Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?

Vierailija
31.12.2025 |

Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tummelit nuolee kämppäänsä la-to ja pe sitten pailaamaan, kaikki 20-v kollit fanittaa näitä punkeroita!

Vierailija
102/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa miehen, jos voi saada kissan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v nainen enkä ikinä haluaisi niin vanhaa, oma mieheni on 32v ja se on hyvä ikäero. Samoin kaikki naispuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai naimisissa lähestulkoon samanikäisen kanssa.

Näinhän se useimmiten menee myös tosielämässä. Pariskuntien yleisin ikäero on noin 1-5 vuotta, ja yli 10 vuoden ikäerot ovat selvästi harvinaisempia. Käytännössä tämä tarkoittaa, että kolmekymppiset naiset etsivät ja kilpailevat useimmiten omanikäisistään kumppaneista, kun taas viisikymppiset päätyvät parisuhteeseen pääosin viisikymppisten miesten kanssa.

Siis 1-5 vuotta, ei viisitoista. Tätäkin on tutkittu. Suurin osa sekä miehistä että naisista haluaa suunnilleen omanikäisen kumppanin.

Vierailija
104/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija koo soimaan taustalle ja kuluneilla polvilla pailaamaan 70-luvun mummot! Nyt pailataan!!

Miksi ei saisi iloita ja juhlia niin kauan kuin voimia riittää? Sinusta pitäisi yksin murehtia kotona peilin edessä keskittyen pohtimaan "kelpaavuuttaan kulahtaneille setämiehille".

Jep, nyt mennään pussilla kaupunkiin!!

Ja sinä juot kaljaa yksin kotona kuten aina.

Vierailija
105/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Rehellisesti sanoen olen aina pitänyt vähän jälkeenjääneinä ihmisiä jotka etsivät kymmenien vuosien ikäeroa parisuhteeseen, oli se kummin päin vain. En ole kiinnostunut itse seurustelemaan jälkeenjääneen kanssa, parisuhde on minulle niin iso osa elämää että haluan siihen fiksun miehen joka on sinut itsensä kanssa. 

Vierailija
106/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa miehen, jos voi saada kissan.

Miksi haluaisin edes kissaa. 

Vierailija
107/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. 

Olen 47 vuotias nainen ja miesystäväni on 35. 

Tämä toimii loistavasti näinkin päin 😂 en edes halua 50 vuotiasta miestä. Syy ovat usein ylipainoisia, töykeitä, väsyneitä, heppi ei nouse ja hiusraja on paennut jo Balkanille 😌 ja silti heillä on muka oikeus arvostella naisia, oli ikä mikä tahansa. 

no sinua katsellessa ei kellään nouse heppi :D

Vierailija
108/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos joskus jäisin yksin, sekä viisikymppiset miehet että kolmekymppiset naiset saisivat puuhailla ihan kuka mitäkin tahtoo. Kyllä kahdessa avioliitossa on koettu jo ihan tarpeeksi. 

Vierailija
109/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kilpailisi miehestä. Jos ei mies innokkaasti tule juuri minun luokseni, olkoon. 

Vierailija
110/110 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen nainen ei enää kisaa miehistä, koska on siinä iässä saanut niistä tarpeekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän