Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on pettänyt minua parin kuukauden ajan.

Vierailija
30.12.2025 |

Ollaan käyty terapiassa sun muuta mutta mikään ei ole auttanut. Vaimo käyttäytyy kuten aina ennenkin. Salailee asioita, on ärtynyt, jne.

Pari päivää sitten sain kuulla että hänellä on tinderprofiili aktivoituna ja hän on sopinut treffejä siellä. 

Kerroin hänelle että menemme äitini luokse uudeksi vuodeksi pariksi viikoksi vierailulle. Nyt hän on pakkaamassa tavaroitaan.

Hän ei tiedä että hän on ainoa joka on lähdössä. Itse en ole pakannut tavaroitani.

Kohta, kun hän on valmis, hänen matkalaukut lentävät pihalle ja toivotan tervemenoa eikä tänne ole enää palaamista.

Palaan myöhemmin kertomaan miten meni.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asunto vain sun nimissä?

Vuokrasopimus on nimissäni.

Olkoon, mutta ihmistä ei saa kodistaan tuolla tavoin ulos. Vaikka vaihtaisit lukot, hän pääsee tarvittaessa virakavallan avulla kotiinsa.

Siitä vaan virkavaltaa sitten hakemaan. Vapaaehtoisesti en avaa ovea.

käyttäydy,olet nolo.  aikuiset järjestää asiansa asiallisesti. tuot esille nyt millainen olet- loukattu piru parka.  varo vaan, että et itse joudu lain kanssa tekemisiin, maksumies olet kohta. käyttäydy.  ketään ei heitellä kodistaan minnekään -muulloin kun ja vain- on väkivaltainen, sitten maija vie putkaan.  kohta oot ihte uunavuonna putkassa jos noin riehut.

Vierailija
42/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on sinun osasi siinä että nainen pettää ja ottaa eron?

ihte aappi ei oo ollunna vieraissa. mitalilla kaks puolta- nytki näyttää mikä räyhä jätkä on, aikuinen osaa sopia asiay vaikka kuinka v...ttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi noin vain kotoaan heittää ulos. Jos teillä on keskinäinen vuokrasopimus, on siinä normaalisti kolmen kk:n irtisanomisaika. Mikäli ei ole, haet häätöä raastuvanoikeuden kautta.

Ei ole mitään vuokrasopimusvaadetta oikeudessa olla kotonaan, jossa on kirjoilla. Väkisin ulos saa vain käräjäoikeuden häädöllä, jossa yleensä menee puolisen vuotta.

harvoin tarvitaan häätöä,  kun sopimus,että saa järjellisen ajan hakea uutta kotia ja hän noudattaa sitä sitten.  jos ei noudata, sitten hööä kehiin.   ap on  itse kohta putkassa tota menoo.

Vierailija
44/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on sinun osasi siinä että nainen pettää ja ottaa eron?

T. Palstan erohullu alter egon muodossa.

Vierailija
45/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis  älä avaudu enemmän kerää itsesi ja ole kuin mies. Elämä on täynnä yllätyksiä kaikki nähtävä ja koettava lähellä kohdetta on sun normi hinta 

Vierailija
46/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, palaan asiaan niinku lupasin.

Vaimo oli just pakannut viimeisetkin kamat laukkuun ja sanoi "nyt oon valmis, lähetäänkö?". Mä sanoin rauhallisesti, että "ei lähetä mt sä kyllä lähet."

Se katsoi mua hetken hölmistyneenä, luuli varmaan että vitsailen. Sitten mä avasin ulko-oven, otin sen matkalaukut ja heitin ne pihalle. Sanoin sille suoraan: "Sä oot hu ora pettänyt mua kuukausitolkulla, tiedän kaiken sun tinderpanoista. Tää oli nyt tässä. Älä enää koskaan yritä tulla tänne takas."

