Starttaa 2026 vahvasti - miten liikuit tänään?
Vuosi 2026 startattu nyt katsotaan, kuka löysi tiensä salille, kuka ulos ja kuka venytteli sohvalla. Tähän ketjuun saa listata päivän liikunnat, oli se sitten 10 000 askelta tai 10 minuutin keppijumppa!
Kommentit (42)
Kävelin niin kauan kun tarkenin ja tulin sitten sisälle sulattamaan naamaani.
Kävelin pari kilsaa mäkistä maastoa. Sitten pakkanen alkoi tuntua keuhkoissa liikaa yskän jälkeen.
Kävelin vajaa puolitoista tuntia ja jumppailin kuminauhalla ja käsipainoilla.
Kiipesin kymmenkunta kertaa tikkaille. Se oli ihan riittävästi heti flunssan jälkeen.
Tänään kuntosalilla koko kropan treeni, meni noin kolme varttia.
Askeleita kertyi 9300 vaikka meni pari tuntia autossa istuessa.
Vain koiran kanssa reipasta kävelyä. Aloitan loman jälkeen taas salitreenit ja spinningin. Juoksukelit nyt menivät, kun tuli lunta.
Olin kuntosalilla 1 h 45 min, lämmittelyt mukaan lukien.
Eilen sali 1:50, tänään aamusta spinning 2:00 ja iltapäivällä sali 1:15. Viikon saldo tähän asti 12:30 liikuntaa.
Noin 17 km juoksua ja lasten kanssa luistelemassa noin tunnin
5,4 km kävely, askeleita kertynyt töhän mennessä noin 12 000.
Pyörällä kauppaan yht. 3km. Normipyörä, sormet meinasi jäätyä. Pienet lumityöt ja kävely lähikauppaan reilu kilometri yhteensä.
Askelmittari näyttää 19.923 askelta. Kävelin aivan tarkoituksella pienen ylimääräisen lenkin, että saan jälleen 20.000 askelta täyteen.
Makasin sängyssä, välillä keittiöön ja vessaan.
Kävelly tänään sängyn ja kiikkutuolin väliä. Mulla on mieskorona.
1.1 kävin 5,9km lenkin ja tänään 7,6km lenkin. Pakkanen hieman rajoittaa vauhtia. T:m43v
Puoli tuntia yhteensä. Ensin kuntopyörässä, sitten lihaskuntoa painoilla. En käynyt salilla pakkasen takia, mutta olen ihan tyytyväinen.
Kävelin autotalliin, autosta kauppaan, kaupasta autoon, autotallista sisälle. Kaksi kertaa. Vahva startti. Normaalisti vain kerran.
Tein tänään 6 km kävelylenkin.