Tiia, 25, on etsinyt sopivaa poikaystävää koko aikuiselämänsä. Miksi miehet olette noin nirsoja???
Tiia ei ole koskaan seurustellut.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/52d58790-754b-485e-b962-ffb208d48dd0
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Miesten vikahan se on ettei nainen löydä mitä haluaa?
Miehet ei halua seurustella.
Minä haluaisin seurustella.
Pentti 54v
Kaikkea kanssa. Onneksi Tiia pääsi lehteen. Julkisuuden kipeys on paha sairaus.
Taitaa olla normaalia tyhmempää sorttia
Ei Tiialle kiltti setämies kelpaisi?
Voi, mistä saisin Tiian yhteystiedot linkattua pojalleni (Kohta KTM, ICT -ala vakihommat, RUK, omistusasunto) Instaan?
Ei vaan löydä ketään ja nyt lopettanut etsimisen. Ja tinderiin ei kuulemma mene. Uutta vuotta juhlii taas kaveriporukassa
Vierailija kirjoitti:
Pentti 54v
Pentti ja Tiia ne yhteen soppii. Huomenna pannaan pussauskoppiin.
Naiset hakevat vertaistaan seuraa, mikä on tietysti heidän oikeutensakin.
Sellaista vertaistaan seuraa, jollaista itsekin kokevat olevansa.
Kuvan nähtyäni oli jo ihan selvä tapaus. Ankkahuulinen ilmapää.
Tiia ei vaan sijaitse siinä Gaussin käyrän huipun kohdalla, eikä vältsisti edes lähimaillakaan. Ihan luonnollista.
Mikä kiire Tiialla on? Vasta 25 ja valittaa kun oikeaa ei ole löytynyt. Vinkki: saat sen mistä luovut.
Kannattaa ihan normielämässä pitää silmät auki, opiskelut, työ, harrastukset.
Minäkin keski-ikäinen naimisissa oleva täti taas kerran tapasin oikein potentiaalisen miehen kesällä työkuvioissa. Varattuna toki piti skipata tämä mahdollisuus, mutta siinäpä olisi aivan ihana mies jollekin muulle.
Mistä vahakabinetista toi oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Pentti 54v
Iltalehdeltä saat yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakevat vertaistaan seuraa, mikä on tietysti heidän oikeutensakin.
Sellaista vertaistaan seuraa, jollaista itsekin kokevat olevansa.
Tämähän se on. Naiset eivät vain koskaan huomioi tuossa omia heikkouksiaan, ainoastaan hyvät puolensa. Miehet suhtautuvat naiseen kuin toiseen ihmiseen kaikkine virheinensä. Naiset etsivät miestä kuin kodinkonetta: heillä on lista ominaisuuksista, jotka kodinkoneella täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vahakabinetista toi oikein on?
Ihan kivan näköinen likka.
Tuohan sanoo, että vaihtoehtoja on paljon, muttei sopivaa ole tullut vastaan eli ei nyt miehiä parane mennä nirsoiksi syyttämään. Tosin ymmärrän sen, että ei kannata kenen kanssa vaan seurustella, mutta tavallaan itse aiheutettu ongelma, jos ei ole valmis katsomaan omia toiveita ja vaatimuksia uudelleen.
Miesten vikahan se on ettei nainen löydä mitä haluaa?