Elämä on muuttunut ihan kauheaksi. En jaksa tätä köyhyyttä enää
Mitään ulospääsyä ei ole ja huonommaksi vaan menee. Aina kun keksin jonkun ratkaisun, niin lopulta totean, ettei sekään ole mahdollinen, koska toteuttaminen vaatisi liikaa rahaa. Ei tässä ole mitään järkeä, ei yhtään mitään.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko odotella vuoteen 2027, jos saataisiin täysipäisempi hallitus.
Ajatelkaa, enää vähän yli vuosi! Se menee nopeasti!
Ja luulet pelle et silloin sohvalla makaamalla alkaa menemään rahallisesti hyvin?
Mitä ihmettä selität ???
Että kun hallitus vaihtuu niin tuet nousevat ja sohvalla makoilu kivaa.sitäkö luulet?
no ei nouse tuet.
Sä olet oikeasti todella harhainen! Hae apua itsellesi!
Älä nyt pummi jauhapaskaa minä en ole se joka haaveilee hallituksen vaihdosta ja tukien nousemisesta.
ja hae sinä töitä äläkkä itke täällä tuista joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö jostain semmoinen puoliso, jonka siivellä pääsisi samalla elämän syrjästä vähän kiinni? Elämässä asioilla niin hyvillä kuin pahoillakin on tapana kertaantua.
Tiedätkö sä miten miehet halveksiin ap.n kaltaisia? Mä tiedän. Olin samanlainen 90-luvulla ja löysin miehen, mutta en viitsi kertoa mitä karmeuksia hän minulle teki.
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä nouse tuet vaikka hallitus vaihtuisi.turha unelmoida laiska paska.
pelottaako jo töihin joutuminen?
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä nouse tuet vaikka hallitus vaihtuisi.turha unelmoida laiska paska.
Pummi puhuu lääkkeistä ja itse haaveilee hallituksen vaihtumisesta ja muhkeista tuista.
mene kusipää töihin ja lopeta toi perseily.
Köyhyys ei tule yksin. Tulee kaikkee sairauksia ja alkoholismia ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko odotella vuoteen 2027, jos saataisiin täysipäisempi hallitus.
Ajatelkaa, enää vähän yli vuosi! Se menee nopeasti!
Ja luulet pelle et silloin sohvalla makaamalla alkaa menemään rahallisesti hyvin?
Mitä ihmettä selität ???
Että kun hallitus vaihtuu niin tuet nousevat ja sohvalla makoilu kivaa.sitäkö luulet?
no ei nouse tuet.
Sä olet oikeasti todella harhainen! Hae apua itsellesi!
Älä nyt pummi jauhapaskaa minä en ole se joka haaveilee hallituksen vaihd
Ihan oikeasti, mieti vähän mitä ja missä henkisessä kunnossa laitat nettiin. Tekstisi on aidosti törkeää.
Hallitus, se vaihtuu ensi vuonna, halusi tai ei. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummi puhuu lääkkeistä ja itse haaveilee hallituksen vaihtumisesta ja muhkeista tuista.
Et tiedä asioistani yhtään mitään, olet sairas.
Vaihtukoon hallitus sitä en ole väittänyt.mutta edelleenkään sun tuet ei muutu yhtään paremmaksi vituttaako pummia.mene nyt vaan sinne töihin paska ja lopeta toi lapsellinen perseily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä asioistani yhtään mitään, olet sairas.
ihanaa kun tuki pummi itkee!!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtukoon hallitus sitä en ole väittänyt.mutta edelleenkään sun tuet ei muutu yhtään paremmaksi vituttaako pummia.mene nyt vaan sinne töihin paska ja lopeta toi lapsellinen perseily.
Pistä korkki kiinni, nyt. Ja ota ne lääkkeet, mutta erikseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta entä kun ei saa yhtään mitään töitä? Mitä sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan. 2027 toimeentulotuki yhdistetään yleistukeen ja sen osuuden saadakseen työttömät todennäköisesti joutuvat tekemään jotain yleishyödyllisiä töitä x tuntia viikossa.
Ihan totta? H-tin hyvä suunnitelma. Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä korkki kiinni, nyt. Ja ota ne lääkkeet, mutta erikseen.
Eli edelleen kusipää väität kun hallitus vaihtuu niin tuet nousee.
otahan mulkku lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä en tiedä mutta silti teidän pummien tuet ei nouse vaikka hallitus vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapan itseni, kunhan toisestakin vanhemmasta aika jättää. Ei ole mitään syytä sinnitellä yhtään sen pidempään.
Tukien leikkaukset jatkuu ensivuonna buaha haaaa siinä teille elintasoa paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapan itseni, kunhan toisestakin vanhemmasta aika jättää. Ei ole mitään syytä sinnitellä yhtään sen pidempään.
Monella työttömällä on lapsia, joten itsemurha ei tietenkään ole vaihtoehto.
Sinun köyhyys on sinun vika. Töitä on tarjolla Norjassa, Ruotsissa ja muualla. Mikä on tekosyysi, että odotat kotona sen 15 vuotta ja valitat raha-asioitasi muille.
Luulenpa, ettei sinullakaan ole erityisen järkevää tekemistä, kun aikasi menee vihan hautomiseen ja spämmäämiseen.
Et elätä yksin koko maata, hyvä jos itseäsi. Olet tympeä.