Onko viisaampaa uskoa varuilta Jeesukseen päästäkseen Paratiisiin kuin olla uskomatta ja päätyä ties mihin?
Otetaan nyt tällainen näkökulma asiaan,että Paratiisi olisi totta ja sinne pääseminen vaatisi Jeesukseen uskomisen.
Kuten Jeesus itse opetti,että hän on tie ,totuus ja elämä.Muuta tietä ei ole Jumalan luokse.Uskosta Häneen synnymme uudestaan ja tulemme Jumalan lapsiksi.Näin taivaassa eli Jumalan valtakunnassa on meidänkin perintöosamme.
Onko siis ihmisen viisaampaa uskoa varuilta Jeesuksen olevan totuus ja puhuvan totta?
Vai voittaako ihminen jotain ollessaan niin ylpeä jääräpää,ettei halua uskoa Jeesuksen opetusta todeksi, jos katsotaan mitä siinä on vaakalaudalla.
Uskoessasi Jeesukseen sinun ei tarvitse miettiä eikä pelätä mihin joudut kuoleman jälkeen.
Voit iloita ja unelmoida jo etukäteen Paratiisista.
Varmistat myös sen, että pääset pois uudelleen syntymisen kierteestä,koska olethan löytänyt ja päässyt perille Paratiisiin.Vai haluatko syntyä tänne uudelleen ja uudelleen,kun voit löytää perille kotiin jo nyt.
Sillä joka ei ole löytänyt Jeesusta,on edelleen eksyksissä.
Aina on myös se mahdollisuus,että joudutkin helvettiin,kuka voi sanoa kenellekään 100% varmuudella ettei helvettiä ole olemassa.Ei kukaan.
Mitä siis voitat sillä ettet usko? Oletko onnellisempi nyt täällä maanpäällä eläessäsi..Jos kuvittelet olevasikin,niin se ei ole mitään verrattuna ikuisuuteen Paratiisissa.
Mietipä näitä kun menet illalla nukkumaan.
Kommentit (58)
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
No kai nyt Jumala näkisi tuollaisen teeskennellyn "uskon" läpi, eli ei tuolla pääsis taivaaseen kuitenkaan.
Kyllä Jeesus tietää ihmistä kiinnostavan itsekkäästi lupaus ikuisesta elämästä.
No voitan sen, että seison omien arvojeni, rakkaus ja hyvyys, takana, enkä pelkuruuttani lähde palvomaan pahaa vain pelastuakseni itse.
Entä jos uskonnossa piehtarointi onkin vain mielenterveysongelman yksi ilmenemismuoto?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos uskonnossa piehtarointi onkin vain mielenterveysongelman yksi ilmenemismuoto?
No, onhan se.
Ei ole viisasta uskoa taikauskoisiin valheisiin "varmuuden vuoksi".
Ainoan elämän eläminen valheessa kuulostaa aivan karmealta.
Ai miksikäs ei? Siksi, että on älyllisesti ihan pirun järjetöntä käyttää elämässään resursseja uskoon joka pohjautuun satuihin. Mieti nyt itse, koko elämäsi pohjautuisi valheeseen.
Jos minä en usko, mutta mun kuuluis uskoa, mutta jumala on silleen mulkhu että se ei kerro itestään muuten kun epämääräisesti vihjailemalla, niin minä väitän että minä pääsen kyllä taivaaseen vaikka en uskois kunhan olen hyvä tyyppi koska kaikki muu on jumalan omaa paskaa työtä.
Jos ihminen on tehty jumalan kuvaksi, niin jumala on aika kädetön tumpelo ja ho mo.
Jumalan viisaus on hullutus tämän maailman ihmisille. Kaikki uskoon ja Raamattuun liittyvä on niin mieletöntä että meidän aivot eivät pysty niitä järkeilemään eikä ymmärtämään. Voi vain uskoa tai olla uskomatta. Raamattu ei ole mitään satua. Ennen ei kirjoitettu satuja. Raamattua on historiantutkimus ja arkeologia pystynyt todentamaan ja koko ajan löytyy lisää todisteita. Kiinan kielestä joka on kuvakirjoitusta löytyy todisteita Nooan arkin tapahtumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan viisaus on hullutus tämän maailman ihmisille. Kaikki uskoon ja Raamattuun liittyvä on niin mieletöntä että meidän aivot eivät pysty niitä järkeilemään eikä ymmärtämään. Voi vain uskoa tai olla uskomatta. Raamattu ei ole mitään satua. Ennen ei kirjoitettu satuja. Raamattua on historiantutkimus ja arkeologia pystynyt todentamaan ja koko ajan löytyy lisää todisteita. Kiinan kielestä joka on kuvakirjoitusta löytyy todisteita Nooan arkin tapahtumiselle.
Jehovan todistajako se siinä satuilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken varalta kannattaa myös työntää banaani anukseen, jos se sattuu yllättäen olemaan pääsyvaatimuksena.
Kiitti vinkistä. Hiukan tämä on epämukavaa, varsinkin istuessa, mutta mitäpä sitä ei tekisi taivaspaikan eteen.
Meidän saarnamies oli kyllä sitä mieltä, että banaani ei riitä. Pitää olla munakoiso.
Ei riitä, pitää olla vähintään arbuusi!
Vierailija kirjoitti:
"Ennen ei kirjoitettu satuja." Oletpa sinä raukka sivistymätön. KVG
eiks sitä voi kääntyä ihan viime hetkellä ja saada armo
Itse uskon vahvasti siihen että jokainen joka ei anna minulle 5% kuukausituloistaan, päätyy ikuiseen tuleen palamaan. Joten ihan varmuuden vuoksi, on viisainta että annat minulle 5% kuukausituloistasi.
Miten voi päättää uskoa johonkin? Eihän usko toimi tahdonvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
eiks sitä voi kääntyä ihan viime hetkellä ja saada armo
Näin väitetään. Tiedä siitä sitten.
teet late johanssonit, vähän henkkareita ja sitten käännyt lopuksi ja valssaat taivaaseen
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Oletko harkinnut kirkosta eroamista?
Et nsinä mihinkään päädy. Valot pois ja se siitä.