Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko viisaampaa uskoa varuilta Jeesukseen päästäkseen Paratiisiin kuin olla uskomatta ja päätyä ties mihin?

Vierailija
30.12.2025 |

Otetaan nyt tällainen näkökulma asiaan,että Paratiisi olisi totta ja sinne pääseminen vaatisi Jeesukseen uskomisen.

Kuten Jeesus itse opetti,että hän on tie ,totuus ja elämä.Muuta tietä ei ole Jumalan luokse.Uskosta Häneen synnymme uudestaan ja tulemme Jumalan lapsiksi.Näin taivaassa eli Jumalan valtakunnassa on meidänkin perintöosamme.

Onko siis ihmisen viisaampaa uskoa varuilta Jeesuksen olevan totuus ja puhuvan totta?

Vai voittaako ihminen jotain ollessaan  niin ylpeä jääräpää,ettei halua uskoa Jeesuksen opetusta todeksi, jos katsotaan mitä siinä on vaakalaudalla.

Uskoessasi Jeesukseen sinun ei tarvitse miettiä eikä pelätä mihin joudut kuoleman jälkeen.

Voit iloita ja unelmoida jo etukäteen Paratiisista.

Varmistat myös sen, että pääset pois uudelleen syntymisen kierteestä,koska olethan löytänyt ja päässyt perille Paratiisiin.Vai haluatko syntyä tänne uudelleen ja uudelleen,kun voit löytää perille kotiin jo nyt.

Sillä joka ei ole löytänyt Jeesusta,on edelleen eksyksissä.

Aina on myös se mahdollisuus,että joudutkin helvettiin,kuka voi sanoa kenellekään 100% varmuudella ettei helvettiä ole olemassa.Ei kukaan.

Mitä siis voitat sillä ettet usko? Oletko onnellisempi nyt täällä maanpäällä eläessäsi..Jos kuvittelet olevasikin,niin se ei ole mitään verrattuna ikuisuuteen Paratiisissa.

Mietipä näitä kun menet illalla nukkumaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nsinä mihinkään päädy. Valot pois ja se siitä.

Vierailija
22/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt Jumala näkisi tuollaisen teeskennellyn "uskon" läpi, eli ei tuolla pääsis taivaaseen kuitenkaan. 

Vierailija
24/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jeesus tietää ihmistä kiinnostavan itsekkäästi lupaus ikuisesta elämästä. 

Vierailija
25/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitan sen, että seison omien arvojeni, rakkaus ja hyvyys, takana, enkä pelkuruuttani lähde palvomaan pahaa vain pelastuakseni itse. 

Vierailija
26/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos uskonnossa piehtarointi onkin vain mielenterveysongelman yksi ilmenemismuoto?

Vierailija
27/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos uskonnossa piehtarointi onkin vain mielenterveysongelman yksi ilmenemismuoto?

No, onhan se.

Vierailija
28/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viisasta uskoa taikauskoisiin valheisiin "varmuuden vuoksi".

Ainoan elämän eläminen valheessa kuulostaa aivan karmealta.

Vierailija
29/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikäs ei? Siksi, että on älyllisesti ihan pirun järjetöntä käyttää elämässään resursseja uskoon joka pohjautuun satuihin.  Mieti nyt itse, koko elämäsi pohjautuisi valheeseen.

Vierailija
30/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en usko, mutta mun kuuluis uskoa, mutta jumala on silleen mulkhu että se ei kerro itestään muuten kun epämääräisesti vihjailemalla, niin minä väitän että minä pääsen kyllä taivaaseen vaikka en uskois kunhan olen hyvä tyyppi koska kaikki muu on jumalan omaa paskaa työtä.

Jos ihminen on tehty jumalan kuvaksi, niin jumala on aika kädetön tumpelo ja ho mo.

Vierailija
31/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan viisaus on hullutus tämän maailman ihmisille. Kaikki uskoon ja Raamattuun liittyvä on niin mieletöntä että meidän aivot eivät pysty niitä järkeilemään eikä ymmärtämään. Voi vain uskoa tai olla uskomatta. Raamattu ei ole mitään satua. Ennen ei kirjoitettu satuja. Raamattua on historiantutkimus ja arkeologia pystynyt todentamaan ja koko ajan löytyy lisää todisteita. Kiinan kielestä joka on kuvakirjoitusta löytyy todisteita Nooan arkin tapahtumiselle. 

Vierailija
32/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan viisaus on hullutus tämän maailman ihmisille. Kaikki uskoon ja Raamattuun liittyvä on niin mieletöntä että meidän aivot eivät pysty niitä järkeilemään eikä ymmärtämään. Voi vain uskoa tai olla uskomatta. Raamattu ei ole mitään satua. Ennen ei kirjoitettu satuja. Raamattua on historiantutkimus ja arkeologia pystynyt todentamaan ja koko ajan löytyy lisää todisteita. Kiinan kielestä joka on kuvakirjoitusta löytyy todisteita Nooan arkin tapahtumiselle. 

Jehovan todistajako se siinä satuilee?

Vierailija
33/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken varalta kannattaa myös työntää banaani anukseen, jos se sattuu yllättäen olemaan pääsyvaatimuksena. 

Kiitti vinkistä. Hiukan tämä on epämukavaa, varsinkin istuessa, mutta mitäpä sitä ei tekisi taivaspaikan eteen.

Meidän saarnamies oli kyllä sitä mieltä, että banaani ei riitä. Pitää olla munakoiso.

Ei riitä, pitää olla vähintään arbuusi!

Vierailija
34/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ennen ei kirjoitettu satuja." Oletpa sinä raukka sivistymätön. KVG

Vierailija
35/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks sitä voi kääntyä ihan viime hetkellä ja saada armo

Vierailija
36/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon vahvasti siihen että jokainen joka ei anna minulle 5% kuukausituloistaan, päätyy ikuiseen tuleen palamaan. Joten ihan varmuuden vuoksi, on viisainta että annat minulle 5% kuukausituloistasi.

Vierailija
37/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi päättää uskoa johonkin? Eihän usko toimi tahdonvaraisesti. 

Vierailija
38/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiks sitä voi kääntyä ihan viime hetkellä ja saada armo

Näin väitetään. Tiedä siitä sitten.

Vierailija
39/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet late johanssonit, vähän henkkareita ja sitten käännyt lopuksi ja valssaat taivaaseen

Vierailija
40/58 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Oletko harkinnut kirkosta eroamista?