Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelytreffit - syy, miksi haluan miehenä kävelylle ihan ekana

Vierailija
30.12.2025 |

Haluan nähdä naisen jalanjäljet lumessa. Tätä ei näe mitenkään muuten. Ei kahvilassa, ei baarissa, ei missään. Vain jäljistä lumessa. Jos varpaat ja päkiät osoittavat ulospäin, meistä ei tule mitään. Tämä kertoo enemmän kuin mikään. Jäljen pitää olla sellainen, että päkiä ja kantapää suorassa linjassa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä etananjäljet lakanallani. Sen mukaan teen jatkopäätökseni.

Vierailija
42/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulos kääntyneet varpaat kertovat sinulle, ap? Mun yksi kaverinainen on jotenkin ylitopakka, ja kävelee noin. 

Varon tulkitsemasta kävelytyylejä muutoin kuin tosielämän treffikontekstissa. Pitää nähdä ihminen. Muu käyttö voi olla harhaanjohtavaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. En olekaan koskaan osannut ajatella, että tällaisena entisenä kilpavoimistelijana en kelpaisi miehille ulospäin suuntautuvien askelkuvioideni takia. Onneksi olen kuitenkin yhden miehen edes saanut. Pitääkin siitä pitää nyt kiinni kynsin hampain. 

Vierailija
44/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos kerran oot emäntää vailla, niin ethän sä sit vielä voi tietää mikä on hyvä.

Jos sulla jotain kokemusta asiasta onkin, niin sehän on huonoa, kun kerran oot sinkku.

Niin miten sit voit sanoa mikä on hyvä!?

Ehkä ne oli huonoja siks, et niiden kainalokarvat oli liian kikkaria tai korvassa liian vähän vaikkua.. napanöyhtä oli väärän väristä?

Vai mistä oot tuollaisia ennustuksia kaivanut..

Vierailija
45/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi on sellainen jälki, jossa jalkaterät kääntyy sisäänpäin. Se kertoo älyllisestä vajaavuudesta.

Andre Agassi käveli jalkaterät sisäänpäin kääntyneinä. Hän tuskin on vajaaälyinen.

Vierailija
46/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä AP olet jotenkin symppis, semmoinen ihanan autistinen :)

Mitä muita speksejä sä etsit ja mitä annat itsestäsi?

Tykkäsin joskus tyypistä, joka jäi ihailemaan kiviä ja oli mukava käydä kävelyillä hänen kanssa. No, vähän kai se outo oli jos muilta kysytään.

Oon tuo vinkuroiva hyppelehtijä ja eräs kaverini on mua ehkä 30 senttiä pidempi. Ollaan muutaman kerran käyty kävellen kirppareilla ja kaupungilla ja mulla oli askelmittarissa  2000-3000 askelta enemmän kuin hänellä. Näyttänyt varmaan hassulta muiden silmiin.

Et ilmeisesti ole ainakaan edeltä kävelijä, jos kerran analysoit jälkiä hangessa? Kuinka sä teet päätöksiä sit kun lunta ei ole?

Onko häiritsevää, kun joku ottaa tosissaan?

Vierailija
47/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko täydellinen mies tai autisti. Pitäisikö meidän, ap, käppäillä treffeille ottamaan asiasta selvää?

Vierailija
48/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. En olekaan koskaan osannut ajatella, että tällaisena entisenä kilpavoimistelijana en kelpaisi miehille ulospäin suuntautuvien askelkuvioideni takia. Onneksi olen kuitenkin yhden miehen edes saanut. Pitääkin siitä pitää nyt kiinni kynsin hampain. 

Ihan varmasti kelpaat! Tässä on kyse vain yhteensopivuudesta minun kanssani. Ei mikään jälki ole toista parempi tai huonompi! Ja itse asiassa minullekin sopivat jotkut ulospäin suuntautuneet. Jälki menee metsään n. 5% tapauksista. -ap

Vierailija
49/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole kertaakaan saanut edes mätsiä?

Vierailija
50/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jos kerran oot emäntää vailla, niin ethän sä sit vielä voi tietää mikä on hyvä.

Jos sulla jotain kokemusta asiasta onkin, niin sehän on huonoa, kun kerran oot sinkku.

Niin miten sit voit sanoa mikä on hyvä!?

Ehkä ne oli huonoja siks, et niiden kainalokarvat oli liian kikkaria tai korvassa liian vähän vaikkua.. napanöyhtä oli väärän väristä?

Vai mistä oot tuollaisia ennustuksia kaivanut..

Laajan ja kattavan otoksen perusteella olen tämän systeemini kehittänyt. Mutta tosiaan, saatat olla jäljillä. Minun on kuitenkin tutkittava lisää. Ehkä jälki ei ole paras ennustaja, mutta siinä toistaiseksi pitäydyn kunnes saan paljon uutta aineistoa ja lisäselvyyttä asiaan. Kiitos kehittävästä palautteesta!  -ap

Vierailija
51/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5 ei ollut edes hauska

Vierailija
52/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ensi treffit olisi miehen luona. Jos ei osaa siivota ja pestä pyykkiä ja kokata,niin ei jatkoon. 

Ja ainakin kirveet ja muut murhavälineet pitää olla piilossa 🤣

Vierailija
53/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ensi treffit olisi miehen luona. Jos ei osaa siivota ja pestä pyykkiä ja kokata,niin ei jatkoon. 

Mä osaan. Olethan nätti naapurintyttö?

Vierailija
54/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljistä saa viitteitä luonteesta ja temperamentista. Jotkut eivät siedä sitä, kun ihminen ei kulje suoraan ja  aina reunassa, Joidenkin mielestä tällainen henkilö kiilaa, ohittelee, tönii, tuuppii, tulee eteen yllättäin, eikä siten ilmeisesti hallitse elämän liikennesääntöjä.

Vierailija
55/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumella? Millä lumella?

Itse näkisin kävelytreffeissä sen, että onko toisella ihmisellä ulkoiluvaatetusta ja kunnollisia metsäkenkiä. Kestääkö toisen kunto edes pienen ylämäen? Jos ei, niin voi päätellä että ihminen on melkoinen cityeläjä eikä ymmärrä luonnosta mitään.

Riippuu vähän, missä kävelee. Asun PK-seudulla ja mennessäni kaupunkiympäristössä kävelyllä jalassa on kyllä korolliset saappaat tähän aikaan vuodesta. Niillä on ihan mukava kävellä kovalla alustalla kaupunkimaisia muutamasta kilometrista kymmeneen matkoja. Kun menen lintumetsälle, laitan jalkaa metsästyskengät (Meindlin varsikengät itsellä) ja vastaavasti metsästysvaatteet. Kun menen fasaanijahtiin, laitan jalkaa korkeavartiset "tallikengät" ja tweedpuvun. Kun menen vaeltamaan, laitan jalkaa kevyemmät paljasjalkavaelluskengät (+reppuun kovat muotopohjalliset just-in-case). 

Itse en lähtisi treffeille miehen kanssa, joka osaa kävellä vain yhdessä maastossa ja kontekstissa. Kertoisi, ettei häntä voisi koskaan ottaa mukaan esimerkiksi työillallisille. 

Vierailija
56/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunto kertookin erittäin paljon. Pyykkikasan ja siivottomuuden lisäksi esim. ruma sisustus ja kapea yhden hengen vuode kertovat, että tuskin on parisuhdekypsä ja romantikko.

Juuri romantikolla voi olla kapea sänky. Sen sijaan kaiken maailman shemeikoilla, naisten naurattajilla voi olla pari metriä leveä ilakointivuode. 

Vierailija
57/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kulkee nelinkontin

Vierailija
58/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunto kertookin erittäin paljon. Pyykkikasan ja siivottomuuden lisäksi esim. ruma sisustus ja kapea yhden hengen vuode kertovat, että tuskin on parisuhdekypsä ja romantikko.

