Yritätkö Sinäkin täyttää elämäsi TYHJYYTTÄ ostelemalla jatkuvasti sitä sun tätä täysin turhaa ???? Tuleeko onni pahvilaatikoissa?
Tavara on hyvä renki, mutta huono terapeutti.
Onni näyttää tulevan nykyään monille pahvilaatikossa.
Hetken huumaa sitten tarvitaan taas uusi paketti.
Voi, voi, ottaaks tää kysymys tunteisiin?
Saa ottaa, koska kuulut yksinkertaisempaan väestönosaan, joka kuvittelee, että elämän tyhjyys täyttyy ostelemalla. Ei täyty, eikä onni tule sitä kautta.
Kommentit (54)
Lasten piirustukset jääkaapinovessa ovat turhia. Myös rumia.
Minä ostan joka kuukausi kolmella tonnilla temusta yksinään.koska voin .veetuttaako AP ? Hyvä!
Ja ap:n elämä täyttyy pilkkatyyliin kirjoitetuista viesteistä. Kukin tyylillään.
En enää mutta yritin. Eikä tullut onni eikä omannäköinen elämä pahvilaatikossakaan.
Mitä vanhemmaksi sitä tulee, sen laiskempi olen ostamaan mitään vähemmän välttämätöntä.
En osta turhaa. Ennen joulua ostin uudet talvikengät ihan tarpeeseen. Ostin myös paksut sukkahousut ja sukkia muutenkin kahdet. Jouluun meni hyvin vähän rahaa, ruokaan lähinnä.
Aloittaja ei varmaan ymmärrä mitään harrastusten päälle, esim. keräilyharrastus on hänen mielestään varmaan vaan jotain tyhjiön täyttämistä?
Ap on varmasti myös niitä tyyppejä jotka niin häissä kuin hautajaisissa, puhuvat vain työstään, työ sitä työ tätä, töissä tapahtui sitä, kun on niin yksinkertainen ettei ole mitään muuta elämää kuin se paska työnsä joka ei kiinnosta ketään. Tylsintä mahdollista porukkaa nämä töistään jankuttajat.
Ehkä joo. Tykkään tehdä erilaisia käsitöitä, joiden tarvikkeita pitää ostaa. Sisustaminen on myös mukavaa, joten tulee hankittua kotiin esim. leikkokukkia, uusia koristetyynyjä ym. Välillä uusi paita tai huulipuna piristää koko työviikon.
Turhaa vai tarpeellista? Itse rahani tienaan, joten ei ole keneltäkään muulta pois minun ostokset. Ei rahoja hautaankaan saa mukaan. Matkusteluun käytän kuitenkin eniten rahaa.
Olen miettinyt tuota matkustamista. Itselläni ei riitä rahat kovin paljon matkustaa, mutta kyllä loma ja rentoutuminen jossain muualla kuin kotona voisi olla terveellistäkin. Kuvista katsoen nuo rantalomakohteet näyttävät vähän tylsiltä, mutta jos niissä voi uida, syödä hyvää ruokaa ja juosta tai kävellä ja ilmasto ei ole liian kuuma, niin kai se olisi ihan just kivaa. Jos olisi rahaa, niin menisin vaikka niihinkin ja joskus jonnekin ihan kauniiden maisemien tai erikoisien nähtävyyksien takia. Se rahan kerääminen on vaan niin rankkaa, että en jaksa tehdä sitä yhtään enempää kuin nyt teen, enkä tinkiä arkielämässä vastaavasti koko ajan. Tai ehkä jos vuoden säästän, niin voisin sitten kattoo mihin matkakassa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi sitä tulee, sen laiskempi olen ostamaan mitään vähemmän välttämätöntä.
Tarpeeksi monesti kun on jo pettynyt tähän nykyajan roskalaatuun niin enää ei kiinnosta edes hankkia niitä vaivoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei varmaan ymmärrä mitään harrastusten päälle, esim. keräilyharrastus on hänen mielestään varmaan vaan jotain tyhjiön täyttämistä?
Ap on varmasti myös niitä tyyppejä jotka niin häissä kuin hautajaisissa, puhuvat vain työstään, työ sitä työ tätä, töissä tapahtui sitä, kun on niin yksinkertainen ettei ole mitään muuta elämää kuin se paska työnsä joka ei kiinnosta ketään. Tylsintä mahdollista porukkaa nämä töistään jankuttajat.
Periaatteessa kaikki harrastuksethan ovat tyhjiön täyttämistä. Ei olisi aikaa harrastaa, ellei kalenterissa olisi tyhjää aikaa.
Turhan shoppailun voi lopettaa, mutta silloin tyhjiö yleensä täytetään jollain muulla tavalla. Riippuvuuksiin taipuvaiset ihmiset siirtävät usein riippuvuuden toisesta toiseen. Tupakoitsijat alkavat esimerkiksi lopettaessaan usein syömään enemmän.
En. Myynnissä on lähinnä vain heikkolaatuista tavaraa, josta lopulta vain harmia.
Siinä vaiheessa se turha ostelu on tyhjiön täyttämistä, kun niitä tavaroita ei edes käytä. Onhan näitä, joilta löytyy avaamattomia paketteja kaapeista. Kaikki toiminta on jonkinlaisen tyhjiön täyttämistä, harrastukset jne. Ennen kun täytyi tehdä jatkuvasti töitä elääkseen, niin ei ollut aikaa mihinkään turhanpäiväiseen ajankuluun.
Tuosta matkustelusta sen verran, että on aika iso joukko porukkaa, joiden matkustelu ei kyllä avarra yhtään mitään. Pakettimatka uima-altaalle ja rantakadulle ei kovin uusia näkökantoja anna.
Mä olen ostellutkaan ihan turhia, nyt kaduttaa. Koitin kai rakentaa kotipesää, sellaista turvallista paikkaa eron jälkeen, missä kaikki olisi hyvin. Taisi olla virhe, nyt on ihan turhia tavaroita. Mutta ei se mitään, yritän muuttaa tapani