Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvisydämessä vaimon kanssa

Vierailija
31.12.2025 |

Mennään vaimon kanssa Järvisydämeen aikuisten vuorolla kylpemään. Vaimolla on muodokas iso peppu ja lähes samaa luokkaa rinnat, vatsaakin hieman iän myötä, mutta käskin laittaa peppu-uikkarit koska peppu on kaunis niin ja vähän riettaan oloinen ihan vain kokonsa vuoksi!

Onko allasosastolla yleensä naiset paljastavissa uikkareissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

me haettiin omasta porealtaasta vauhtia. Vaimo riisui siellä bikinien yläosan kokonaan. Hieroi minua poreiden alla. Siitä oli hyvä lähteä Järvisydemen kylpylään kiihoittuneena.

Vierailija
2/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli. Ihan ok paikka jos haluaa vähän tuhmuroida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä kun naiset vapautuu, on tissiä ja peppua nähtävillä. Suosittelen menemään Järvisydämeen.

Vierailija
4/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä kun naiset vapautuu, on tissiä ja peppua nähtävillä. Suosittelen menemään Järvisydämeen.

Tämä on myös miehenä mukava kun on silmänruokaa pitkin iltaa ja sen päälle pitkän kaavan mukaan seksiä huoneessa. Vaimo myös kokee olevansa seksikäs kun saa huomiota omalta mieheltään ja kenties vähän vierailtakin vilkaisuja niin on märkä pesä jo valmiina odottamassa!

Vierailija
5/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko altaissa tuhmia? Tästähän uutisoitiin jokin aika sitten että Flamingossa on ollut seksiä altaalla

Vierailija
6/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala osan olen ottanut sivuun kun yksinäinen mies on ollut samassa altaassa. Huomasi kyllä tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi