Vaimoni on pettänyt minua parin kuukauden ajan.
Ollaan käyty terapiassa sun muuta mutta mikään ei ole auttanut. Vaimo käyttäytyy kuten aina ennenkin. Salailee asioita, on ärtynyt, jne.
Pari päivää sitten sain kuulla että hänellä on tinderprofiili aktivoituna ja hän on sopinut treffejä siellä.
Kerroin hänelle että menemme äitini luokse uudeksi vuodeksi pariksi viikoksi vierailulle. Nyt hän on pakkaamassa tavaroitaan.
Hän ei tiedä että hän on ainoa joka on lähdössä. Itse en ole pakannut tavaroitani.
Kohta, kun hän on valmis, hänen matkalaukut lentävät pihalle ja toivotan tervemenoa eikä tänne ole enää palaamista.
Palaan myöhemmin kertomaan miten meni.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asunto vain sun nimissä?
Vuokrasopimus on nimissäni.
Olkoon, mutta ihmistä ei saa kodistaan tuolla tavoin ulos. Vaikka vaihtaisit lukot, hän pääsee tarvittaessa virakavallan avulla kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisella vanhemmat samassa kaupungissa, että pääsee niiden luo vai joutuuko kodittomaksi?
Mulle on kuule ihan sama. Ei oo mun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asunto vain sun nimissä?
Vuokrasopimus on nimissäni.
Olkoon, mutta ihmistä ei saa kodistaan tuolla tavoin ulos. Vaikka vaihtaisit lukot, hän pääsee tarvittaessa virakavallan avulla kotiinsa.
Siitä vaan virkavaltaa sitten hakemaan. Vapaaehtoisesti en avaa ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi noin vain kotoaan heittää ulos. Jos teillä on keskinäinen vuokrasopimus, on siinä normaalisti kolmen kk:n irtisanomisaika. Mikäli ei ole, haet häätöä raastuvanoikeuden kautta.
Jos ei oo naisen nimeä sopimuksessa, niin pihalle vaan
Saa pihalle ainoastaan silloin, jos nainen ei ole kirjoilla asunnossa. Vuokrasopimus ei vaikuta.
Itse sain petollisen ex-avopuolisoni ulos omistamastani asunnosta vasta käräjäoikeuden häädöllä ja siihen meni reilusti aikaa. Oikeus kotiin on vahva.
Mikähän on sinun osasi siinä että nainen pettää ja ottaa eron?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ja ovela myös. Ota avaimet pois häneltä. Saa vaan luvan kans hakee loput tavarat.
Ei toimi näin!
Helppohan tuo lähteä ja erota on kun wt köyhät asuu vuokralla. Toista varakkaammilla oman kodin omistajilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi noin vain kotoaan heittää ulos. Jos teillä on keskinäinen vuokrasopimus, on siinä normaalisti kolmen kk:n irtisanomisaika. Mikäli ei ole, haet häätöä raastuvanoikeuden kautta.
Ei ole mitään vuokrasopimusvaadetta oikeudessa olla kotonaan, jossa on kirjoilla. Väkisin ulos saa vain käräjäoikeuden häädöllä, jossa yleensä menee puolisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään vuokrasopimusvaadetta oikeudessa olla kotonaan, jossa on kirjoilla. Väkisin ulos saa vain käräjäoikeuden häädöllä, jossa yleensä menee puolisen vuotta.
Jos on keskinäinen vuokrasopimus, pitää noudattaa lainmukaista irtisanomisaikaa. Nykyään suositellaan juuri erotapauksia silmälläpitäen keskinäistä vuokrasopimusta.
"Keskinäinen vuokrasopimus viittaa usein tilanteeseen, jossa kaksi henkilöä (esim. avopuolisot tai kämppikset) tekevät yhteisen sopimuksen vuokranantajan kanssa tai toisilleen, mutta todellisuudessa kyse on joko alivuokrasuhteesta, jossa yksi on päävuokralainen, tai yhteisestä vuokrasopimuksesta päävuokralaisen kanssa. Kirjallinen sopimus on aina suositeltava, jotta osapuolten oikeudet ja velvollisuudet (kuten vuokran maksu, irtisanominen) ovat selkeät ja kirjattu ylös."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa pihalle ainoastaan silloin, jos nainen ei ole kirjoilla asunnossa. Vuokrasopimus ei vaikuta.
