Miksi Putinin huvila olisi jotenkin paheksuttava iskun kohde?
Sehän on erittäin legitiimi kohde ja toivottavasti itse munapää on iskun sattuessa sisällä huvilassa. Jotain vemäläisistä kertoo, että iskut energiainfraan (joista kärsii tavallinen kansa) ohitetaan hiljaisuudella, mutta iskusta Putinin huvilalle nousee meteli ja sitä pidetään röyheyden huippuna.
Kommentit (41)
Trump on parhaillaan sisustamassa ja modaamassa Valkoista Taloa Kremlin ja Putinin kesämökin malliseksi. Ehkä olette nähneet kuvia raunioista ja Oval Officen karmeista kullitetuista krääsäpeileistä XD
Vierailija kirjoitti:
Koska sodissa ei isketä valtiojohtoa vastaan, etenkään jos käynnissä on aktiiviset rauhanneuvottelut. Ilman poliittista johtoa ei voida neuvotella. Tää on ihan yleismaailmallinen etiketti, jota jenkit eivät tosin ole itse aina noudattaneet (mm. Irak 2003 alkoi Saddamin palatsin pommituksilla).
Kremlin homopedarin kuolema olisi hieno asia maailmalle. Sotakin voisi ehkä loppua.
Vierailija kirjoitti:
Koska sodissa ei isketä valtiojohtoa vastaan, etenkään jos käynnissä on aktiiviset rauhanneuvottelut. Ilman poliittista johtoa ei voida neuvotella. Tää on ihan yleismaailmallinen etiketti, jota jenkit eivät tosin ole itse aina noudattaneet (mm. Irak 2003 alkoi Saddamin palatsin pommituksilla).
Irakin sotahan alkoi kun Ameriikan ja Englannin erikoisjoukot murhasivat noin 300 ylempää hallinnon virkamiestä. Maahan oli ihan sekaisin tän takia kun sota alkoi.
Kai niissä on maanalainen osa. Bunkkerit lähellä.
Putinin pitäisikin olla kohde. Historian valossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo eli iigor olisit siis paheksunut, jos irakilaiset olisivat tehneet vaikka pommi-iskun Valkoiseen taloon? Olisithan?
Ovelaa tiedottamista kieltämättä. Ei paljon ikävä jäisi Putleria, jos Ukraina olisi onnistunut tavoitteessaan. On fiksua yrittää leikata käärmeeltä pää!
Vierailija kirjoitti:
Se huvilahan on syytön.
Iskuhan pitäisi kohdistaa suoraan sen erään henkilön, josta Haagin kansainvälinen rikostuomioistuin ICC on kiistatta antanut kansainvälisen pidätysmääräyksen, esim. ohimoon tai peräaukkoon tms., eikä mihinkään huvilaan.
Ovatko ukrainalaiset siviilit ja heidän kotinsa sitten syyllisiä, jos niitä kohtaan iskeminen on ihan okei?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä iigor ole monta kertaa todennut niiden idioottimaisten hymiöiden kera, että mitään rauhaa ei ole tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Aktiiviset yritykset tappaa Zelenskyi tai Ukrainan parlamentin pommittaminen eivät ihan istu siihen että valtiojohtoa vastaan ei isketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo eli iigor olisit siis paheksunut, jos irakilaiset olisivat tehneet vaikka pommi-iskun Valkoiseen taloon? Olisithan?
Olet siis noin ulkona uutisista? Kaksoistornien räjäytykset oli sodan syynä ja irakilaiset olivat siihen ihan syyttömiä! Tämähän oli selvinnyt myös ameriikkalaislle ennen hykkäystä.
Tiirsk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä outo reaktio tosiaan, että jotain suurempaa pahennusta aiheuttavaa olisi se, että Puten miljardiomaisuutta uhataan.
Hän itse on syyllistynyt valtavan määrän ihmisiä tapp amiseen, joten miksi hänen henkensä pitäisi nyt olla jotenkin suuremmassakin varjeluksessa?
Ei tietenkään mikisikään!
Venäläisen orjalammaskansan reaktio. Tsaarin rikkaudet ja hyvinvointi ovat tärkeämpää kuin kansan.
Mitä voi odottaa kansalta, jonka mielestä maailmanhistorian kaikkien aikojen merkittävimmät henkilöt ovat Stalin ja Putin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis noin ulkona uutisista? Kaksoistornien räjäytykset oli sodan syynä ja irakilaiset olivat siihen ihan syyttömiä! Tämähän oli selvinnyt myös ameriikkalaislle ennen hykkäystä.
Tiirsk!
Ja huom: noitakaan iskuja ei tehty valtiojohtoa (Valkoinen talo ja capitol hill), vaan sotilasjohtoa (Pentagon) ja talouskeskusta vastaan.
USA ja britit lähti heti iskemään siviilivirkamiehistöön ja valtionpäämieheen, eli aika epäreilua peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiirsk!
Ja huom: noitakaan iskuja ei tehty valtiojohtoa (Valkoinen talo ja capitol hill), vaan sotilasjohtoa (Pentago
Sen koneen jonka piti iskeytyä joko valkoiseen taloon tai capitol hilliun, matka jäi kesken. Koska matkustajat ns vetivät turpaan kaappaajia mutta kukaan ei ehtinyt oikaista konetta enää.
Unohditko tämän ihan tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika yksinkertaistava näkemys asiasta. Joskus sotatoimet voivat kohdistua nimenomaan jotakin tiettyä vahvasti henkilöitynyttä hallintoa kohtaan, kuten juuri tuossa mainitsemassasi Saddamin tapauksessa.
Irakin luoman kansainvälisen uhan ajateltiin siis kiteytyvän melko lailla Saddamiin poliittisena johtajana, mikä on ihan kohtuullistakin ottaen huomioon sen, kuinka kreisi diktaattori hän oli. Tietty Irak ajautui melkoiseen anarkiaan, josta voidaan ajatella seuranneen uuden inhimillisen ja kansainvälisen uhan, ISISin, muodostuminen. Kuitenkin itse näkisin Saddamin hoitelemisen sinänsä ihan kohtuullisena tavoitteena, vaikka sotaan paljon tyrimisiä ja skandaaleja liittyikin.
Eihän siltä huvilat lopu, koska diktaattori on ollut ahkera varas, joten ihan hyvin niitä voi ampua paskaksi. Ryöstää sitten lisää rahaa kansaltaan korjauksiin vaan.
SE on toivottu kohde.
Avustamme Ukrainaa sinne asti, kunnes
MOSKOVA, NOVGOROD ja PIETARI ovat tuhkakasoina.
Sinne asti kaikki apu UKRAINALLE
Wladimir Putin Pyöveli
k a v a l s i omalta kansaltaa 90miljardia.
90 miljardia.
Rakennutti niillä 3 Mahti palatsia.
Joita kävi Navalnyi vainaa videoimassa, siilä seurauksella että Putin myrkytti Navalnyin hermomyrkyllä.
Ja Venäjän kansa on "järjestänyt agressiivisia mielenosoituksia Putinia vastaan kavaltamisesta" 🤣🤣🤣🤣🤣
Joko Venäjän kansa sai 90miljardia takaisin 🤣.
Sillä kummasti ostaisi laatu-ruokaa Uuden Vuoden juhliin.
Kaikki Venäjän isommat kaupungit betoni muruiksi.
Se ON TOIVE.
Venäjä hyökkäs Ukrainaan.