Ano Turtiainen lähti pakolaiseksi Venäjälle
Perussuomalaisissa ollut kansanedustaja Ano Turtiainen lähti pakolaiseksi Venäjälle.
Kommentit (59)
Maksetaanko Anolle sopeutumisrahaa sinne kaalimaahan? Sillähän kyllä elää herroiksi Petroskoin kerrostalomurjussa.
Vuodenvaihteen tunnelmia Moskovassa
Kehtaako kukaan tunnustaa äänestäneensä joskus Anoa?
Vierailija kirjoitti:
Maakunnista löytyy kyllä erikoisia tyyppejä ehdokkaiksi ja näköjään myös ihmisiä jotka äänestää näitä. Itse haluaisin myös tietää miksi joku on tätä tyyppiä äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta se on rintamalla, ja sitten rouva saa kukkia ja kaalia.
Kaalin saa halutessaan vaihtaa viikko sitten pyydettyyn tuoreeseen haukeen.
Vierailija kirjoitti:
Herra Turtiainen pääsi Paratiisiinsa. Jonne PersuPojat matkaavat perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato, kato! Perähikiällekin on jo tämä uutinen ehtinyt kiiriä! Joko olette kuulleet, että Stubb voittii presidentinvaalit?
....Tuleeko toisten lyttäämisestä hyvä mieli? Koetko ylemmyyttä?
Anohan tässä on lytännyt jo monta suomalaista ja osan uhannut ampuakin. Luultavasti sinutkin.
Mahtoiko kielitaidoton hönö tietää, mitä allekirjoittamassaan paperissa oikein luki, epäilen suuresti.
Luulen että max pari vuotta riittää sitten takaisin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että max pari vuotta riittää sitten takaisin tänne.
Voi olla.
"pakolaiseksi"
Muuta seksiä ei taida Anolle keneltäkään irrotakaan.
Anohan on Venäjällä vieraan vallan agentti. Joten ei elä kauaa, etenkään alokkaana siellä Ukrainan rintamalla. Tai kenttäbordellissa miesprostituoituna.
Toivottavasti lähteeloputkinpingviinipunkeropersut.
Pakolaiset Turtiainen ja Bäckman Venäjän armeijan leivissä.
Anohan oli persujen valioluokkaa. Muistan, kuinka persut kehuskelivat tuota Anoa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maakunnista löytyy kyllä erikoisia tyyppejä ehdokkaiksi ja näköjään myös ihmisiä jotka äänestää näitä. Itse haluaisin myös tietää miksi joku on tätä tyyppiä äänestänyt.
Itse ajattelen, että sillä saadaan se hankala tyyppi pois omalta alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa osa noista asuu täysin uutispimennossa?
Helppohan tuollaisia on höynäyttää.
Moni vois mun puolesta seurata tuota esimerkkiä.
Toivottavasti hakee myös kansalaisuutta. Pitäisi vain olla Suomessakin laki, että kaksoiskansalaisuutta ei voi olla. Saisi jäädä sinne onnelaansa, kun Suomen kansalaisuus mitätöidään.