Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imppaaminen on taas kasvussa

Vierailija
30.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011719676.html

Olkaa vanhemmat tarkkoina nuorienne kanssa. Kuivashampoot, suihkutettavat deodorantit, hiusväriaineet yms kaikkia näitä tiktokin ja youtuben ihmemaa innostuttaa nuorianne kokeilemaan ja niiden käyttöä ei tunnista jos asiaan ei osaa kiinnittää huomiota.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarinuoret kaasuissa!

Vierailija
22/25 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut

Bensasta menee pönttö niin sekaisin, että millään määrällä viinaa tai huumeita ei pääse samaan.

Tuu mun luukkuun vetämään peukkua niin tiedät mitä kunnon pään sekoittaminen on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö imppamisen vaaroista enää puhuta koulussa? Ennen oli valistusta kuinka jotku impanneet aivonsa mössöksi! Imppaajia pidettiin todella luusereina ja olivat alinta kastia!

Valistus on päihdeneuvontaa nuorille. Ahaa tuollakin tavalla voi päihtyä. Oikeasti valistus on juuri niin huonoa että se toimii päinvastoin kuin pitäisi.

Pitäisi kuljettaa jotain aivonsa impaten muusiksi saanutta kouluissa ja sanoa, katsokaa, tuollaisia teistä tulee. 

Vierailija
24/25 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä merkki. Viimeksi kun imppaaminen oli suosiossa, niin Suomessa meni taloudessa lujaa.

Vierailija
25/25 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee se uutinen, että spraydödöt vedetään pois kauppojen hyllyiltä, kun kolmentoista vanhat vetävät aivonsa niillä muusiksi? Pitääkö äkkiä lähteä dödöjä hamstraamaan? 

Koska tuohan meillä aina on se ongelmanratkaisu. Joku keski-ikäinen heebo aikoinaan ryyppäsi salmiakkikossua ja sammui lumihankeen ja äitimuorinsa pisti ministerin poistamaan salmiakkikossun Alkosta. Näinhän tää menee meillä aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi