Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suosii toista miniää

Vierailija
30.12.2025 |

Oletteko ikinä ollut vastaavassa tilanteessa. Minua on ruvennut ärsyttämään tilanteen epäreiluus. Olen aina ollut mukava kaikille ja yrittänyt auttaa paljon. Silti minua pidetään mustana lampaana. Tämä toinen miniä esittää anopin edessä mukavaa, mutta puhuu selän takana pahaa kaikista. Silti minä saan tiuskimista ja ilkeiluä osakseni ja toinen miniä on silminnähden arvostetumpi ja pidetympi. Minua ei edes haittaisi se, että hänestä pidetään enemmän, mutta tuo ilkeily on epäreilua.

Onko kenelläkään samaa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He saavat tykätä kenestä haluavat. Ei ole mitään sääntöä, että miniöitä pitäisi kohdella tasavertaisesti. Ehkä he eivät pidä sinusta jostain syystä. 

Tasapuolinen kohtelu on ihan normaalia ihmisenä oloa. Kannattaa pysyä kaukana noin huonosti käyttäytyvistä tyypeistä.`

Mikä ihmeen tasapuolinen kohtelu? Kai jokainen saa olla tekemisissä ihmisten kanssa kenen kanssa tulee toimeen ja pitää tästä ihmisestä. Ei kai miniästä ole pakko tykätä, jos ei oikeasti tykkää eikä luonteet sovi yhteen. Voi käyttäytyä ihan asiallisesti, mutta voi viettää enemmän aikaa miniän kanssa, josta oikeasti välittää. 

Vierailija
22/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten kanssa tulee paremmin toimeen kuin toisten ja ilmeisesti sinun kanssa ei tule toimeen niin hyvin kuin toisen miniän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He saavat tykätä kenestä haluavat. Ei ole mitään sääntöä, että miniöitä pitäisi kohdella tasavertaisesti. Ehkä he eivät pidä sinusta jostain syystä. 

Tasapuolinen kohtelu on ihan normaalia ihmisenä oloa. Kannattaa pysyä kaukana noin huonosti käyttäytyvistä tyypeistä.`

Mikä ihmeen tasapuolinen kohtelu? Kai jokainen saa olla tekemisissä ihmisten kanssa kenen kanssa tulee toimeen ja pitää tästä ihmisestä. Ei kai miniästä ole pakko tykätä, jos ei oikeasti tykkää eikä luonteet sovi yhteen. Voi käyttäytyä ihan asiallisesti, mutta voi viettää enemmän aikaa miniän kanssa, josta oikeasti välittää. 

Lehmä se on. Anoppi

Vierailija
24/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi pakottaa ihmisiä pitämään sinusta, jos oikeasti eivät pidä. 

Vierailija
25/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollain vanhemmillakin on oma suosikkilapsi, niin miksi anopilla ei saisi olla omaa suosikkiminiää? 

Vierailija
26/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität väkisin toisen suosioon?

Vierailija
27/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jollain vanhemmillakin on oma suosikkilapsi, niin miksi anopilla ei saisi olla omaa suosikkiminiää? 

Ei saisi olla.

Vierailija
28/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pyri tuon vanhan katkeran äm män suosioon.

Vierailija
29/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paska miniä. Olin naimisissa anopin kultapojun kanssa, luultavasti kukaan muukaan ei olisi kelvannut.

Vierailija
30/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon se lellillty miniä. Enkä puhu pahaa anopista kellekään. Hän on kiva tyyppi, mä viihdyn sen kanssa. 

Se toinen miniä taas kiukuttelee jatkuvasti ja esim viime kesänä laitto anopille viestin "mä tap an ton sun kakaras!". Sitten ei mitään lähes kolmeen vuorokauteen. Hätäila tuli moneen perheeseen ja appivanhemmat pelkäsivät pahinta. Soiteltiin ja ajeltiin pitkin poikin, että missä ne ovat!?

Sen miniän isä löysi tyttärensä perheineen vuokramökiltä ihan noineen vaan. Miniä väittää, ettei ole mitään viestiä laittanut. Hänen puhelmestaan ei löytynyt semmoista... Anoppi on mielipuolinen hullu.

Poika taas kertoi, että olivat nauttineet alkoholia ja tapelleet. Ehkä siinä tuoksinassa oli viesti lähtenyt ja jälkeenpäin nolottaa, eikä häpeältään osaa olla. Tai pyytää anteeksi.

Oltiin kerran porukalla siiderillä ja miniä riitautui naapuripöydän rouvan kanssa. Illanmittaan riita meni fyysiseksi ja todella ruma

Kuvailemasi riitaisan alkoholisoituneen miniän käytös on kyllä ihan selvää myös muille kuin lähisuvulle.

Vierailija
31/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin paska miniä. Olin naimisissa anopin kultapojun kanssa, luultavasti kukaan muukaan ei olisi kelvannut.

Ei näille tapauksille kelpaisi varmaan kukaan. Narsismihan siellä on yleensä taustalla. 

Vierailija
32/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Vierailija
33/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näille tapauksille kelpaisi varmaan kukaan. Narsismihan siellä on yleensä taustalla. 

No näinpä :D

Vierailija
34/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että muuttuisitko mukavammaksi anoppia kohtaan? Vai oletko niin itsekeskeinen ja omahyväinen että vaadit muita muuttumaan paremmaksi sinulle ettei sinun tarvi muuttua paremmaksi muille?

Tämä.on aina kyllä yhtä huvittavaa kun ihmiset ja varsinkin nuoremmat naiset ei tajua sitä että ihmisiä kohdellaan niin kuin itse kohtelee muita

"Olen aina ollut mukava kaikille ja yrittänyt auttaa paljon" - kannattaisiko lukea mihin on arvovaltaisen mielipiteensä pläjäyttämässä. Se toinen miniä, toisin kuin ap, puhuu selän takana pahaa. Miten ap:n tulisi mielestäsi muuttua? Alkaa selän takana juoruilijaksi ja haukkujaksi?

Vierailija
35/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon se lellillty miniä. Enkä puhu pahaa anopista kellekään. Hän on kiva tyyppi, mä viihdyn sen kanssa. 

Se toinen miniä taas kiukuttelee jatkuvasti ja esim viime kesänä laitto anopille viestin "mä tap an ton sun kakaras!". Sitten ei mitään lähes kolmeen vuorokauteen. Hätäila tuli moneen perheeseen ja appivanhemmat pelkäsivät pahinta. Soiteltiin ja ajeltiin pitkin poikin, että missä ne ovat!?

Sen miniän isä löysi tyttärensä perheineen vuokramökiltä ihan noineen vaan. Miniä väittää, ettei ole mitään viestiä laittanut. Hänen puhelmestaan ei löytynyt semmoista... Anoppi on mielipuolinen hullu.

Poika taas kertoi, että olivat nauttineet alkoholia ja tapelleet. Ehkä siinä tuoksinassa oli viesti lähtenyt ja jälkeenpäin nolottaa, eikä häpeältään osaa olla. Tai pyytää anteeksi.

Oltiin kerran porukalla siiderillä ja miniä riitautui naapuripöydän rouvan kanssa. Illanmittaan riita meni fyysiseksi ja todella ruma

Hauska ja kiva ihminen ei ole oikeudessa tuomittavana tekemästään pahoinpitelystä. Eikä hän puhu vasikoinnista. Sairaalloisen epänormaalia käytöstä, onko se velikään normaali kun tuollaista sietää. 

Vierailija
36/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ihmisten kanssa tulee paremmin toimeen kuin toisten ja ilmeisesti sinun kanssa ei tule toimeen niin hyvin kuin toisen miniän kanssa. 

Tässä tulee esiin kolme tapaa:

1) Anoppi voi pitää molemmista miniöistä ja on ihan ystävällinen molemmille, MUTTA toinen miniä alkaa mustamaalaamaan toista ja tekemään kilpailua anopin suosiosta (=mulle kaikki, minä minä)

2) Miniä (yleensä se  ensimmäisenä "taloon" tullut) ei tykkää toisesta miniästä ja alkaa mustamaalaamaan tätä anopille, ja kääntämään vastaan, vaikka anoppi olisi neutraali.

3)Anoppi ei tykkää ehkä kummastakaan miniästä, mutta mielestään "parempi" miniä käyttää tilaisuuden hyväkseen ja lyöttäytyy anopin kanssa kimppaan "huonompaa" miniää vastaan.

Kolmas tapa on vaikein mahdollinen sille huonosti kohdellulle miniälle.

Vierailija
37/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muitakin kälykateita on.

Vierailija
38/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Minä olen kolmesta miniästä se epäkelpo ja kaksi muuta täydellisiä.

Tämä ihan vain sen takia, että mies maalta ja kulttuuriin kuuluu, että miniä täytyy jotenkin pskatestata. Itsehän en moisiin kotkotuksiin lähde mukaan. Nämä toiset miniät ovat kyllä oikeasti tosi mukavia naisia ja tullaan keskenämme toimeen, mutta itse en vaan lähtenyt siihen, että miniänä olen piikomassa keittiössä kun isäntäväki istuu kuin kutsuvieraana omassa kodissaan ja vastaaviin kaapin paikan näyttämisiin.

Eipä tuo kyllä haittaakaan, ei vaan nähdä anopin kanssa juuri koskaan, vaikka miehen veljen perheisiin ollaan kyllä tiivisti yhteydessä.

Vierailija
39/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, muitakin kälykateita on.

Kun mä en ole edes kateellinen. Ainakaan enää. :)

Vierailija
40/62 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidä etäisyyttä siihen anoppiin. Mies hoitaa yhteydenpidon äitiinsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä