunki mielialaan!!
Vierailija:
......Siksi, että hän täyttäisi velvollisuutensa perhettään kohtaan. Veisi koiran ulos
ja toisi ruokaa samalla.
Tsemppiä ap. Älä ala luistaan vaatimuksistasi, kohta saat tehdä muuten kaiken itse.
ja sit pyydän laittaan tiskit ;D Noh,lähinnä sentakia et kaiken muun ehdin jo tekeen mut oon ihan YLIallerginen astianpesuaineille...
jos rakastatte toisianne niin on kyllä korkea aika pysähtyä kuuntelemaan toisianne!!!
Eihän suhteenne noin voi jatkua koska kumpikaan ei ilmeisestikkään ole onnellinen.
meidän suurperheessä se tekee, joka on kotona ja ehtii parhaiten.