HS: Stubbin suosio presidenttinä kasvanut kansalaisten keskuudessa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011709006.html
Peräti 42% kansalaisista antaa Stubbille erittäin hyvän arvosanan. 34% melko hyvä-arvosanan. Vain 4% pitää Stubbia melko huonona ja toiset 4% erittäin huonona presidenttinä.
Vain vasemmistoa äänestäneiden keskuudessa Stubbin presidenttiyyteen suhtaudutaan heikoimmin. Vasemmistosta vain puolet pitää Stubbin presidenttikautta hyvänä.
Kaikkia muita puolueita äänestäneiden keskuudessa selvän enemmistön mukaan Stubb on onnistunut joko erittäin hyvin tai melko hyvin presidenttinä.
Kommentit (93)
"Monikulttuurisuus, federalismi, valkoihoisten kansallisvaltioiden tuhoaminen ja valkoisten lasten raizkaaminen pedofiili Keir Starmerin ohjeilla on rikkaus"
- A. Stubb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun tuohon 42% joukkoon. Stubb on onnistunut kerrassaan mainiosti presidentin virassa toistaiseksi.
Minä puolestani kuulun siihen neljään prosenttiin joka ymmärrän ja huomaan hänen surkeuden ja ulkokultaisuuden...ettekö te siellä jossain huomaa kuviota jossa kärpäset pörrää raadon ympärillä, Stubido yhtenä pahimmista, ilmaisia lounaita ei ole ja jokainen yrittää hyötyä Ukrainan raadosta jotenkin...siinä teille totuutta...Poikkeuksellisesti nimimerkillä: Ala peukkuja ootellessa....
Unohdin kirjoittaa tohon tiedoksi että oon ihan umpi kokkari, ennen kuin rupee irtoo epäilyksiä sidonnaisuuksiin ps tai vassarit...
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun tuohon 42% joukkoon. Stubb on onnistunut kerrassaan mainiosti presidentin virassa toistaiseksi.
Olen kommunisti ja pidän Stubbia erittäin huonona presidenttinä. Hän ei tuominnut Israelia eikä Yhdysvaltoja eikä hän ylistänyt lainkaan meidän puolueelle tärkeitä Hamasia sekä Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Media ainakin hoitaa oman osansa Stubbin suosionnoususta kiitettävästi. Alusta asti Stubb on "hurmannut", "herättänyt kiinnostusta" ja kuvattu kaikin puolin positiivisessa valossa. Unohtamatta tietenkään rouvan viimeisen päälle muodikasta olemusta. Mulla ei ole mitään erityistä Stubbia vastaan, mutta melkein naurattaa miten läpinäkyvästi hänestä leivotaan Maan Isää kuten Niinistöstä.
Satuitko koskaan huomaamaan samaisten lehtien kirjoittavan että Sanna hehkui siellä ja seuraavana päivänä täällä?
Euroopan rasistimman ja velkaantuneimman valtion presidenttinä egoistinen koulukiusaaja ja suosio tapissaan. 1 plus 1 on todellakin 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ainakin hoitaa oman osansa Stubbin suosionnoususta kiitettävästi. Alusta asti Stubb on "hurmannut", "herättänyt kiinnostusta" ja kuvattu kaikin puolin positiivisessa valossa. Unohtamatta tietenkään rouvan viimeisen päälle muodikasta olemusta. Mulla ei ole mitään erityistä Stubbia vastaan, mutta melkein naurattaa miten läpinäkyvästi hänestä leivotaan Maan Isää kuten Niinistöstä.
Satuitko koskaan huomaamaan samaisten lehtien kirjoittavan että Sanna hehkui siellä ja seuraavana päivänä täällä?
Ei se täällä hehkunut. Valitettavasti :(
Vaikutti teennäiseltä veteraanien kahvitilaisuudessa puhuessaan. En myöskään tykännyt pojan etuilusta, härskiä toimintaa. En äänestänyt häntä enkä tule äänestämään jos jatkoa hakee.
Vierailija kirjoitti:
Tähän maailmanaikaan ok.
Sisäpoliittiset kommenttinsa voisi kylläkin jättää tykkänään pois.
Joo, en ymmärrä minkä takia Stubb puuttuu sisäpolitiikkaan. Keskittyisi nyt Stubb hänelle annettuun tehtävään presidenttinä ja jättäisi sisäpolitiikan hallitukselle.
Vaikuttaa tyypiltä, joka pannessaan katsoo itseään peilistä ja lauetessaan huutaa omaa nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Stubb puolusti puheessaan nykyisen hallituksen päätöksiä lapsiköyhyyden kasvattamisesta, eriarvoisuuden lisäämisestä ja varakkaiden suosimisesta.🤮
En arvosta Stubbia. Hän on henkeen ja vereen kokoomuslainen, oikeistolainen.
T: 30 vuotta jo työelämää takana, yliopisto tutkinto, vaativa asiantuntijatyö
Niinpä. Minun olisi helpompi hyväksyä leikkaukset, jos ne olisivat tasapuolisia ja kohdistuisivat mm. puoluetukiin. Mutta nykyhallitus tekee ideologiansa mukaista talouspolitiikkaa piittaamatta kansantaloudellisista seuraamuksista - ja piittaamatta siitä, mitä se tekee yksittäisille perheille ja ihmisille. Kun kyykytetyt eivät saa edes muodollista tukea valtion päämieheltä, miksi kyykytettyjen pitäisi osallistua tällaisen maan puolustamiseen? Ei kokoomuksen ihannoimassa USAssakaan ole mitään asevelvollisuutta enää, vaan yleinen aseenkanto-oikeus.
Niin komea mies. Mä en kestä💕
Mies40
se miesoletettuhan on kuin zelenski, eli oikea pelle. totuushan on se, että yksikään presidentti kekkosen jälkeen ei ole ajanut suomen, eikä suomalaisten asiaa. siitä syystä ovat kaikki maanpettureita.