Näin miehenä sanoisin, että kyllä ne sinkkuaikoina ne naisten asunnot yllättävivät kerta toisensa jälkeen siivottomuudellaan. Saattoi olla hyvinkin siisti daami, mutta kämpillä oli vaatekasoja joka paikassa, vessassa kaikki pinnat täynnä erilaisia puolitäysiä tuubeja ja purkkeja. Jossain roinan seassa hammasharja. 

Keittiössä oli usein astioita pöydällä, tai jopa tiskialtaassa. Kuka lähtee kotoaan jättäen tiskit haisemaan?! Monella oli likainen tiskirätti läjässä jossain lavuaarin hanan takana bakteerikasvattatomona. 

Yhdellä daamilla oli eteisessä kaksi roskapussia + biojäte. Oli viemässä niitä "seuraavana päivänä"? Mitä vit...

Asia erikseen on sitten se sisustus ihme teinityttötilpehööreineen (tai piru vie...enkelikynttilöineen :D). Tämä siis, kun oltiin ikähaarukassa 20-30. "Koriste-esineitä" siellä sun täällä. Ehkä yksi kuppainen IKEAn ruukkukasvi tekemässä hidasta kuolemaa niiden IKEA verhojen pimentämässä nurkassa. 

Kaiken kruunasi muutaman osalta vielä parvekkeelle rakennettu oikein kotoisa tupakointisoppi. Oli oikein käytetty vaivaa, että siinä vihtyy varmaan puolen askin verran, vaikka baarissa deitti olikin vain "bilepolttaja". Oikeasti kunnon korsteeni-kirsi sittenkin... 

Vierailija
59/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta sä AP olet jotenkin symppis, semmoinen ihanan autistinen :)

Mitä muita speksejä sä etsit ja mitä annat itsestäsi?

Tykkäsin joskus tyypistä, joka jäi ihailemaan kiviä ja oli mukava käydä kävelyillä hänen kanssa. No, vähän kai se outo oli jos muilta kysytään.

Oon tuo vinkuroiva hyppelehtijä ja eräs kaverini on mua ehkä 30 senttiä pidempi. Ollaan muutaman kerran käyty kävellen kirppareilla ja kaupungilla ja mulla oli askelmittarissa  2000-3000 askelta enemmän kuin hänellä. Näyttänyt varmaan hassulta muiden silmiin.

Et ilmeisesti ole ainakaan edeltä kävelijä, jos kerran analysoit jälkiä hangessa? Kuinka sä teet päätöksiä sit kun lunta ei ole?

Onko häiritsevää, kun joku ottaa tosissaan?

Kiitos paljon! :D Täytyy sanoa, että olet kyllä jäljillä: sellaista piirrettä voi minussa olla jonkin verran. Eikä haittaa tosissaan otto, koska osin saattaa olla aihetta. Ja kiviä ja muuta jäädään kyllä katselemaan. Illalla jäin rantatiellä katsomaan, kun kova tuuli oli puhaltanut kevyttä pakkaslunta tielle, niin ei tarvinnut paljon olla korkeampaa pusikkoa, niin siinä oli kasautunut kinosta tielle, ja kun hitusen matalampaa aluskasvillisuutta, niin siitä oli puhaltanut lumet tien yli. Ja sitten pitkään ihailin, miten kevyt lumi aaltoilee tiellä ja pieniä "trombeja", lumipyörteitä meni. :) Mulla ei tarkkoja speksejä, kunhan tykkäis joskus ulkoilla mun kanssa. Ja vaikka nyt on tätä jälkikriteeriä vedettävä, mutta usein ihastunut jälkiin huomiota kiinnittämättä vinkuroiviin eloisiin säntäilijöihin. En kävele edellä, koska jäljet näkee vilkaisemalla taakse. Tykkään kulkea vierellä, kävelyllä ja elämässä, ja että tuetaan toisiamme myötä- ja vastamäessä, niin lumessa kuin helteessä. -ap

Vierailija
60/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko täydellinen mies tai autisti. Pitäisikö meidän, ap, käppäillä treffeille ottamaan asiasta selvää?

Milläpä se muullakaan selviäisi? Itse en pitäisi naisessa neurokirjon piirteitä huononina. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme