Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minka ikaisena lapsesi oppi tai halusi alkaa harjoittelemaan ajaa ilman apupyoria? Tyttomme jo 6v ja ajaa apupyorilla. Osaa ajaa jo ilman lyhyen matkaa, mutta ei halua edes harjoit

Vierailija
24.04.2007 |

ella kun pelkää kaatuvansa. Pyörä ei saisi kallistua sitten ollenkaan. Nyt ollaankin sit ainoat päiväkodissa, jotka ajelee apupyörillä. Onneksi muut lapset eivät ole alkaaneet kiusaamaan, lapset ovat niin julmia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaana pyörän hallinta hyvä

Vierailija
2/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaatui jonkin verran ja pelkäsi että sattuu. 4-vuotiaana otettiin sitten apparit pois ja oppi heti ajamaan ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 4-vuotiaana hallitsee pyörän hyvin ja ajaa melko pitkiä lenkkejä ja ihmisten ilmoillakin pystyy menemään. välillä tietty kaatuilee..tytöt ei varmaan oo niin rohkeita ku pojat ja kiinnostuskin saattaa olla vähäisempi.

Vierailija
4/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatumista ja kun pyörä alkoi kallistua hyppäsi aina pyörän päältä pois ja jäi pyörän alle... Vaikka muuten hyvä tasapaino ja rohkea liikkuja. Talven jälkeen kun halusi pyörän ottaa niin sanoin, että lähdet vaan rohkeasti ajamaan ja kehuin hirveästi, muutaman kokeilukerran jälkeen oppi. Kannattaa antaa ajella itsekseen, ettei kauheasti opastele, tulee vaan paineita. Itse opin 7-vuotiaana kun sain itse opetella, vanhempien " opetuksesta" tuli mulle kauheat paineet...

Vierailija
5/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän hallinta hyvä melko alusta asti, neljävuotiaskin jo ajelee ihmisten ilmoilla mun lenkkikaverina sellaisia 6-8km:n lenkkejä. Eroja on lapsissa ollut, poika meillä kaikkein arin pyöräilyssä. Pyöräillään paljon miehen kanssakin, joten ehkä malli myös auttanut liikkeellelähdön kanssa. Meillä kaikki opetelleet itse, en juuri ole pyörän perästä kiinni pitänyt. On kyllä aika hurjan näköistä kun meidän pienikokoinen neljävuotias ohittelee 12" pyörällään noita appareilla ajavia eskareita. :)

Vierailija
6/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä yritettiin, mutta tyttö luonteeltaan sellainen, että jos ei heti onnistu, luovuttaa heti, mutta nyt todella halusi oppia ja oppi muutaman kerran jälkeen ja ollaan jo ajeltu pitkiä matkoja maanteilläkin, hallitsee pyörän hyvin.

Vierailija
7/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse halusi avut pois ja viikko meni noin kun harjoitteli itse nurmikolla omaan tahtiin. Poika ei halunnut apua harjoitteluun vaan ihan itse oppi yhtäkkiä.. itse siinä vaan huulipyöreenä katselin.

Vierailija
8/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen ei edes suostunut keskustelemaan aiheesta. Polkupyörä ei ollut oikea pyörä kun siinä ei ollut apupyöriä ja siksi sillä ei voinut ajaa. Poika luulee osaavansa kaiken ensi yrittämällä, siksi hän ei suostu edes kokeilemaan ennen kuin on mielestään siihen valmis.

Vierailija
9/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apparilla ajavaa tyttöä. Mun tyttö on luonteeltaan maailman napa, joten ei hetkauta sitä, mitä muut edes sanoo. Odotan itsekin tytön omaa halua, mutta ehkä saan odottaa maailman tappiin sitä. :)

Vierailija
10/10 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kaatumispelon takia.