Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos ystäväsi haluaisi käpertyä miehesi kainaloon?

Vierailija
31.12.2025 |

Minulla tuli vastaan tällainen tilanne sinkkuystäväni kanssa. Ystävä totesi, että haluaisi käpertyä mieheni kainaloon, kun kaipaa miehen kosketusta niin kovasti. Sanoi, ettei kuitenkaan ehdottanut asiaa suoraan miehelleni, kun olen kuulemma sen verran mustasukkainen. Miehestäni tiedän, että hän ei todellakaan olisi lämmennyt ystäväni ehdotukselle.

Olenko minä jotenkin yltiömustasukkainen, kun minulle ei ole ok, jos ystäväni käpertyisi mieheni kainaloon? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla enemmän hyväksyttävää se että naiset lainaileen toisilleen miehiään että ne sinkku naisetkin pääsee nauttimaan miehen tekemistä poikaystävän velvollisuuksista ja palvelusta

Voitko mainita edes yhden esimerkin näistä? Seksiä älä mainitse, se on ällöttävää miehen kanssa.

Vierailija
22/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin heti,et haluan relaamaan sinkuksi, vaihdetaan vaan. Hoida sä tää perhe ja talo, koska mies ei tee mitään. Mä lähen sun kämppään sinkkuilee. Oliskos puol vuotta vähintään. Mies kun ei lähtiessään edes täyttä roskapussia saa vietyä. Laivalla kävisin usein, varmasti löytyy sellasta käpertely seuraa aina. Pitää ihan laatikollinen kumeja ostaa.  Alkaisin jo pakkaamaan laukkua.

Etkä sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi