Ketä asuu nyky päivänä rintama mies talossa??
En ymmärrä. kerrostalossa paljon parempa ja turvallisempikin asia. Ja halvempi
Kommentit (46)
Päätalon Kallen haamu ja panopatja sekä yläkerran kiroileva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuin mutta oli pakko myydä se. Perin vanhempiani talon 2016. Rakennettu 1973. Peruskorjattu 2008. Perin sen kun äitini kuoli 2016. Oli pakko myydä se koska se oli liian iso 150 neliöinen 2 kerrosta, 7000 neliön tontti. Nykyisillä sähkön hinnoilla olisi tullut 600 euron sähköaskuja.
Se mikään rintamamiestalo ole tuohon aikaan rakennettu.
Rintamamiestalon perusteen mukaisia voi rakentaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuin mutta oli pakko myydä se. Perin vanhempiani talon 2016. Rakennettu 1973. Peruskorjattu 2008. Perin sen kun äitini kuoli 2016. Oli pakko myydä se koska se oli liian iso 150 neliöinen 2 kerrosta, 7000 neliön tontti. Nykyisillä sähkön hinnoilla olisi tullut 600 euron sähköaskuja.
Mmiksi alapeukkua? Rintamamiestalot on rakennettu 40- ja 50-luvulla ja ne ovat puolitoistakerroksisia, joissa on kellari, asuinkerros ja vinttikerros. Vinttikerrokseen on tehty huoneita joko rakentamsen aikana tai myöhemmin remonttien jälkeen. 70-luvulla ei ole rakennettu enää rintamamiestaloja, ei vaikka rakentanut oliskin joku sotaveteraani.
Minäpä asun rivi talossa, jossa on myös oma parkki paikka henkilö autolle. Huomaa sarkasmi.... 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintamamiestalon perusteen mukaisia voi rakentaa vieläkin.
Rintamamiestalon mallisia taloja on, mutta ne eivät ole rintamamiestaloja.
No mielenkiinnosta kyselen, että minkätyyppisessä asumuksessa asuu ap:n kaltainen kirjoitustaidoton tollo?