Mitä teillä on huomenna ruokana?
Meillä on pitkään haudutettua pulled porkia, lohkoperunoita, uuniporkkanaa ja -bataattia.
Kommentit (50)
Olisin tehnyt blinejä mutta poika ei pääse huomenna mukaan, joten syömme kasvispapupihvejä ja muusia yms lisukkeita. Ei kovin juhlavaa, ei tarvitsekaan juuri joulun jälkeen.
Iso vuoka janssoninkiusausta josta riittää muutamaksi päiväksi.
Sitä ihan perinteistä Vaasan ranskanleipää on myynnissä Prismoissa ja S-marketeissa. Meidän ässässä maksoi eilen 1,29€.
Itsetehty kanaperunasalaatti ja paljon erilaisia juhlajuomia ja hyviä ystäviä ja hyvää musaa.
Laihia laista kesäkeittoa.
Parasta.Halpaa.Hyvää ei tuu lisätuloja.
Mitähän tänne taas valehtelisi nimettömänä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä saa ranskanleipää joskus ostan ja muistelen lapsuusaikoja ei muuta kun oivariinia, juustoo ja lauantaimakkarasiivu ja kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihan perinteistä Vaasan ranskanleipää on myynnissä Prismoissa ja S-marketeissa. Meidän ässässä maksoi eilen 1,29€.
Perinteistä ? Rapea ohut kuori. Älä naurata. Jauhopullaa se on.
Itseleivottua Pizzaa, lihapullia, nakkeja, vihersalaattia, punajuurisalaatti, coleslaw ja sitten naposteltavana sipsiä, dippiä, karkkia ja joulusta jääneet suklaat. Juomana pommacia. Aikuisille skumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa ranskanleipää joskus ostan ja muistelen lapsuusaikoja ei muuta kun oivariinia, juustoo ja lauantaimakkarasiivu ja kaakaota.
Viittä eri ranskanleipää olen testannut. kaikki pelkkää vettä ja jauhoa. Pthyi.
Et taida tietää edes millaista oikea ranskanleipä oli 70-80 luvulla ?
Miksi moukat tämnee tuuleen niitä luttelette ja kella ????? 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittä eri ranskanleipää olen testannut. kaikki pelkkää vettä ja jauhoa. Pthyi.
Et taida tietää edes millaista oikea ranskanleipä oli 70-80 luvulla ?
Ei ne tiedä. Niille Broilerikin on sama kuin Kana...
Vierailija kirjoitti:
Kalleinta kaviaaria, hanhenmaksa palleroita, kuuhkusen munia ym.. rahaa on...
Nakkeja/suikalepaistipasta/broileripasta/pizza/ tomaattisalaatti
Kaikki ainekset on kotona, huomenna päätetään.
Juhlajuomana Karjala III
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja/suikalepaistipasta/broileripasta/pizza/ tomaattisalaatti
Kaikki ainekset on kotona, huomenna päätetään.
Juhlajuomana Karjala III
Teetkö Pitsakastikkeen Blenderissä?
Apn menu kuulostaa hyvältä. Minä teen pizzaa pellillisen. On suklaata ja sipsejä lisäksi. Joulutorttuja ekalle päivälle. Sitten loppuu mässääminen ja pääsiäisenä aikaisintaan vähän sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Apn menu kuulostaa hyvältä. Minä teen pizzaa pellillisen. On suklaata ja sipsejä lisäksi. Joulutorttuja ekalle päivälle. Sitten loppuu mässääminen ja pääsiäisenä aikaisintaan vähän sokeria.
Kiiiittoooos.. kun kerroit tämän meille ..... kiiiitooooosss🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalleinta kaviaaria, hanhenmaksa palleroita, kuuhkusen munia ym.. rahaa on...
Kyyhkyn munista tulee hyvä Smoothie kun sen tekee Blenderissä.
Ei saa mutta voi ostaa kaupasta tai leipomon myymälästä. Itse tehtynä olen kyllä saanut, ei ole raketti tiedettä leipoa itse.