Itse sain petollisen ex-avopuolisoni ulos omistamastani asunnosta vasta käräjäoikeuden häädöllä ja siihen meni reilusti aikaa. Oikeus kotiin on vahva.
Kannattaa lukea, miten Helena Koivu onnistui asumaan exex-puolison kesämökillä ilman lupaa ja ilman avaimia (murtautui sisälle ikkunan rikkomalla). Ei heitetty niin vaan pihalle.
Ap täällä taas.
Homma ei mennyt niin kuin Strömsöössä, ja vaimo heitti minut rakastajansa kanssa pihalle. Kertokaa mitä minun pitäisi nyt tehdä?
Niin siis nainen on lähdössä sun äidin luo?
Tässä on ihan ideaa. Miten onnistut pitämään itses noin viileänä? Useimmat kävis tinttaamassa kaikkia turpiin.
Ootko löytänyt naisen profiilin tinderistä?
Sulla kannattaa siitäkin olla joku todiste. Kuulopuheisiin ei kannata uskoa ja pettäjä itsehän ei ikinä mitään myönnä.
Tee nyt vielä se feikkitinderi ja sovi treffit sen kans.
pariterapiaa :D voi jeesus. rikos tapahtu jo
Vaikka tilanteenne on tuo, et voi juridisesti -heittää- häntä ulos. se on myös hänen kotinsa. erossakin on annettava kohtuullinen aika ns järjestää asiansa, uusi asunto jne. vuokrakoti, tai asuntonne myynti, osuudet jne. hänen koti, vaikka sinä yksin omistaisit sen. on sovittava kumpi lähtee jne. ettet itse joudu vaikeuksiin. tunnekuohuissakin käyttäydy. muutoin toivotan valoisaa alkavaa vuotta. ikävä juttu. niin oletko itse koskaan käyttänyt ulkopuolisia suhteita. ns avoimen liiton mahdollisuutta harkittu.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisella vanhemmat samassa kaupungissa, että pääsee niiden luo vai joutuuko kodittomaksi?
Menee panemaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ja ovela myös. Ota avaimet pois häneltä. Saa vaan luvan kans hakee loput tavarat.
ketään ei voi poistaa yhteisestä kodistaan. olkoonkin asunnon omistajuus vain toisella, tai vuokrasopimus toisen nimissä. kohtuullinen aika on järjestettävä saada asiansa kuntoon. eihän vuokralaistakaan poisteta noin vain. muutoin joutuu itse vaikeuksiin. noin tulehtuneessa tilanteessa tunnekuohujenkin vallitessa on muistettava juridiikka. moni toki etsii tilapäisen tukikohdan kunnes saa uuden huoneiston, usein se on hotelli tai sukulainen. se on nyt hänenkin koti.
No niin, palaan asiaan niinku lupasin.
Vaimo oli just pakannut viimeisetkin kamat laukkuun ja sanoi "nyt oon valmis, lähetäänkö?". Mä sanoin rauhallisesti, että "ei lähetä mt sä kyllä lähet."
Se katsoi mua hetken hölmistyneenä, luuli varmaan että vitsailen. Sitten mä avasin ulko-oven, otin sen matkalaukut ja heitin ne pihalle. Sanoin sille suoraan: "Sä oot hu ora pettänyt mua kuukausitolkulla, tiedän kaiken sun tinderpanoista. Tää oli nyt tässä. Älä enää koskaan yritä tulla tänne takas."
Se alkoi itkemään ja huutamaan, että "tää on sun vika kun et anna mulle tilaa" ja "mä rakastan sua vielä" sun muuta paskaa. Yritti tunkea takas sisälle, mutta mä estin oven ja sanoin että poliisit hoitaa jos tarvii. Se soitti jollekin kaverilleen (varmaan sille tindersäädölle), joka tulee kai nytchakemaan sen. Se istuu siellä pihalla lumessa laukut ympärillä ja pillittää.
Vierailija kirjoitti:
häätöä -ei tarvitse hakea- jos asuinkumppanille antaa kohtuullisen ajan saada asiansa kuntoon ja hän noudattaa sitä. ketään ei heitellä ulos noin vain- vaikka huoneisto olisikin toisen omistuksessa tai vuokrasopimus yhdellä nimellä. heittely pihalle johtaa vain oikeustoimiin. sitähän ap tuskin haluaa lisäksi ,,,,nyt tunnekuohut kuriin. sopikaa. voihan olla, että rouva haluaakin nopeutetusti pois tilapäisratkaisulla ja järjestelee rauhassa uutta elämäänsä.