Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni on pettänyt minua parin kuukauden ajan.

Vierailija
30.12.2025 |

Ollaan käyty terapiassa sun muuta mutta mikään ei ole auttanut. Vaimo käyttäytyy kuten aina ennenkin. Salailee asioita, on ärtynyt, jne.

Pari päivää sitten sain kuulla että hänellä on tinderprofiili aktivoituna ja hän on sopinut treffejä siellä. 

Kerroin hänelle että menemme äitini luokse uudeksi vuodeksi pariksi viikoksi vierailulle. Nyt hän on pakkaamassa tavaroitaan.

Hän ei tiedä että hän on ainoa joka on lähdössä. Itse en ole pakannut tavaroitani.

Kohta, kun hän on valmis, hänen matkalaukut lentävät pihalle ja toivotan tervemenoa eikä tänne ole enää palaamista.

Palaan myöhemmin kertomaan miten meni.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan reissu on varattu huomiseksi jo ja pari muijaa valmiiksi katottu thaicupidin kautta.

Kavereitten kanssa mennään vähän purkamaan paineita. Kiva jos vaihteeksi olisi muijan kaa joka ei olisi löysäpillu eikä täyslahna sängyssä.

Poliisiit voi sitten vapaasti tulla ettimään mua sieltä.

Ap 

Vierailija
62/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaiemätintä saa helposti kuten kutinankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan tuo lähteä ja erota on kun wt köyhät asuu vuokralla. Toista varakkaammilla oman kodin omistajilla.

Kumpi on köyhempi, jos molemmilla samanlainen palkka. Vuokralla asuja vai omistusasuja, jolla velkaa 500k?

Vierailija
64/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen kuuluu kadulle jakamaan läskipersettään vieraille joten ap teki oikein kun heitti hänet sinne.

Vierailija
65/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaiemätintä saa helposti kuten kutinankin.

Juuri pari viikkoa sitten oli iltasanomissa juttua miten joku sp tauti mihin antibiootit eivät tehoa on levinnyt räjähdysmäisesti nuorten nasten keskuudessa täällä suomessa.

Vierailija
66/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen säätö tuli hakeen sen. Se akka soitti mulle vielä, ja haukkui kaikenlaista. Sanoipa vielä päälle olevansa paksuna ja iloinen siitä ettei lapsi ole mun. 

Noh, mulle täysin sama onko tuo totta vai ei. Nyt on rauha maassa kun oon päässyt siitä sekopäästä eroon.

Ap

Vierailija
67/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap pääsi eroon tuollasesta ihmisestä

Vierailija
68/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sen säätö tuli hakeen sen. Se akka soitti mulle vielä, ja haukkui kaikenlaista. Sanoipa vielä päälle olevansa paksuna ja iloinen siitä ettei lapsi ole mun. 

Noh, mulle täysin sama onko tuo totta vai ei. Nyt on rauha maassa kun oon päässyt siitä sekopäästä eroon.

Ap

Yhä weeteemmäks sul menee 🥱 vielä vahinkoäppäräkin sossun elätettäväks eikä jakorasian pennun isukista oo varmuutta no niimpä niin.

Vierailija
69/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah.

Tarinasta puuttuu vaan että sen toinen säätö olisi afrikkalainen, irakilainen, tai muuta roskarotua.

Ja että se muijas hankkis mustan silmän ja menis poliisille itkeen niin että saisit viettää yösi putkassa.