Olenko ainoa, jota ei kiinnosta ihmisten elämäntarinat yhtään?
Ei tuttujen eikä varsinkaan tuntemattomien. Tulipa vaan mieleen, kun vilkaisin tv-ohjelmaa nimeltä 'Itse asiassa kuultuna'. Sukututkimus on myös aihe, joka on minusta äärimmäisen epäkiinnostava.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sinunkaan elämäntarinasi ei kiinnosta ketään.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Luuletko sinä että osoittamalla kiinnostusta jonkun julkkiksen elämään, he kiinnostuvat sinusta? Ja sinulle on tärkeää että jotain randomia kiinnostaa sun tarina? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkaan elämäntarinasi ei kiinnosta ketään.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Luuletko sinä että osoittamalla kiinnostusta jonkun julkkiksen elämään, he kiinnostuvat sinusta? Ja sinulle on tärkeää että jotain randomia kiinnostaa sun tarina? Lol.
Haista paska. En ole kiinnostunut sinusta eikä sinun tarvitse olla kiinnostunut minusta. Riittää kun olen itse kiinnostunut itsestäni.
Valikoituja elämäkertoja luen joskus jos on äärimmäisen mielenkiintoinen henkilö, muuten ei kiinnosta. Sukututkimus ei kiinnosta tippaakaan, en ymmärrä miksi joku käyttää sellaiseen aikaa. Ja pidän todella yksinkertaisina niitä jotka luovuttavat DNA:nsa kansainvälisten yhtiöiden tietokantoihin saadakseen tietää että heissä on 0,1% albaania.
Tyhmät ihmiset kuvittelevat, että heidän elämäntarinansa on jotenkin kiinnostavaa. Jokaisella on upea tietokone hartioiden välissä, toki palstajunteilla vähän vähemmän upea ja hieman tilttailee usein. :D
99% ihmisistä tyhmiä ja turhia syömäri-kuluttajia. Eli ei todellakaan kiinnosta niiden jutut.
No ei minuakaan kiinnosta esim. jotkut tavalliset Eetu ja Tiia (nimet keksitty) jotka löysivät toisensa jo lukiossa ja sitten menivät kihloihin ja saivat työpaikat ja perustivat perheen, menivät naimisiin ja ottivat koiran ja ostivat omakotitalon ja farmari-Skodan, ja heillä on kaikki aina mennyt "ihan ok". Ei kiinnosta, koska ei ole mitään ns. tarinaa, ei omaa polkua, ei mitään mikä kiinnostaisi. Vain se perinteinen perus elämän suoritus. Ei tuollanen kiinnosta ketään, mutta maailmassa on onneksi myös mielenkiintoisia elämäntarinoita, joista saa inspiraatiota.
En ole AP, mutta olen samaa mieltä. En keksi yhtään syytä, miksi minun elämäni kiinnostaisi toista ihmistä, ei edes sellaista joka on yleensä kiinnostunut ihmisistä. Ei mun elämässä ole mitään sen sorttista tapahtunut, että siitä kannattaisi tarina kirjoittaa tai kirjata tapahtumat muistiin muita varten.