Se alkoi itkemään ja huutamaan, että "tää on sun vika kun et anna mulle tilaa" ja "mä rakastan sua vielä" sun muuta paskaa. Yritti tunkea takas sisälle, mutta mä estin oven ja sanoin että poliisit hoitaa jos tarvii. Se soitti jollekin kaverilleen (varmaan sille tindersäädölle), joka tulee kai nytchakemaan sen. Se istuu siellä pihalla lumessa laukut ympärillä ja pillittää.

ap mee hoitoon. teit rikoksen juuri kahteen kertaan.  moisella kussmunalla ei tuu olee helppoo täs maassa.

Vierailija
47/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asunto vain sun nimissä?

Vuokrasopimus on nimissäni.

Olkoon, mutta ihmistä ei saa kodistaan tuolla tavoin ulos. Vaikka vaihtaisit lukot, hän pääsee tarvittaessa virakavallan avulla kotiinsa.

Siitä vaan virkavaltaa sitten hakemaan. Vapaaehtoisesti en avaa ovea.

käyttäydy,olet nolo.  aikuiset järjestää asiansa asiallisesti. tuot esille nyt millainen olet- loukattu piru parka.  varo vaan, että et itse joudu lain kanssa tekemisiin, maksumies olet kohta. käyttäydy.  ketään ei heitellä kodistaan minnekään -muulloin kun ja vain- on väkivaltainen, sitten maija vie putkaan.  kohta oot ihte uunavuonna putkassa jos noin rieh

Sen kun vievät putkaan sitten. Ja teillä pettävillä akoilla ei kyllä ole kiviä heittää mitä tulee epäkypsään käytökseen

Vierailija
48/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy kohtalosi , käyttäydyt naurettavasti.

Vierailija
49/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

By The way oletko valko/ tummaihoinen?

Voisin ottaa sut tumma mies.

Vierailija
50/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By The way oletko valko/ tummaihoinen?

Voisin ottaa sut tumma mies.

Pesunkestävä nee keri

Vierailija
51/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toimi, niin kuin alfa. Kyllä saa toisen heittää pihalle, jos ei oo nimi sopimuksessa. Eiköhän naiselle kuitenkin yöpymispaikka löydy

Vierailija
52/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään pahaa. Eihän naisen nyt kannata sitoutua yhteen mieheen kun siinä saattaa parempi mies mennä. Sen takia naisten ei kuulu koskaan laittaa miehestään mitään omaan someen kun se parisuhteen julkistaminen tarkoittaa sitä että ne rikkaammat ja komeammat ei lähesty. 

Vierailija
53/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai sitä, mitä tilas

Vierailija
54/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on rakas, ap:llä ei. Ap jäi yksin, nainen ei. Ap nillittää palstalla, nainen ei. Eiköhän nainen huokaissut helpotuksesta.

Vierailija
55/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mis päin Suomea? 

Meinaakko päästä kans paneen?

Vierailija
56/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa miten moni on naisen puolella.

Pettäjä ansaitsee kohteliasta käytöstä?? Hyvä ettei ukko vetänyt pataan 

Vierailija
57/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on rakas, ap:llä ei. Ap jäi yksin, nainen ei. Ap nillittää palstalla, nainen ei. Eiköhän nainen huokaissut helpotuksesta.

No niin, lähde Aasiaan sinäkin. Älä jää ulisemaan Suomeen. Näytät että kyllä muijia löytyy.

Vierailija
58/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nairettavia nämä naisten kommentit missä haukkuvat ho ron ulosheittämistä. Käyneet itsekin ho roilemassa ja samaistuvat tähän arvottomaan naiseen.

Niin ennalta arvattavaa että kun naiselle sanoo hänen jääneen paskastaan kiinni huudetaan heti miehen vikaa. Juupa juu. On miehissäkin vikaa mutta jos ei osaa pettämisen kiinnijäämishetkelläkään parempaa sanoa niin paska nainen on. Ei kykyä ottaa vastuuta itsestään kun pettämisetkin mentaaliakrobatialla saatu miehen syyksi.

Vierailija
59/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-100/5 Näin kulunutta provoo ei olekaan hetkeen ollut. Yritä nyt edes hiukan.

Ei oo provo. Kyllä noin voi oikeesti käydä

Niin voi, olen nähnyt.

Vierailija
60/69 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele!