Suomalainen menestysresepti-2025- tuotteet. Mitä mieltä?
Mitä mieltä olette MTV3 suomalainen menestysrepeteistä?
Mitä voisitte kuvittelevanne ostaa? Järjestyksessä ilman mitään arvojärjestyksessä. Lopussa omat mielikuvat.
1. Kahvimarja-energiajuoma
2.Suomalainen Begel
3.Ravitettava salaatti
4.Valmislettutaikina
5.Hybridipyörykkä
1. Kahvimarja-energiajuoma: en käytä energiajuomia, mutta tätä voisin ostaa tarvittaessa juuri sen luonnollisuuden vuoksi.
2.Suomalainen Begel: odotan tätä, kerrankin suomalainen brändää omaa kulttuuriaan
3.Ravitettava salaatti: voisin kokeilla, jos olisi kiire ostaa kaupasta jotain töihin tai jos matkustaessa pitää syödä jotain ja on nopeasti saatava jotain, mutta luulen, että hinta tulee olemaan jotain 7 euroa, joten en kovin usein.
4.Valmislettutaikina: olen odottanut että joku tekisi pinaattitaikinan, mutta tuskin valmistetaan kasvismaitoon, joten unohdan tämän
5.Hybridipyörykkä; kiinnostuin tästä ja tätä voisi joskus ostaa ja mahdollisesti jopa dipata, mutta sitten kun naudanlihan vaihdettiin sianlihaan, unohdan tämän. Ei siis ole mitään uskonnollisesta syytä olla syömättä sianlihaa, mutta en syö sianlihaa.
Kommentit (23)
Ei Paraskia minun ostoskoriin ikinä, miksi noin järjettömän iso paketti / pussi, eikö tota muovia ole jo aivan tarpeeksi maailmassa, ja miksi noita tuotteita ei ole ennen pakattu tolla tavalla, siksi kun noin pakkaamalla tarvitsee isomman pakkauksen joka tarkoittaa enemmän muovia, eikö tolla "paraskimiehellä" ole yhtään järkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Se salaattimuija on kaunis.
Eikös hän ole vuosien takaisesta Miss-Suomi kisasta tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Kaisa :O)
Vierailija kirjoitti:
On, mutta suomen kielelle vieraita sh-äänteitä ei kaivata!
Ei kiinnosta muut kuin bagelit ja ehkä tuota salaattiakin voisin ostaa viimeistään punalapulla.
Ärsyttävä ohjelma. Tuo ruokasanasto ja kaikenlainen makustelu on ärsyttävää.
Nää tämän kisan tuotteet on aina sellaisia, että 1 tai 2 per kausi jää myyntiin ja loput "innovaatiot" häviää kaupoista vähin äänin muutama kuukausi ohjelman jälkeen, koska ei kuluttajat niitä sen alkuhypetyksen jälkeen osta.
Kahvissa on paljon torjunta-aineita. Paljonkohan niitä on tuossa juomassa?
Itse olisin panostanut johonkin aamiaistuotteeseen josta saa vitskut protskut ja pitää nälkää 12 saakka. Se olisi menestystuote.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "teollinen TÄRINÄ"?
Jos noin sanoivat niin ihmettelen miten se vaikuttaa tuotteeseen millään tavalla sillä teollinen tärinä on suurten koneiden aiheuttamaa epätoivottua värähtelyä, joka heikentää koneiden kestävyyttä sekä aiheuttaa terveysriskejä, kuten tärinätautia, käsien toimintakyvyn heikkenemistä ja selkävaivoja. Sitä hallitaan vaimentimilla, tärinämattojen avulla, työohjeistuksella ja teknisillä ratkaisuilla, jotta altistuminen vähenee ja työntekijöiden terveys sekä tuottavuus pysyvät kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin sanoivat niin ihmettelen miten se vaikuttaa tuotteeseen millään tavalla sillä teollinen tärinä on suurten koneiden aiheuttamaa epätoivottua värähtelyä, joka heikentää koneiden kestävyyttä sekä aiheuttaa terveysriskejä, kuten tärinätautia, käsien toimintakyvyn heikkenemistä ja selkävaivoja. Sitä hallitaan vaimentimilla, tärinämattojen avulla, työohjeistuksella ja teknisillä ratkaisuilla, jotta altistuminen vähenee ja työntekijöiden terveys sekä tuottavuus pysyvät kunnossa.
Eivät taida itsekään tietää mitä puhuvat ja mitä käyttämänsä termit tarkoittavat, yrittävät vaan päteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät taida itsekään tietää mitä termejä käyttävät ja mitä ne tarkoittavat, yrittävät vaan päteä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin panostanut johonkin aamiaistuotteeseen josta saa vitskut protskut ja pitää nälkää 12 saakka. Se olisi menestystuote.
Jaa, teen kasvismunakkaan aamulla ja sillä pärjää tosi pitkään.
Ei noista mikään ole mielenkiintoa herättävä. Ihan kun olisi väkisin keksitty jotain.
Unohdit ap rieskan kokonaan. Odotan eniten bageleita, niitä olen vähän kaivannutkin kaupan hyllyyn. Cascara-juoma kiinnostaa, koska on aidosti uusi idea. En ole energiajuomien suurkuluttaja, mutta joskus tulee ostettua ja suosisin mielelläni ns. luonnollisempaa vaihtoehtoa. Usein nuo ns. luonnolliset energiajuomat on vaan ihan hirveän makuisia, saa nähdä miten tämän kanssa. Rieskaa tulen myös mielelläni testaamaan. Yleensä vaan näissä menestysresepti-tuotteissa hinta on sen verran korkea etteivät tuotteet jää pysyvään käyttöön vaikka olisivat ihan jees.
Valmispyöryköitä ja valmislettutaikinaa en tarvitse mihinkään. Sheikattavaa salaattia en tajua, minä kun ihan vaan tylsästi syön lounaani enkä kuvaa sen valmistelua someen... En siis liene kohderyhmää.
1. ja 3. kiinnostaa.