Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?
Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä työssä, hyvä palkka, liikunnallinen mies 50+ kelpaa naisille iästä riippumatta
Näinhän se taitaa olla
M55
Kisaa? Minä kolmekymppinen nainen kisaisin viiskymppisestä miehestä, kun voin saada omanikäisenikin? :D Johan vitsin lauoit.
Olen 50+ mies ja pidän itseni kuosissa. Baareissa en pyöri mutta yllättävän useinkin vielä eri ikäiset naiset osoittavat kiinnostusta. Se tuntuu mukavalta vaikkei koskaan mihinkään johdakaan, koska olen naiseni valinnut jo yli 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä viisikymppisellä elähtäneellä pullealla ja kaljuuntuvalla miehellä, jonka nennästä ja korvista tursuaa karvaa ja, joka kuorsaa, tekee niin vanha kuin nuorikaan?
Saa vaikka mitä! Jos sen tyhjentää, niin siitä saa ilmalla täytettävän jalkarahin. Ja jos jaksaa nähdä vaivaa ja täyttää sen sopivalla aineella, niin mahtavan daddy-tyynyn sohvalle tai halityynyn sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kisaa? Minä kolmekymppinen nainen kisaisin viiskymppisestä miehestä, kun voin saada omanikäisenikin? :D Johan vitsin lauoit.
Lapsentekoikä on eri asia.
Olen 30v nainen enkä ikinä haluaisi niin vanhaa, oma mieheni on 32v ja se on hyvä ikäero. Samoin kaikki naispuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai naimisissa lähestulkoon samanikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi.
Kyllähän se rummoja kiukuttaa. Seksi ei kiinnosta, mutta elättäjä pitäisi saada yh:na.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä viisikymppisellä elähtäneellä pullealla ja kaljuuntuvalla miehellä, jonka nennästä ja korvista tursuaa karvaa ja, joka kuorsaa, tekee niin vanha kuin nuorikaan?
On totta, että varmaan 90-95% miehistä on tosiaan tuossa kunnossa ja peli täysin menetetty. Mutta se yksi kahdestakymmenestä nyt vaan saa 10-20v nuorempaa seuraa esim Tinderistä pienellä yrittämisellä. Ne ovat niitä, jotka koulussa olivat pilkattuna nuoren baby face ulkonäön vuoksi ja laihoja. Odota vaan poika nuo osat vielä vaihtuvat ja se etu kestää vuosikymmeniä! Äiti oli oikeassa.
Mun mies on just yällsinen baby face, joka näyttää 20 vuotta nuoremmalta kun oikeesti on. Ärsyttää sitten kun ne ajatukset ja asenteet on kuitenkin vanhan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä työssä, hyvä palkka, liikunnallinen mies 50+ kelpaa naisille iästä riippumatta
Miksi hän ei siis ole ollut parisuhteessa jo vuosikymmeniä?
Vierailija kirjoitti:
Miesten coping mekanismi :D
:D
Kivasti kiteytit!
Ei kolmekympppiset naiset kilpaile viisikymppisistä miehistä. Haloo!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet päättyvät
Viiskymppiset akat ja ällöttävä hiivan löyhkä!
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori nainen voi saada nuoren miehen samoilla meriiteillä niin tottakai hän valitsee sen nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkeinpä kaikki eroaa, monihan se menee vaihtamaan akan tai ukon. Tosi harvoin se kymmeniä vuosia kestää, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisaa? Tirsk.
Kyllä kisaa
Ei kisaa. Sen sijaan kolmikymppisistä naisista kisaa myös kolmi- ja nelikymppisenä miehet. Joskus jopa kaksikymppiset.
Ei ärsytä eikä näitä naisia nyt paljoa ole edes olemassa. En ole kiinnostunut miehistä, jotka etsivät itseään huomattavasti nuorempaa naista. Minusta se kertoo riittävästi heidän henkisestä kehityksestään. 50 v mies ja 35 v nainen ei tietenkään ole vielä paha ikäero.
Sehän riippuu taas siitä sinun kuvitteellisesta "setämiehestä", eipä se muidenkaan vika ole jos sinua ei kukaan viehätä, kunhan vaan et pääse rupsahtamaan.