Suomalainen menestysresepti-2025- tuotteet. Mitä mieltä?
Mitä mieltä olette MTV3 suomalainen menestysrepeteistä?
Mitä voisitte kuvittelevanne ostaa? Järjestyksessä ilman mitään arvojärjestyksessä. Lopussa omat mielikuvat.
1. Kahvimarja-energiajuoma
2.Suomalainen Begel
3.Ravitettava salaatti
4.Valmislettutaikina
5.Hybridipyörykkä
1. Kahvimarja-energiajuoma: en käytä energiajuomia, mutta tätä voisin ostaa tarvittaessa juuri sen luonnollisuuden vuoksi.
2.Suomalainen Begel: odotan tätä, kerrankin suomalainen brändää omaa kulttuuriaan
3.Ravitettava salaatti: voisin kokeilla, jos olisi kiire ostaa kaupasta jotain töihin tai jos matkustaessa pitää syödä jotain ja on nopeasti saatava jotain, mutta luulen, että hinta tulee olemaan jotain 7 euroa, joten en kovin usein.
4.Valmislettutaikina: olen odottanut että joku tekisi pinaattitaikinan, mutta tuskin valmistetaan kasvismaitoon, joten unohdan tämän
5.Hybridipyörykkä; kiinnostuin tästä ja tätä voisi joskus ostaa ja mahdollisesti jopa dipata, mutta sitten kun naudanlihan vaihdettiin sianlihaan, unohdan tämän. Ei siis ole mitään uskonnollisesta syytä olla syömättä sianlihaa, mutta en syö sianlihaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Sukula on ällö
Älä loukkaa ällöä sanomalla sitä Sukulaksi.
Sopu pyörykkä on hyvää ei ole rasvaista ja sisältää yli 30% herneproteiinia, maistoin original version ja tykkäsin , ostin myös italiaversion ja vaikuttaa myös oikein hyvältä, Tex mexia en osta koska chiliä ja minulle liian vahvaa.
Mainio tuote koska syön itse kanaa ja kalaa yleensä koska vähärasvaista ja naudan lihasta en välitä ja pyörykässä on broileri, sianliha ja herneproteiini.
Sopu pyörykkä hyvää ja ei mitään outoa sivumakua.
Sopupyörykät ovat kyllä ihan parasta.
Pelkkää kuraa: energiajuomaa, valmissalaattia, leipää. Ainoa jonka ostoa voisin harkita on ne pyörykät mutta riippuu siitä miltä tuoteseloste näyttää.
Olen ostanut jo kahdesti shalaatin, on todella hyvä ja hinta ok 4,99. Muissa valmissalaateissa ärsyttää niin paljon se roskan määrä ja ylipäätään salaatin valmistelu syöntikuntoon. Tuossa vain ravistus ja kansilipare pois. Tykkään myös pakkauksen purkkimaisesta muodosta enemmän kuin neliskanttisten.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut jo kahdesti shalaatin, on todella hyvä ja hinta ok 4,99. Muissa valmissalaateissa ärsyttää niin paljon se roskan määrä ja ylipäätään salaatin valmistelu syöntikuntoon. Tuossa vain ravistus ja kansilipare pois. Tykkään myös pakkauksen purkkimaisesta muodosta enemmän kuin neliskanttisten.
Hirveä hinta salaatista.
Olen syönyt tänään 31.1. ensimmäisen ja viimeisen Caesar-shalaatin. Salaattikastike oli aivan liian sinappisen makuinen - en edes katsonut, onko siihen käytetty sinappia, mutta siltä se voimakkaasti maistui. Odotin raikkautta, siitä ei ollut tietoakaan.
Taco-shalaatti odottaa vielä jääkaapissa.
Rieska (kaura-porkkana-siemen) oli yllättävän hyvää! Hiilareita on puolet vähemmän/100g kuin esim ruisleivässä. Maku ja suutuntuma olivat täydellisesti kohdillaan. Paras rieska, mitä olen syönyt! Tulee käyttöön. Näiltä rieskoilta en odottanut mitään, koska "leivän tyyppisiä" on vanhastaankin tarjolla paljon.
Sopu-pullia ostin myös. Ne odottavat maistamistaan vielä jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika isot kasat shalaatteja oli tänään meidän Prismassa -30% aletarroilla, ja bagelit -50%, ettei nämä nyt kauhean suuressa suosiossa näytä olevan.
Onko noista mikään sellaista mitä voi syödä, jos suolan saantia rajoitettava?
Rieskiss jäi ruokatorveen ja piti oksentaa mutta silti korpesi vielä pitkän aikaa, KILI:stä tuli huono olo ja se sheikkaussalaatti oli aivan liian mausteinen ja aika vähän sitä salaattia siellä edes oli, eli semmoisia kokemuksia täällä. En osta mitään noita enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika isot kasat shalaatteja oli tänään meidän Prismassa -30% aletarroilla, ja bagelit -50%, ettei nämä nyt kauhean suuressa suosiossa näytä olevan.
Eikä tartekkaan olla, jättäkää hyllyyn ja luonto kiittää...Tolla hinnalla tekee koton melkoisen läjän salaattia!
Salaateista ei saa selville mitä proteiinia niissä on, joku muru, mössö, suikale, mistä tehty? Se pitäisi lukea selkeästi nimen alla.
Epämääräinen mössö ei kerro mitä se on.
Bagelit on liian tiiviin tuntuisia, tykkäisin ilmavammista, pehmeämmistä. En osta, ellei 60% alennus.
Tumma rieska on kiinnostava, uusi tuote. Se toinen ei niin kiinnosta.
Energiajuomat ei kiinnosta.
Vofffelitaikinaa ei ollut.
En syö lihapyöryköitä.
En ole ohjelmaa katsonut, mutta dadan ystävänä ravitettava salaatti kuulostaa kieltämättä todella mielenkiintoiselta. Onko se enemmän salaatti vai metwursti?
Mitähän aineksia niissä salaateissa on? Nimestä pitäisi selvitä. Kastikkeen nimi salaatin nimenä on huono.
Vierailija kirjoitti:
En ole ohjelmaa katsonut, mutta dadan ystävänä ravitettava salaatti kuulostaa kieltämättä todella mielenkiintoiselta. Onko se enemmän salaatti vai metwursti?
Se on hodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hodari.
Ahaa, siis kuuma koira. Kyllähän vinttikoiriakin ravitetaan, käy järkeen. Täytyypä koittaa jos osuu kohdalle.
Ravistettavan salaatin idea on outo. Miksi ostaa salaatti jossa ainekset ei ole sekaisin, ravistaa ne ainekset siinä purkissa sekaisin ja sen jälkeen syödä se, kun voi ostaa salaatin jossa ne on jo valmiiksi sekaisin ne aineet.
Konseptina parhaalta kuulostaa noi pyörykät, vaikka itse en hirveästi valmiseineitä osta, niin tuossa on se todennäköisin tapa saada tavan ihmiset vähentämään lihan kulutusta - laitetaan sekaan valmiiksi sitä kasvista korvaamatta lihaa kuitenkaan kokonaan.