Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilotulitteet pitäisi kieltää yksityishenkilöiltä.

Vierailija
31.12.2025 |

Ihmiset eivät osaa ampua raketteja turvallisesti. Se tulee maksamaan miljoonia euroja veronmaksajille kun ihmiset loukkaantuu tai aiheuttaa aineellista vahinkoa rakettien takia. 

Kielto voimaan heti kiitos! 

Ostamalla raketteja tuet kiinaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kielletä. Laita kansalaisaloite! Ja kerro tänne. Niin minä ainskin kannatan. Minuakin on  jo vuosia sitten yritti ampua tuolla raketilla. 

Vierailija
22/23 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ilotulitteet pitäisi jättää vain ammattilaiskäyttöön. Tulisi paljon upeampi valoshow ja vahingoilta vältyttäisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. On noloa lukea aina seur. päivän lehdistä netistä tai uutisista, et taas on joku saanut jotakin silmävaivoja yms..........ja tää, et annatta alaikäsil niit. Ehdoton ei !!!!!!! Nykyvanhemmat eivät piittaa mitään. Jos mul olis yksikin alaikäinen, ni en antaisi edes koskea yhteenkään saati sitten, et ostaisin ite niitä.......kyl se pitää vain ammattilaisten tehdä se jokaisen taloyhtiön pihalla niin, että kaikki asukkaat näkee ja kuulee ne. Muut eivät saa niihin koskea !!!!! Jos annatta alaikäsil yhdenki tollasen, nii rikotta lakia !!!!!!! Jokainen. Kantsii vaan olla sisäl, jos niitä haluu nähä ja kuulla, ettei tapahdu mitään. Näin mä oon ainakin säästynyt monet kymmenet vuodet (kohta täytän 50-v !!) miltään silmävaivoilta. Ehdoton kielto !!!!!!! Tai sitten hinnat todella korkeiksi ! Paljon kalliimmaksi. Rutkasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä