Elämä on muuttunut ihan kauheaksi. En jaksa tätä köyhyyttä enää
Mitään ulospääsyä ei ole ja huonommaksi vaan menee. Aina kun keksin jonkun ratkaisun, niin lopulta totean, ettei sekään ole mahdollinen, koska toteuttaminen vaatisi liikaa rahaa. Ei tässä ole mitään järkeä, ei yhtään mitään.
Kommentit (179)
Kaikki raha menee siihen että koko ajan tulet kaikessa jäljessä eli kun saat rahaa maksat ne edelliset saatavat pois. Ihan turha tulla vänkyttämään rahansäästämisestä, miten säästät sitä, kuolemalla nälkään? Ja lainoja ja pakollisia maksuja on köyhälläkin ihan vaan tiedoksi näille kokoomuseläkeläisille.
Jos et ole valmis mitään tekemään toisin, niin tilanteesi tuskin muuttuu tuosta itsestään. Vaikea sanoa mitään, koska et avaa tilannetta muuten kuin, että kaikki vaihtoehdot vaativat rahaa. Itse en usko, että niin olisi. Opintotukea saa myös ja lainaa, jos opiskelee. Näin itsekin olen tehnyt ja nyt jo vuosia tienannut 100.000€/vuosi ja olen työttömänä ollut ennen sitä pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanjärjestystä luodaan uusiksi mutta valitettavasti se menee niin että EU maihin, Australiaan, Kanadaan, Englantiin jne. ajetaan maailmaa hallitsevan globaalin WEF / EU eliitin toimesta islam - muslimi invaasio ja köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen - eliitin orjana.
Trump on ainoa este globaalille eliitille, mm. Englannin Starmer, Kanadan Carney ja EU johtajat kuten Macron ja Ursula yms. ovat globaalin eliitin käskyläisiä.
Mikä vatun globaalieliitti? Kyllä vallassa olevaa eliittiä on enemmänkin Trump, Musk ja kumppanit. Ja globalisaatiosta sen verran, että se on kyllä täysin jenkkien oikeiston aikaansaannosta, kasarilta alkaen. Kovasti yrittävät näköjään vierittää syytä muille. Tämä on sitä totuuden jälkeistä aikaa vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaukset tuista alkavat kun EU asettaa Suomelle säästötavoitteet ja rupeaa valvomaan että ne toteutetaan.
Muut EU maat eivät enää halua katsoa kun Suomessa leikitään sosialismia niiden lainaamilla rahoilla.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole valmis mitään tekemään toisin, niin tilanteesi tuskin muuttuu tuosta itsestään. Vaikea sanoa mitään, koska et avaa tilannetta muuten kuin, että kaikki vaihtoehdot vaativat rahaa. Itse en usko, että niin olisi. Opintotukea saa myös ja lainaa, jos opiskelee. Näin itsekin olen tehnyt ja nyt jo vuosia tienannut 100.000€/vuosi ja olen työttömänä ollut ennen sitä pari vuotta.
Kaikki vaihtoehdot vaativat ylimääräistä rahaa, jopa se opiskelu mun tilanteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaihtoehdot vaativat ylimääräistä rahaa, jopa se opiskelu mun tilanteessa.
Ap
Mielen reipastaminen ei vaadi rahaa
Tuttu tunne. En jaksa juurikaan enää toivoa, että löytyisi töitä kun kaikkea on haettu myyjästä linjastotyöntekijäksi ja toimittajaksi asti eikä mihinkään pääse edes haastatteluun. Opintotukikuukaudet on käytetty enkä jaksaisi muutenkaan kahden amk-tutkinnon jälkeen lähteä opiskelemaan vielä kolmatta kertaa eli sitä on turha ehdottaa. En todellakaan nauti tästä "sohvalla lojumisesta" vaan haluaisin tehdä osaamistani vastaavaa työtä. Onneksi ihmisen elämä on aika hauras ja täältä pääsee pois siinä vaiheessa kun on todennut, että tää paska on nähty.
Suurin osa maapallon ihmisistä ei saa mitään tukea jos ovat työttömiä.
Katso, millä paikkakunnalla on oikein halpoja vuokra-asuntoja, jotain 300 e/kk. Tietysti niin, että jos pääsee töihin, on hyvät kulkuyhteydet muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt tietää, mitä kannattaa opiskella, jotta saa maksettua lainan?
