Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos ystäväsi haluaisi käpertyä miehesi kainaloon?

Vierailija
31.12.2025 |

Minulla tuli vastaan tällainen tilanne sinkkuystäväni kanssa. Ystävä totesi, että haluaisi käpertyä mieheni kainaloon, kun kaipaa miehen kosketusta niin kovasti. Sanoi, ettei kuitenkaan ehdottanut asiaa suoraan miehelleni, kun olen kuulemma sen verran mustasukkainen. Miehestäni tiedän, että hän ei todellakaan olisi lämmennyt ystäväni ehdotukselle.

Olenko minä jotenkin yltiömustasukkainen, kun minulle ei ole ok, jos ystäväni käpertyisi mieheni kainaloon? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on ongelma. Ja miettisin myös, onko hän ystäväsi.

Vierailija
2/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on ongelmia rajojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ok

Vierailija
4/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama on ollut täällä jo ties kuinka monta kertaa.

Pitääkö tässä stana yksinäisen uudenvuoden iloksi ruveta itse keksimään provoja, kun nämä nyky jonnet ja jonnettaret eivät osaa kuin kierrättää näitä vanhoja yritelmiään.

Vierailija
5/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävä ystävälle ja pyydä hänet miehesi toiseen kainaloon. Itse voit käpertyä toiseen. Kaikilla lämmin ja hyvä olla

Vierailija
6/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin heti,et haluan relaamaan sinkuksi, vaihdetaan vaan. Hoida sä tää perhe ja talo, koska mies ei tee mitään. Mä lähen sun kämppään sinkkuilee. Oliskos puol vuotta vähintään. Mies kun ei lähtiessään edes täyttä roskapussia saa vietyä. Laivalla kävisin usein, varmasti löytyy sellasta käpertely seuraa aina. Pitää ihan laatikollinen kumeja ostaa.  Alkaisin jo pakkaamaan laukkua.

Vierailija
7/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla enemmän hyväksyttävää se että naiset lainaileen toisilleen miehiään että ne sinkku naisetkin pääsee nauttimaan miehen tekemistä poikaystävän velvollisuuksista ja palvelusta

Vierailija
8/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ystävä ystävälle ja pyydä hänet miehesi toiseen kainaloon. Itse voit käpertyä toiseen. Kaikilla lämmin ja hyvä olla

Pitääkö siltä mieheltä kysyä asiasta vai onko miehen mielipide arvoton eikä sillä ole väliä?

Vierailija
9/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin heti,et haluan relaamaan sinkuksi, vaihdetaan vaan. Hoida sä tää perhe ja talo, koska mies ei tee mitään. Mä lähen sun kämppään sinkkuilee. Oliskos puol vuotta vähintään. Mies kun ei lähtiessään edes täyttä roskapussia saa vietyä. Laivalla kävisin usein, varmasti löytyy sellasta käpertely seuraa aina. Pitää ihan laatikollinen kumeja ostaa.  Alkaisin jo pakkaamaan laukkua.

Et sanois! Kunha lesoilet täällä.

Vierailija
10/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi mitään sitä vastaan. 

Vierailija
11/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä stana yksinäisen uudenvuoden iloksi ruveta itse keksimään provoja, kun nämä nyky jonnet ja jonnettaret eivät osaa kuin kierrättää näitä vanhoja yritelmiään.

Älä muuta sano! Onhan se jo todettu että tyhmyys on lisääntynyt nykypäivänä ihan mielettömästi. Kun aivot ei enää tuota mitään mielikuvitusrikasta sisältöä niin tulos on että tämäkin palsta on täynnä kuivia ja tylsiä, paikallaan polkevia provoiluja. Missä ei ole mitään itua.

Vierailija
12/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäistä kertaa tämän asian esille otan.
Ap

Vierailija
13/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Läheisyyttä saa toki kaivata, mutta sitä etsitään muualta kuin ystävien aviomiehiltä.

Vierailija
14/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kierrätystä tämä aloitus. Ollut jo useasti täällä.

Vierailija
15/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteisessä kaveriporukassa kaikki saa olla vierekkäin tai sylikkäin. Kunhan ei sisäkkäin 🤣

Vierailija
16/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Näitä copypastespämmejä on ollut täällä taas paljon.

No, eivätköhän tästäkin jotku ääliöt taas väännön saa aikaan. Ei väliä onko kyseessä provo vai ei, kunhan pääsevät tappelemaan.

Vierailija
17/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok.  Vain jos ystävä olisi pelastettu pahassa hypotermiassa ja oltaisiin ainoat auttajat maastossa tuo olisi ok.

Vierailija
18/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo paljon, jos ystävänäsi pitämä ihminen ei näe, ettei hänen käytöksensä ole normaalia. Vai ovatko muut tuntemasi sinkut tunkemassa miehesi kainaloon?

Ymmärrän entisenä sinkkuna itsekin, että pitkään yksin oltuaan kaipaa läheisyyttä. Mutta sitten sitä etsitään jonkun toisen sinkun taholta, eikä kysellä ketä ystävien miehistä saisi lainata. 

Eikä muuten ole ollenkaan turhaa olla tuollaisesta mustasukkainen. Ihan aiheesta olet.

Vierailija
19/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen "ystävän". Ei ole normaalia eikä hyväksyttävää. Saat olla mustasukkainen.

Vierailija
20/23 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän käpertyy. Heitin äijän roskikseen vuosi sitten. 

En ole mustasukkainen enkä todellakaan estä  ketään käpertymästä mihin haluaa, enkä häipymästä mukavasta kämpästäni ryyppykaverin paskaiselle sohvalle syrjäytymään, vaan suorastaan kannustan tekemään niin jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi