Venäjän media: Ano Turtiainen haluaa Ukrainaan taistelemaan
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kova. Mitähän vaimonsa tuumaa muutosta Venäjälle ja sotaanlähtöhourailusta.
Eikö siitä saa leski 15 000 palkkion 😻
Saa ämpärillisen perunoita korvaukseksi Anosts. Missä päin Suomea voi enää näyttää naamaansa tällaisen tempun jälkeen.
Kaalirotta pääsee juoksuhautaan, hyvä.
venäläiset tap-paa omia sotilaitaan. venäläinen ei halunnut taistella ja drone kävi hoitaan homman.
Nehän tarvitsevat vähintään jonkun kaivosdumpperin, että saadaan Ano siirrettyä etulinjaan eli homma voi kaatua logistisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mikä on Anon kohtalo. Hyvää voimailu uraa ja uraa poliitikkona todenäköisesti arvostetaan. Lopputuloksena saattaapi olla pr-hommia.
Ei siellä kukaan osaa lukea suomea tai ymmärtää mitään ei-kyrillistä kieltä. Näkevät vain vihaisen läskin äijän joka ei osaa puhua venäjää
Yhdet auttajat jakoi avustusruokia autoihin , ne autot oli hintaluokkaa 60 000€ . Ukrainassa toimii pankit ja niillä on tukirahat.
Se on sijoitus tulevaisuuteen. Sota Suomessa tulisi maksamaan ehkä kaiken mitä meillä on
Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle
https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…
Laitoin itse juuri 50e
Hyvä me
toiseksi viimeinen linkki
suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
https://bank.gov.ua/en/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-…
Linkin voi tarkistaa tuolta APU-lehden sivulta
Vierailija kirjoitti:
Se on sijoitus tulevaisuuteen. Sota Suomessa tulisi maksamaan ehkä kaiken mitä meillä on
Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…
Laitoin itse juuri 50e
Hyvä me
toiseksi viimeinen linkki
suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
https://bank.gov.ua/en/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-…
Linkin voi tarkistaa tuolta APU-lehden sivulta
Lahjoitin 200 e
Antakaa mitä voitte
Kun sota on ohi, voitteko sanoa, että autoitte
venäjän homekasa lahoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kova. Mitähän vaimonsa tuumaa muutosta Venäjälle ja sotaanlähtöhourailusta.
Ja valkean Ladan. Jos raato löytyy.
Mihin tahansa maahan menee jos sä alat jakaa siellä rahaa ja maksella niin perässä tulee sitten näitä joukkoja . Maksa mun ruoka asunto maksa mun lennot osta mulle auto . Vie mun huumekassi anna rahaa laita tilille . Niitä tulee sitten perässä.
Ano on siis ma-mu venäjällä, noloa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole liian vanha ja lihava sinne(kin)?
Jonkunhan ne pitää telamiinatkin polkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ämpärillisen perunoita korvaukseksi Anosts. Missä päin Suomea voi enää näyttää naamaansa tällaisen tempun jälkeen.
Ei ainakaan Juvalla.
Vierailija kirjoitti:
Turtiainen on sitten tomnikovan sukua ? Ja vaimonsa.
Eli Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset kusettaa teitä.
T. Alien avaruudesta
Yx mies alkoi seurustella venäläisen naisen kanssa . Alkoi kadota heti koruja rahaa vaatetta . Esitteli käärmevoide purkkia . Piti huumattuna ukkoa ja vei rahat , ostatte sillä äidilleen TV Venäjälle. Tyrmäystippa tyyli. Vei paljon kasseja kuin lakanoita Venäjälle. Itsesuojeluvaisto on tervettä !!
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mikä on Anon kohtalo. Hyvää voimailu uraa ja uraa poliitikkona todenäköisesti arvostetaan. Lopputuloksena saattaapi olla pr-hommia.
No ei se sinne jää loisimaan eturintamassa ukrainaan ja vaimo kadulle ikkunasta. Rahat venäjän valtiolle
YouTube Loiri , Kalle Tappinen laulu .
Turtiainen on sitten tomnikovan sukua ? Ja vaimonsa.