Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselle matkalle lähtisit, jos sinulla olisi käytössä n 10000 € matkaa varten?

Vierailija
30.12.2025 |

Lähtisitkö yksin vai kumppanin kanssa?

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteilla on Amerikan halki moottoripyörällä itärannikolta pohjoisen kautta länsirannikolle, ja sieltä Floridaan. On ollut ohjelmassa jo pitkään, mutta tämän nykyisen oranssitukan aikaan olen lykännyt muutamalla vuodella, jos siellä touhu muuttuisi tolkullisemmaksi. Budjetti noin neljäkymmentä tuhatta. Aikaa sen mitä tuollainen mukavasti ottaa, ehkä kolmisen kuukautta. Paljon maileja.

Vierailija
102/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyslomalle luksuskylpylään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on, mutta en lähde. Siksi minulla onkin varaa.

Mihin sulla on vara?

Vierailija
104/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin palkatonta vapaata ja patikoisin Suomea ristiin rastiin. Kymppitonnilla voisi olla reissussa ihan kiireettä.

Vierailija
105/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonni on pikkusumma riippuen kohteesta. Jos luksushotellissa viettää yön niin ei edes riitä tuo summa. Eli ei kiinnosta lähteä mihinkään. 

Vierailija
106/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, Englannin puutarhat minne siellä kannattaisi matkustaa, jos budjetti ei ole ihan 10K?

Vierailija
107/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulla on vara?

Ilmeisesti kerätä lisää massia. Minulla on jo tarpeeksi loppuelämäksi ja perinnöksikin jätettäväksi, joten kyllä reissaamiseenkin voi käyttää. Tykkään Norjasta. Sinne voi mennä aina uudelleen. Kymppitonnin budjetilla pitää jo hyvän loman.

Vierailija
108/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galapagossaarille, jonka järjestää ekologiseen matkailuun perehtynyt matkanjärjestäjä.

Vierailija
109/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko summa olisi "pakko" käyttää matkaan eikö esim puolta saisi ottaa säästöön tmv, niin sitten vaihtoehtoina olisi pidempi n 4vk vaellusreissu keski-euroopassa Itävalta-Italia-Saksa-Sveitsi jolla yöpyisin sitten vähän paremmissa paikoissa kuin mitä yleensä teen ja voisi viipyäkin jossain välissä. 

Toinen vaihtoehto voisi olla Australia/Uusi-Seelanti 3vk. Olen aina halunnut käydä. 

Vierailija
110/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulla on vara?

Minulla on varaa melkein mihin vain, mutta enpä lähde kiusallasikaan. Eli Euroissa heti käteisellä noin 300 k€ ja arvopapereista pikku viiveellä noin 800 k€ lisää. 

Kadehdi aivan vapaasti! 

Rehellisestä kolmivuorotyöstä olen ne säästänyt. Ja hyväntekeväisyyteenkin olen jo antanut noin 150 k€. Kaikki ne todennäköisesti meni huijareille, ei hädänalaisille. 

Matkaillutkin olen jo aivan tarpeeksi. 

Vierailija
111/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk pattayalla(pihistellen).

On tätä maapalloa koluttu riittävästi ,

,niin  nyt riittäs ihan perus varma valinta vaan.

t.setämies 

Vierailija
112/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksi viikoksi thaikkuihin viiden tähden hotelliin, lennot bisnesluokassa. Ennen koronaa oli tällaisia reissuja, nyt ei enää ole jaksanut, kun Venäjän kierto pidensi lentoja entisestään. Juuri katselin tutun hotellin uudenvuoden viettoa Facebookista. Olisi ollut kiva tallustaa siellä biitsillä shortsit jalassa katsomassa aina yhtä mahtavaa auringonlaskua, kun lämpöä on vielä illallakin yli 25 astetta ja kävin äsken koiralenkillä, -18 astetta.

Vierailija
113/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku isomman luokan risteily, just joku Oasis of the Seas tms. 🤩 perheen kanssa. 

Ei ikinä näille jättilaivoille, tuhansia muita survomassa joka paikassa. Lähtisin sellaiselle luksuslaivalle, jossa korkeintaan muutama sata matkustajaa ja persoonallinen palvelu.

Vierailija
114/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin Islantiin.

Kymppitonnilla et pitkälle pötki siellä. 

Pitikö siis vaan tuolla 10k pärjätä? Ihan hyvä alkuun, kai sitä ihminen maksaa elämisen omista muista rahoista, oli sitten Suomessa tai Islannissa..

Vierailija
115/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelämantereen risteilylle vaimon kanssa.

Oletko varma että tuo raha riittäisi  2 lippuun ? 

Vierailija
116/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniaan huhtikuussa. Ottaisin treenikaverin völjyyn

Vierailija
117/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 10 000 mihinkään luksuslomaan riitä, korkeintaan viikoksi, jos sitäkään.

? Mitä ihmettä, eihän ap puhunut luxuslomasta. Kuka sellaista ylipäänsä on vaatimassa?

Vierailija
118/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni on pikkusumma riippuen kohteesta. Jos luksushotellissa viettää yön niin ei edes riitä tuo summa. Eli ei kiinnosta lähteä mihinkään. 

Ai sulle kelpaa vain "luxus" :D Mitkä elämänarvot...

Vierailija
119/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksi viikoksi thaikkuihin viiden tähden hotelliin, lennot bisnesluokassa. Ennen koronaa oli tällaisia reissuja, nyt ei enää ole jaksanut, kun Venäjän kierto pidensi lentoja entisestään. Juuri katselin tutun hotellin uudenvuoden viettoa Facebookista. Olisi ollut kiva tallustaa siellä biitsillä shortsit jalassa katsomassa aina yhtä mahtavaa auringonlaskua, kun lämpöä on vielä illallakin yli 25 astetta ja kävin äsken koiralenkillä, -18 astetta.

Tuo 10 th e ei riitä kuvailemaasi matkaan  tänä päivänä😁

Vierailija
120/249 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulla on vara?

Minulla on varaa melkein mihin vain, mutta enpä lähde kiusallasikaan. Eli Euroissa heti käteisellä noin 300 k€ ja arvopapereista pikku viiveellä noin 800 k€ lisää. 

Kadehdi aivan vapaasti! 

Rehellisestä kolmivuorotyöstä olen ne säästänyt. Ja hyväntekeväisyyteenkin olen jo antanut noin 150 k€. Kaikki ne todennäköisesti meni huijareille, ei hädänalaisille. 

Matkaillutkin olen jo aivan tarpeeksi. 

Oliko tässä jotain kadehdittavaa? Jos puhut noin ihmisille "enpä kiusallasikaan", niin kielii ettet ole onnellinen. Raha ei tuo onnea, sen tässä taas näkee.