Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tästä keittiöstä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilavan ja toimivan oloinen , ja tämän hetken trendien mukainenkin, vaikka ei yhtään omaa silmääi miellytä. 

Vierailija
2/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin. Tykkään muutenkin vähän tummemmasta ja musta-valkoinen jotenkin rauhoittaa mua. Ne kokovalkoiset ahdistaa, vaikka toki onkin raikkaita ja kovin värikkäät ei oikein iske (kun nyt kai on muotia laittaa väriä). Odotan siis innolla, että tuo muoti taas tulee uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni kolkko, aamiaiskaappi vähän turha. Mutta jos ostaisin asunnon missä olisi tuollainen keittiö, niin en heti ryhtyisi remontoimaan. Näyttää kumminkin ihan toimivalta

Vierailija
4/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni ja jääkaappi olisi käytännön syistä parempi olla vastakkaisella seinustalla. Aamiaiskaappi ei nappaa ei niin yhtään. Jotenkin myös häiritsevä ja sekava kokonaisuus, kun on erilaisia ja eri sävyisiä kaappeja ja sitten tuon lattian muutos on myös oudosti suunniteltu. En ostaisi.

Vierailija
5/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösuunnittelun perusajatus on lieden jääkaapin ja vesipisteen ,uodostama kolmio, jossa pisteet ovat mahdollisimman kätevästi toistensa lähellä. Eli tämä keittiö ei ole toimiva, En pidä keittiön kylmästä värityksestä . Musta on ehdoton no no. Saareke on todella pieni ja uuni ja jääkaappi ovat väärässä paikassa. Aamiaiskaappi on täysin turhaa tilan hukkaa. Mikäli olisin ostamassa asuntoa, tämä keittiö riittäisi siihen, etten tätä asuntoa edes harkitsisi ostavani.

Vierailija
6/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa aamiaiskaapissa ainakaan kahvinkeitintä pidetä, kun on niin kaukana vesipisteestä.

Vierailija
7/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkäytännöllinen. Kiva hakea vettä kahvinkeittoon noin kaukaa. 10 kg kinkkua on kiva kannatella ritilän kanssa ja täyskäännös saarekkeen suuntaan, että saa laskettua sen tasolle. Lattia materiaalin vaihtuminen kesken kaiken on kömpelön näköinen. Mikro on liian korkealla. Kiva saada sopat tai puurot päälleen, kun noin korkealta joutuu kuumaa astiaa nostamaan.

Vierailija
8/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Itse sen verran vanhanaikainen että haluan kunnon kuivauskApin. Aina on jotain käsin tiskattavaa.

Musta värinä ei olisi mun juttu

Vierailija
9/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja apea väritys. Erityisesti inhoan mustia kaappeja ja laattalattiaa. Liesi. jääkaappi ja vesipiste on sijoitettu epäkäytännöllliseti ja uunin lähellä ei ole laskutilaa. Liian vähän yläkaappeja . Ovettomat lokerot ja korkeakiiltoiset yläkaapit näyttää typerältä, aamiaiskaappi on turhake ja mikä tarkoitus on apteekkarin kaapilla lieden vieressä? Liesituuletin ei ole linjassa lieden kanssa. Saareke on kapea ja liian pieni. Kiitos ei.

Vierailija
10/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ankealta näyttää- 5  vuoden takaista muotia. Edes välitilassa voisi olla hiukan värillinen laatoitus.

Vierailija
11/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaista keittiötä rakennuttaisi, mutta jos joku olisi sellaisen teettänyt asuntoon, jonka ostamista harkitsisin, niin saattaisin ostaa, alennuksella tosin.

Vierailija
12/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, en huolisi edes ilmaiseksi.

Vierailija
13/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu täysin toimimattomaksi.

14/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laattalattia on kiva, tosin olisi vielä kivempi lämpimänsävyisenä. Saarekkeella on tilaa laittaa ruokaa ja leipoa. Yksinkertaiset rakenteet on helppo pitää siistinä.

Musta väri on liian synkkä omaan makuuni.

Vierailija
15/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkko. Sillisalaatti. Karkkikaupassa-meininki. Kun ei osaa päättää, niin otetaan vähän kaikkea. Tai laitetaan malliksi vähän kaikkea tarjolle.

Vierailija
16/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi jos ei itse tee ruokaa eikä käytä astioita koskaan, todella ankean näköinen.

Vierailija
17/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaista keittiötä rakennuttaisi, mutta jos joku olisi sellaisen teettänyt asuntoon, jonka ostamista harkitsisin, niin saattaisin ostaa, alennuksella tosin.

Jos olisinkin niin mielenvikainen että ostaisin asunnon tuollaisella keittiöllä, tekisin ensimmäisenä totaalisen keittiöremontin.

Vierailija
18/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin vanhanaikainen, että haluan uunin lieden alle. Uunista pitää saada helposti ruoat nostettua tasolle, liesihän se kätevin paikka on.

Vierailija
19/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimaton, mielikuvitukseton, tyylitön. Halvan näköinen eikä kestä aikaa.

Vierailija
20/25 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalakaappi on mennyt muodista ja musta pinta kerää rasvatahroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä