Mua niin hävettää ja pelottaa!
Viikonloppuna panin mun isän hyvän työkaverin kanssa. Mä kuolen häpeestä jos tää menee mun isän korviin.
Tää jonka kanssa mä olin on naimisissa, ja ne rakentaa just taloa tontille jonka osti mun isältä ja se on ihan siinä isäni ja äitini naapurissa.
Mä en varmaan kyläile enää ikinä lapsuudenkodissa!!?
Kommentit (6)
Taisi olla viinalla osuutta asiaan? Kannattaisko jättää se juominen jos aiheuttaa em. tekoja?
Kukaan ei ole niin tyhmä, että a) kertoo pettäneensä vaimoaan tai b) päästää tuollaista sun isäsi korviin. Sehän voi vaikka vetää naapuria turpaan siitä hyvästä, tai jotain.
Tietysti, jos panitte seurojentalon rappusilla keskellä päivää, niin ette voi välttyä juoruilta, mutta kai te olitte jossain sisätiloissa?
Rauhoitu, tyttö hyvä. Maailmassa on paljon pahoja asioita, mutta vapaaehtoinen seksi ei kuulu niihin.
miten paljon teidänkin pikkukaupungissanne tapahtuu vastaavaa. Onneksi on salailu keksitty, mä en ainakaan haluaisi olla selvillä, kuka tällä kylällä on tehnyt mitä kenen kanssa minä juhannuksena.
nyt itse menee isällesi avautuun: " Jorma hei, panin tossa taanoin tytärtäsi. Ei hullumpi."
sullahan ei ole periaatteessa mitään menetettävää, et sä ole ketään pettänyt.
Mitään isoa vahinkoa ei sattunut. Unohda koko juttu, ei se sun isälles kerro.