Iranissa valta vaihtuu?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä uuskonservatiiveja koolla.
Ei tarvitse olla neocon kannattaakseen iranilaisten vapautusta Khamenein islamilaisesta diktatuurista.
Näköjään konservatiivien, eli persujen tehtävä on myös valehdella, että Suomen uutiset eivät kerro.
Kaikki kolme linkattua uutista on julkaistu tämän ketjun aloituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tosiaan kannattaa Iranin pappisvaltaa, sen konservatiivisemmaksi ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tosiaan kannattaa Iranin pappisvaltaa, sen konservatiivisemmaksi ei tule.
Michel Foucault...
Ongelmana on, että nyt mahdollisesti pakenemaan joutuvat ovat niitä, joita tällä hetkellä pakolaisena olevat pakenivat.
Lainaus ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Ei kaadu. Trumpin USA tarjoaa tällä hetkellä Iranin hallinnolle niin upeasti ulkoisen vihollisen, jota vastaan kansaa voi yhdistää.
Iranin nuoret ihmiset eivät keskimäärin ole USA-vastaisia, kuten muissa islam-enemmistöisissä maissa ollaan.
Tässä lista ennen ketjun perustamista julkaistuja uutisia trolleille. Suomen media on kertonut jo monta päivää sitten, paskapäät.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/9108951
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011719953.html
https://www.verkkouutiset.fi/a/iranissa-kuohuu-valuuttaromahdus-sai-kan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaadu. Trumpin USA tarjoaa tällä hetkellä Iranin hallinnolle niin upeasti ulkoisen vihollisen, jota vastaan kansaa voi yhdistää.
Iranin nuoret ihmiset eivät keskimäärin ole USA-vastaisia, kuten muissa islam-enemmistöisissä maissa ollaan.
Eivät myöskään kannata islamia mitenkään fanaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iranin tavallinen kansa ei myöskään ole huonoissa väleissä Israelin kanssa. Hallinto on. Israel oli tehnyt kyberiskun valvontakameroihin, että mielenosoittajia ei pystyttäisi tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Islamistidiktatuurin kaatuminen olisi todella iso asia geopoliittisesti. Protestit laajentuneet ja vallanvaihto lähellä. Kyllä tästä pitäisi pystyä uutisoimaan.
Vasta tänään on uutisoitu. Itse olen jo vajaa viikon ajan seurannut Youtubesta ajankohtaista ulkomaista uutisointia ja paikan päällä kuvattuja videoita.
Mullahien vallan kaatuminen lopettaisi myös monet Iranin johtamat islamistiset vaikutusreitit länsimaissa. Siten se olisi hyvä asia Iranin kansan ohella myös länsimaille.
Vierailija kirjoitti:
Mullahien vallan kaatuminen lopettaisi myös monet Iranin johtamat islamistiset vaikutusreitit länsimaissa. Siten se olisi hyvä asia Iranin kansan ohella myös länsimaille.
Myös tuki Hamasille ja Hizbollahille loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamistidiktatuurin kaatuminen olisi todella iso asia geopoliittisesti. Protestit laajentuneet ja vallanvaihto lähellä. Kyllä tästä pitäisi pystyä uutisoimaan.
Vasta tänään on uutisoitu. Itse olen jo vajaa viikon ajan seurannut Youtubesta ajankohtaista ulkomaista uutisointia ja paikan päällä kuvattuja videoita.
Sama, mutta Twitterin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin listan monta päivää sitten Suomessa julkaistuja uutisia, mutta trollit laittaa sormet korviin ja huutaa lalalala en kuule mitään!!!
Ihmiset menee aika tunteella:D No piehtaroivat siatkin riemuiten mudassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin listan monta päivää sitten Suomessa julkaistuja uutisia, mutta trollit laittaa sormet korviin ja huutaa lalalala en kuule mitään!!!
Katsoin listasi. Ylen pikku-uutisen olin näistä nähnyt. Se ei kerro ihan täsmällisesti siitä mitä on meneillään. Talous on kyllä ongelma, mutta ei protestien ydinsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin listasi. Ylen pikku-uutisen olin näistä nähnyt. Se ei kerro ihan täsmällisesti siitä mitä on meneillään. Talous on kyllä ongelma, mutta ei protestien ydinsyy.
Ai jos Suomen media kertoo monella taholla mielenosoituksista Iranissa, niin se ei kerro mielenosoituksista Iranissa?
Joopa joo, iiigori.
Mutta aika vaativa tehtävä olisi uusille johtajille. Ei pitäisi sortua siihen itsensä ihailuun, mihin se aikaisempi ruhtinas sortui. Silloin toki oli rauhallisempaa.
En usko islamilaisen tasavallan kaatuvan joihinkin protesteihin. Kyseessä on kuitenkin vahva ja monimutkainen järjestelmä. Sanktiot huomioon ottaen Iranilla voisi mennä paljon huonomminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me vihervasemmistolaiset emme tiedä mitä mieltä olisimme. Palvomme islamia ja ajatollahia mutta on vaikea hurrata kun homoja heitellään katolta. Parasta olisi kun iranilaiset siirrettäisiin Suomeen.
Meillä RKP:ssä ajatellaan samalla tavalla.
T. Eva B.
Kuka nyt tuollaista ääri-islamismia täällä Euroopassa kannattaa, kun ei sitä kannata suurin osa edes iranilaisista? Toivottavasti partasuut kaadetaan ja Iranista voi tulla taas normaali valtio.
🇺🇦🇮🇱