Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?

Vierailija
31.12.2025 |

Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan

Kommentit (340)

Vierailija
121/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneista 50-vuotiaista naisista harva enää haluaa riippakiveä itselleen. Ne on jo nähty. Joten ei harmitaisi, jos vapautuisin parisuhteestani.

Vierailija
122/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mun miehestä kisaa joku? 😄 Voi jeesus mikä vitsi.

Puhutpa rumasti miehestäsi. Hän ansaitsee paljon parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoako oikein tulevat hakemaan? En mä tarvitse kuin tuon yhden miehen, ja hän on ollut puolisoni jo kolmatta vuosikymmentä. Tarvittaessa varmasti pärjäisin ilmankin, mutta onhan tuo tuttu ja turvallinen.

Vierailija
124/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?

Eri

Vierailija
125/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinpäin, vaan viisikymppiset miehet yrittää epätoivoisesti pokata 25-30v naisia. 

Vierailija
126/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?

Eri

Haluisitko sinä vai olla kumppanin kanssa, joka halveksii sinua? Jos mies on oikeasti niin kamala, nainen voi aina erota. 

Vierailija
127/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta miehet voi kisata nuorista naisista. Ei kuulu mulle. 😄

Vierailija
128/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Jos tuon äksyilevän miesvaihdevuosissa rypevän ukon joku haluaa, niin tervetuloa hakemaan.

Vierailija
129/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?

Eri

Haluisitko sinä vai olla kumppanin kanssa, joka halveksii sinua? Jos mies on oikeasti niin kamala, nainen voi aina erota. 

Eihän tuossa niin sanottu. Kirjoittaja voi hyvinkin itse rakastaa miestään, mutta totuuden nimissä epäilee, ettei hänestä nuoret naiset kisaa. Miksi edes pitäisi?

Vierailija
130/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä työssä, hyvä palkka, liikunnallinen mies 50+ kelpaa naisille iästä riippumatta

No ei kyllä kelpaa kun juttelen 20-30v tyttärieni kanssa. Haluavat kavereineen oman ikäisensä suunnilleen. Sen sijaan jostain syystä nuoret miehet haluaa tällaista lähes 50v naista etten edes hoikka tms. Kaunis kyllä ja iläistäni nuoremman näköinen. Lenkilläkin pysäytellään mut baarissa ei saa hetkeäkään olla ilman seuraa. Toki myös vanhemmat miehet. Itse asiassa 20-80v miehet kaikki yrittää tällasta 50v naista. Sen sijaan miehet 50v tienoilla saa olla ihan yksinään, vaikka olis sporttinen ja komeakin. 

Vierailija
131/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta miehet pätkääkään.

20 vuotta yhdessä, niistä 16 vuotta naimisissa ja mies jätti kylmästi toisen naisen takia noin nelikymppisenä. Ei kiitos ikinä enää.

Vierailija
132/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?

Eri

Eihän tuossa niin sanottu. Kirjoittaja voi hyvinkin itse rakastaa miestään, mutta totuuden nimissä epäilee, ettei hänestä nuoret naiset kisaa. Miksi edes pitäisi?

Joo, tietenkin rakastan miestäni ja hän minua, ollaan toistemme parhaat kaverit, aviopari ja sielunkumppanit. Mutta haloo, onhan se nyt ihan koominen ajatus, että meistä kummastakaan kukaan kisaisi. Oli muuten silloin nuorenakin urheilullinen, akateeminen pääkaupunkiseutulainen eikä ollut kuullutkaan, että hesoissa on muka miesten markkinat. Ehkä tää palsta ja klikkiotsikkolehdet ei ole ihan totta... 😉

Vierailija
133/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstainselin turinoita. Kunnostautunut viime aikoina esiintymällä 40-50 vuotiaana naisena. Ei kai siinä mitään sinänsä :D

Vierailija
134/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,
en pidä ikäisistäni miehistä, miehen tulee ehdottomasti olla 5 (tai mieluummin 10) vuotta vanhempi.

Vierailija
135/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kisaa? Tirsk. 

Kyllä kisaa

Mistä muka?

En minä ainakaan kisaa mistään. Elän vain elämääni tyytyväisenä.

Vierailija
136/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei kaipaa kaltaisesi puolestaloukkaantujan itkua.

137/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on vanhoja leskinaisia kaverina.

Moni heistä haluaisi saada vielä uuden miehen.

Mutta ongelma on juurikin se että miehiä ei riitä heille.

Etsivät siis oman ikäistä seuraa ei nuorempaa.

Kaikki vanhemmat miehet ovat varattuja.

Yleensä näissä eläkeikäisten tapahtumissa kuulemma on enemmän naisia kun miehiä.

Vierailija
138/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ne on nyt kaikki 5kymppiset vapaat ja salskeat miehet 35v naisten toimesta saalistettu näin uudenvuoden iltaan mennessä? Tänne voisi raporttia laittaa. Jännä seurata.....

Vierailija
139/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä työssä, hyvä palkka, liikunnallinen mies 50+ kelpaa naisille iästä riippumatta

No ei kyllä kelpaa kun juttelen 20-30v tyttärieni kanssa. Haluavat kavereineen oman ikäisensä suunnilleen. Sen sijaan jostain syystä nuoret miehet haluaa tällaista lähes 50v naista etten edes hoikka tms. Kaunis kyllä ja iläistäni nuoremman näköinen. Lenkilläkin pysäytellään mut baarissa ei saa hetkeäkään olla ilman seuraa. Toki myös vanhemmat miehet. Itse asiassa 20-80v miehet kaikki yrittää tällasta 50v naista. Sen sijaan miehet 50v tienoilla saa olla ihan yksinään, vaikka olis sporttinen ja komeakin. 

Näinpä! Tästä totuudesta ei miehet kyllä tykkää. Itse olen 43-vuotias nainen ja tällä hetkellä 10 v nuorempi miesystävä, puolitoista vuotta olemme olleet yhdessä, edellisen kanssa samalla ikäerolla vielä pidempään. Tässä kyse ihan avosuhteista, seksiin löytyisi ja on löytynytkin ihan parikymppisiä mutta ne jo vähän liian nuoria omaan makuun. Kun kipinät kohtaa ja on kyse vapaasti valitsevista aikuisista kuitenkin niin mikäs siinä!

Itse petite-kokoinen ja kasvoistani edelleen kohtuullisen nuoren näköinen tai ainakin hyvin säilynyt ja vartalo, vaikka itse sanonkin, mintissä, en ole synnyttänyt. Kyllä vaan silti ne örisevät vanhat möhömahatkin tulee juttelemaan mutta en siitäkään pahastu, minusta ylipäätään ystävällisyys kaunistaa eikä iskeminen haittaa vaikkei itseä viehättäisikään, kunhan uskoo sitten asian jäävän senhetkisen juttelun asteelle.

Vierailija
140/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ärsytä, mies jota kiinnostaa juosta 20 vuotta nuorempien pimujen perässä tuskin on sielunkumppanini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä