Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiia, 25, on etsinyt sopivaa poikaystävää koko aikuiselämänsä. Miksi miehet olette noin nirsoja???

Vierailija
31.12.2025 |

Kommentit (391)

Vierailija
361/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiialle kelpaa sitten kuka tahansa mies? Taitaa olla kuitenkin sellainen että katsoo miehen kenkiä (jotka eivät miellytä häntä) että ei jatkoon! Tai ehkä yhden yön sängyn lämmittäjäksi jos drinkkejä tarjoaa.

Vierailija
362/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Tiialle, että mä löysin miehen vasta lähellä eläkeikää. Ei se ole niin helppoa. Tietysti jos haluaa lapsia, se harmittaa kun ne jää saamatta, mutta eihän elämässä kaikkea voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonnäköisiä naisia rengasteta, niitä pannaan.

Vierailija
364/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että noinkin nätti nainen ei ole koskaan seurustellut...  Onpa erikoista. 

Vierailija
365/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin seurustella.

Pentti 54v

Ei paljon typyn mirristä karvat kulus

Vierailija
366/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kun arvaan; tän naisen elämä koostuu kauneudenhoidosta, hiustenlaitosta, meikkaamisesta, rakennekynsistä.... minäminäjaminä...

Vierailija
367/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että noinkin nätti nainen ei ole koskaan seurustellut...  Onpa erikoista. 

Kieltämättä. Kosijoita varmasti riittäisi sadoittain.

Vierailija
368/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aistin ilmeestä jotain kireyttä jo kuvassa. Millainen villikissa mahtaa olla kun tosissaan suuttuu

Vierailija
369/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kaukana edes tavallisen näköisestä, mussa on kaikki klassiset rumat piirteet. Iso sikanenä, leveä ja korkea otsa, pienet silmät, huono iho ja hampaatkin miten sattuu. Ja vielä ylipainoinenkin, hyv. Jostain syystä suhteista tai miehistä ole pulaa ollut.

Ensin ajattelin, ottaen huomioon ulkonäköni, että reikä kuin reikä miesten mielestä, mutta kyllä tässä on ihan pitkiä ja vakaviakin suhteita on ollut ja itseasiassa minulla ei koskaan ole ollut mikään pakottavaa tarvetta seurustella, eli en ole itsekään kelpuuttanut kuin harvoja ja valittuja. Nykyään lapsiakin on neljä siunaantunut ja kaikki samalle ukolle, eikä tuokaan tunnu lähtevän vaikka vapaa ois menemään omille teille koska vain.

Niin tähän omaan kokemukseeni perustuen olen nykyisin miettinyt, miksei nuo nätit tai komeat tai edes tavalliset nuoret saa enää nykyään kumppaneita? 

Vierailija
370/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuiselämänsä eli vasta 7 vuotta. Vielä on aikaa etsiä reilu 40 vuotta, ennen kuin hän on eläkeiässä. Ei mitään kiirettä!

Vierailija
371/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen todella kaukana edes tavallisen näköisestä, mussa on kaikki klassiset rumat piirteet. Iso sikanenä, leveä ja korkea otsa, pienet silmät, huono iho ja hampaatkin miten sattuu. Ja vielä ylipainoinenkin, hyv. Jostain syystä suhteista tai miehistä ole pulaa ollut.

Ensin ajattelin, ottaen huomioon ulkonäköni, että reikä kuin reikä miesten mielestä, mutta kyllä tässä on ihan pitkiä ja vakaviakin suhteita on ollut ja itseasiassa minulla ei koskaan ole ollut mikään pakottavaa tarvetta seurustella, eli en ole itsekään kelpuuttanut kuin harvoja ja valittuja. Nykyään lapsiakin on neljä siunaantunut ja kaikki samalle ukolle, eikä tuokaan tunnu lähtevän vaikka vapaa ois menemään omille teille koska vain.

Niin tähän omaan kokemukseeni perustuen olen nykyisin miettinyt, miksei nuo nätit tai komeat tai edes tavalliset nuoret saa enää nykyään kumppaneita? 

Ns. ihan kivan näköisenä pullukkana olen miettinyt vähän samaa. En varmasti miellytä monia, enkä itsekään mielly kuin harvoihin, mutta itselle rakkaita ihmisiä olen löytänyt elämääni. 

Alan olla aika vakuuttunut, ettei suhteen löytäminen lopulta ole lainkaan ulkonäkökysymys, vaikka ulkomaailma miten yrittää muuta vakuuttaa. 

Vierailija
372/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tuurillakin on jotain merkitystä.

Vierailija
373/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puhuttaa tuo kuva hänestä, jotenkin pelottavan itsetietoisen ja vaikeastilähestyttävän oloinen, ei taida ottaa mitään oikein rennosti. Kannattaisi opetella olemaan kuvissa luonnollisesti eikä poseeraavissa asennoissa huulia törrötellen. Tai sitten nämä tissi/perse posekuvat poistoon. 

Vierailija
374/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan maailmassa on valtava määrä miehiä jotka ei kelpaa kenellekkään vaikkei olisi mitään kriteerejä naiselle. Tuon naisen vika sama kuin mistä hän miehiäkin syyttää NIRSOUS?

Vierailija
375/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sillä tuurilla ole merkitystä löytääkö kumppanin. Tuurilla voitetaan lotossa. n

nykyisin on paljon enemmän ihmisiä mistä valita Kun ennen valinnan vara oli käytännössä oma kotikaupunki. Vai liekö se on juuri syynä, että on liikaa valinnan varaa.

Vierailija
376/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan sanoo, että vaihtoehtoja on paljon, muttei sopivaa ole tullut vastaan eli ei nyt miehiä parane mennä nirsoiksi syyttämään. Tosin ymmärrän sen, että ei kannata kenen kanssa vaan seurustella, mutta tavallaan itse aiheutettu ongelma, jos ei ole valmis katsomaan omia toiveita ja vaatimuksia uudelleen.

Itselleni riittää, jos herää toista kohtaan aidot tunteet. Eli vain yksi toive tulevalle puolisolle, mutta koska en osaa itse väkisin tehdä tunteita, niin on vaikea rasti täyttää 😅

Vierailija
377/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan maailmassa on valtava määrä miehiä jotka ei kelpaa kenellekkään vaikkei olisi mitään kriteerejä naiselle. Tuon naisen vika sama kuin mistä hän miehiäkin syyttää NIRSOUS?

Ei kukaan halua miestä, tai ihmistä, jolla ei ole mitään kriteerejä kumppanille. Enkä puhu nyt kuppikoosta tai auton hinnasta. Itsetunto ja itsetuntemus ensin kuntoon, sitten tapailemaan. 

Vierailija
378/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua miestä, tai ihmistä, jolla ei ole mitään kriteerejä kumppanille. Enkä puhu nyt kuppikoosta tai auton hinnasta. Itsetunto ja itsetuntemus ensin kuntoon, sitten tapailemaan. 

Eipä noita naisiltakaan vaadita. Nainen saa olla ihan mitä vaan korvien välistä niin hänelle anetaan silti mahdollisuus. Ujouttakin pidetään lähinnä herttaisena piirteenä.

Vierailija
379/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan sanoo, että vaihtoehtoja on paljon, muttei sopivaa ole tullut vastaan eli ei nyt miehiä parane mennä nirsoiksi syyttämään. Tosin ymmärrän sen, että ei kannata kenen kanssa vaan seurustella, mutta tavallaan itse aiheutettu ongelma, jos ei ole valmis katsomaan omia toiveita ja vaatimuksia uudelleen.

Itselleni riittää, jos herää toista kohtaan aidot tunteet. Eli vain yksi toive tulevalle puolisolle, mutta koska en osaa itse väkisin tehdä tunteita, niin on vaikea rasti täyttää 😅

Eiköhän näiden ongelma olekin siinä, että hylkäävät ehdokkaan kun on mustat sukat ruskeiden kenkien kanssa, eikä mitään tunteita pääse edes teoriassa syntymään kun tuijotetaan kriteerilistaa ihmiseen tutustumisen sijaan.

Vierailija
380/391 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrän kaukaa vastaavat tyttöset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi