Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?
Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Mummelit hiiva kosteana kuvittelevat,että parikymppiset kiinnostuvat seurustelutasolla :D
Ongelma on yleensä papoilla, jotka niin kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva haukkua?
Yhtä kiva kuin miehistä on haukkua vanhempia naisia :D
Niin kauan kuin se jatkuu, haukun vanhemmat miehet enkä edes katso ikäisiini tai vanhempiin miehiin päin vaan otan aina nuoremman :) Sitä saa mitä tilaa.N30
kun laitetaan ikää lisää parikymmentä vuotta niin nuoremmat miehet ei enää katsokkaan, voi vain muistella millaista se n30 aikoina oli.
Voi vain kuvitella, kun nämä 70-luvulla syntyneet läskipunkerot lähtee "pailaamaan", hyi helvetti ja aina saa nauraa!
Ei haittaa ollenkaan. Nuoret naiset ovat rahan perään, ei heitä se mies kiinnosta. Tällaiset suhteet eivät tule kestämään.
Olen itse 55-vuotias nainen, minulle kelpaa mies, joka on minusta kiinnostunut, minun ei tarvitse kilpailla nuorten naisten kanssa yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mummelit hiiva kosteana kuvittelevat,että parikymppiset kiinnostuvat seurustelutasolla :D
Hiivatulehdusten todennäköisyys laskee rajusti vaihdevuosien jälkeen. Nuorten naisten vaiva. Keksi joku vähän faktapohjaisempi loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva haukkua?
Niin kauan kuin se jatkuu, haukun vanhemmat miehet enkä edes katso ikäisiini tai vanhempiin miehiin päin vaan otan aina nuoremman :) Sitä saa mitä tilaa.N30
Kyllä se on näin. Lisäksi pahimmat s*ksistiset kommentit olen saanut aina tuon ikäisiltä miehiltä, kerran jopa työpaikallani kollegalta asiakkaan kuullen. Miksi haluaisin kuunnella moista v*ttuilua vapaaehtoisesti myös kotona?
T. Nainen 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä työssä, hyvä palkka, liikunnallinen mies 50+ kelpaa naisille iästä riippumatta
Miksi hän ei siis ole ollut parisuhteessa jo vuosikymmeniä?
Parisuhteet päättyvät
Ajatteletko olevasi aikakoneessa taas 20 v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 v. papparainen, joka ei koskaan kasvanut aikuiseksi, projisoi.
Mummelilla ottaa koville :D
Siis kuvitteleeko nuo palstapunkerot, että 20 v ois heistä kiinnostunut seukkausmielessä? Kas kun eivät seukkaa juntit poikansa kanssa. :D
Punkeroita on omassa ikäluokassasi. Me kuusikymppiset olimme poikkeuksetta hoikkia parikymppisinä. Ja suurimmaksi osaksi olemme vieläkin.
Ne jäätävät 150-kiloiset ovat todellakin nuoremmissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva haukkua?
Teen samoin ja toimii.
N40+
Siksi ne täällä nyt kiukuttelevatkin. Kun joku antaa takaisin niin sepäs saa sedän polkemaan kiukkuisena jalkaa.
Ai kisaa? Miksi pitäisi kisata kenestäkään? Jos mies on kiinnostuneempi jostain toisesta naisesta tai täytyisi ryhtyä kisaamaan, niin ei ole selkeästi minulle sopiva mies.
Selkeästi 50 v punkerot ovat sitä mieltä, että 20-v miehet ovat heistä kiinnostuneita. Aina saa nauraa :D
Ei ärsytä, en ole kiinnostunut miehistä, jotka hakevat tarkoituksella itseään paljon nuorempaa seuraa, en usko että meidän toiveet parisuhteesta sopisivat kuitenkaan yhteen. Itse tahtoisin tasa-arvoisen, enemmän hyvään ystävyyteen, hyvää arkeen ja toimivaan yhteyteen perustuvan suhteen, en ole kiinnostunut intohimoiseen rakkauteen tai seksiin perustavasta suhteesta, sen aika oli nuorempana. Luulen, että nuorta siippaa etsivät hakevat vielä sitä nuoruuden tunnetta ja intohimoa, ja se on ihan ok, en vain itse sovi sellaisen kanssa yhteen.
Harmi kyllä, viisikymppisenä ne, jotka ovat vapaita suhteeseen, mutta eivät intohimoista suhdetta hae, eivät vaivaudu hakemaan suhdetta ollenkaan. Itseki kuulun tähän ryhmään, en vaan jaksa, liian vaikeaa eikä se oli niin kovin tärkeää. Tällä mennään.
Kokemuksesta voin sanoa että ärsyttää. Jos viiskymppisellä miehellä on paketti kunnossa niin kolmekymppisen saa parisuhteeseen siinä missä oman ikäisenkin. Sellaisenkin joka on vakuuttanut ettei ikinä ottaisi tuon ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva haukkua?
Teen samoin ja toimii.
N40+
Siksi ne täällä nyt kiukuttelevatkin. Kun joku antaa takaisin niin sepäs saa sedän polkemaan kiukkuisena jalkaa.
Hel*etin woketus. Setämies ei saa sanoa enää mitä vaan niin, että muiden on pakko konemaisesti hymyillä jutuille. Valkoinen heteromies, etenkin viisikymppinen, on koko maailman sorretuin olento!
Ei yhtään.
Olen 47 vuotias nainen ja miesystäväni on 35.
Tämä toimii loistavasti näinkin päin 😂 en edes halua 50 vuotiasta miestä. Syy ovat usein ylipainoisia, töykeitä, väsyneitä, heppi ei nouse ja hiusraja on paennut jo Balkanille 😌 ja silti heillä on muka oikeus arvostella naisia, oli ikä mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa että ärsyttää. Jos viiskymppisellä miehellä on paketti kunnossa niin kolmekymppisen saa parisuhteeseen siinä missä oman ikäisenkin. Sellaisenkin joka on vakuuttanut ettei ikinä ottaisi tuon ikäistä.
Nyt on kovat harhat setämiehellä. Pysy kuitenkin oikeassa persoonassasi.
Kaija koo soimaan taustalle ja kuluneilla polvilla pailaamaan 70-luvun mummot! Nyt pailataan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisaa? Tirsk.
Kyllä kisaa
Ei. Ei kisaa nupremmistakaan. Suurin osa tuoniköisistä miehistä on parisuhteen näkökulmasta lähinnä ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vain kuvitella, kun nämä 70-luvulla syntyneet läskipunkerot lähtee "pailaamaan", hyi helvetti ja aina saa nauraa!
Olen syntynyt 70-luvulla ja nykyään kyllä laihempi kuin parikymppisenä. Silloin painoin yli 60 kg, nykyään 57 kg.
Teen samoin ja toimii.
N40+