Ei opiskelu ole ainoa eikä edes hyvä ratkaisu jos on jo ikää.Rahaa on kaikialla otettavissa mutta peliin kuuluu ettei kaikki voi sitä saada ja monet köyhät(kaikki) ovat köyhiä syystä
Muuta hellahuoneeseen asumaan jonkun toisen epäonnistujan kanssa. Siinä säästää pitkän pennin.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja painosi?
157cm ja 109 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaukset tuista alkavat kun EU asettaa Suomelle säästötavoitteet ja rupeaa valvomaan että ne toteutetaan.
Muut EU maat eivät enää halua katsoa kun Suomessa leikitään sosialismia niiden lainaamilla rahoilla.
Jep kyllä tämä aikuisten vauvojen elättäminen riittää jo.
Hei, älä elätä! Lopeta työnteko! Sillä se onnistuu, elämästä tulee helppoa ja kivaa kuin taikaiskusta!
Enkä lopeta muuten minusta tulee samanlainen köyhä reppana niinkuin sinusta ja itken perseauki kerrostaloluukusta käsin.
Mieluummin olet siis rikas reppana jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin haukkua köyhempiä somessa? Rikas reppana joka voi henkisesti niin huonosti että kykenee vain haukkumaan köyhempiä somessa? Töissä oleva mielenterveysongelmainen jonka vapaa-aika kuluu köyhempiä haukkuessa somessa? Voiko säälittävämpää ihmispoloa enää olla?
Itse kun olin vielä työkykyinen, en koskaan viettänyt aikaani somessa haukkuen muita. Enkä vietä nytkään kuin satunnaisesti kipujen valvottaessa, enkä yleensä hauku muita kuin puolustaessani niitä joiden kimppuun sairaat ihmiset hyökkää.
Jännä että te kaikki vihaajat aina kerrotte olevanne hyvätuloisia työssäkäyviä. Hyvätuloisia ehkä mutta henkisesti erittäin huonokuntoisia. Tällä suunsoittamisella te saatte aikaan sen että hyvin moni työtön jättää hakematta töitä koska kukaan terve ihminen ei halua työyhteisöön jossa muut käyttäytyy noin sairaasti kuin sinä. Sinä aiheutat työttömyyden lisääntymistä, köyhyyden lisääntymistä, ja aivan satavarmasti myös mielenterveysongelmia omalla työpaikallasi pilaamalla työilmapiirin. Nämä kymmenet vihakommenttisi tässäkin ketjussa kertoo vain sinun mielenterveysongelmistasi, kukaan tervepäinen ei käyttäydy noin edes tuntemattomana somessa.
Olen puhunut!
Vierailija kirjoitti:
ajatteleppa me muut raadamme päivittäin verot 30-50% palkasta vit... elättää teitä pummeja.
Vaikka Suomessa olisi 100% työllisyys, ei sinun veroprosenttisi laskisi juuri ollenkaan. Ketä sitten syyttäisit? Tee enemmän töitä jos et palkallasi pärjää verojen jälkeen. Ei ole mitään ylärajaa rikastumisessa. Miksi siis valitat?
Vierailija kirjoitti:
Totta, kaupassa keksittävä edullisimpia ratkaisuja, makaronilaatikkoa ja makkaraperunoita syön. Nyt keitän kirkolta saatua riisiä johon lisään valmiiksi paistetut kanasuikaleet.
Kanasuikaleet ovat kaikista kalliimpia kilohinnaltaan, osta kokonainen kana ja siitä teet suikaleet. Perunat ja makkara suht halpaa, kun halvinta ostaa. Ja makaroonilaatikko kun itse tekee. Kaali edullista, monipuolista, ravitsevaa ja riittoisaa. Ja juurekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kaupassa keksittävä edullisimpia ratkaisuja, makaronilaatikkoa ja makkaraperunoita syön. Nyt keitän kirkolta saatua riisiä johon lisään valmiiksi paistetut kanasuikaleet.
Kanasuikaleet ovat kaikista kalliimpia kilohinnaltaan, osta kokonainen kana ja siitä teet suikaleet. Perunat ja makkara suht halpaa, kun halvinta ostaa. Ja makaroonilaatikko kun itse tekee. Kaali edullista, monipuolista, ravitsevaa ja riittoisaa. Ja juurekset.
Mitä järkeä on maksaa luista?
Lopeta köyhtyminen,ja rupea rikastumaan,maailma on rahaa pullollaan..suosittelen..