Kävelytreffit - syy, miksi haluan miehenä kävelylle ihan ekana
Haluan nähdä naisen jalanjäljet lumessa. Tätä ei näe mitenkään muuten. Ei kahvilassa, ei baarissa, ei missään. Vain jäljistä lumessa. Jos varpaat ja päkiät osoittavat ulospäin, meistä ei tule mitään. Tämä kertoo enemmän kuin mikään. Jäljen pitää olla sellainen, että päkiä ja kantapää suorassa linjassa.
Kommentit (61)
Millainen on ap:n oma lumijälki? Onko pitkä miehekäs askel, hoiperteleeko vai piipertääkö kuin hiiri?
Vierailija kirjoitti:
Tjaa? Sirot balleriinathan astuvat niin, että on jalkaterä ulospäin kääntynyt. Mutta ap haluaa mieluummin jonkun löntystelijän?
Vapaa-ajalla ballerinoilla on erilaisia kävelytyylejä. -ap
Miten tulkitset länkisääret ja pihtipolvet? Nehän on toistensa vastakohdat, ja kun vastakohdat täydentävät toisiaan, niin olisiko tällainen mätchi suorastaan ihanteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ap:n oma lumijälki? Onko pitkä miehekäs askel, hoiperteleeko vai piipertääkö kuin hiiri?
En voi yksityisasioitani julkisesti kertoa, mutta jos lähdet treffeille, tämä asia selviää kyllä. Voin kuitenkin paljastaa, että jälki on hienoa. Niinkuin kaikkien jälki. Kyse on yhteensopivuudesta ilman arvotusta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi yksityisasioitani julkisesti kertoa, mutta jos lähdet treffeille, tämä asia selviää kyllä. Voin kuitenkin paljastaa, että jälki on hienoa. Niinkuin kaikkien jälki. Kyse on yhteensopivuudesta ilman arvotusta. -ap
Oho, treffipyyntö vauvapalstalla! Eteenpäin, sano mummo lumessa!
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos laahaan jalkojani ja jälki on sellainen pitkähkö luisu?
Mä oon vähän ADHD ja kuulema hyppelehdin ja vinkuroin sinne tänne tai myös laahaan.
Mutta tää oli hyvä.
Liikaa vaihtelua AP?
Vierailija kirjoitti:
Miten tulkitset länkisääret ja pihtipolvet? Nehän on toistensa vastakohdat, ja kun vastakohdat täydentävät toisiaan, niin olisiko tällainen mätchi suorastaan ihanteellinen?
Tässä mennään ihan eri aiheeseen, eikä ketjun pituus riitä tähän keskusteluun. Kuitenkaan, yllätävää kyllä, jäljellä ja länki-pihtipolvilla ei ole merkitsevää yhteyttä! -ap
Tässä olikin uutta ideaa. Annan jopa 4/5, kohteliaat sanankäänteet vaikka sisältö outo!
Haittaako, jos nainen käyttää lumikenkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän ADHD ja kuulema hyppelehdin ja vinkuroin sinne tänne tai myös laahaan.
Mutta tää oli hyvä.
Liikaa vaihtelua AP?
Toki joillakuilla on enemmän hajontaa askelluksessa lyhyellä matkalla. Siksi suosin pitkähköä kävelyä ja vaikeatulkintaisissa tapauksissa keskimääräistä päkiä-kantapääkulmaa. Usein 12-24 km kävelyllä asia selviää. Omasta puolestani voin sanoa, että vikuroiva mutta keskimäärin suora askellus on lähellä täydellistä. Joillekuille muille se ei sovi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä olikin uutta ideaa. Annan jopa 4/5, kohteliaat sanankäänteet vaikka sisältö outo!
<3 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää oli hyvä.
Liikaa vaihtelua AP?
Toki joillakuilla on enemmän hajontaa askelluksessa lyhyellä matkalla. Siksi suosin pitkähköä kävelyä ja vaikeatulkintaisissa tapauksissa keskimääräistä päkiä-kantapääkulmaa. Usein 12-24 km kävelyllä asia selviää. Omasta puolestani voin sanoa, että vikuroiva mutta keskimäärin suora askellus on lähellä täydellistä. Joillekuille muille se ei sovi. -ap
Haa, taisit paljastaa itsesi. Pitkät suorat jälkijonot ovat tyypillisiä ketuille ja jos etsit kaltaistasi, olet siis Hopeakettu!
Minulla jalkaterät menevät suoraan, mutta jyrkässä ylämäessä haron. Alamäen kuljen vaikka kantapäilläni. Polkuni eivät kulje suoraan, mutta osaan palata samaa reittiä. Testasin tämän kerran lumettomana aikana metsämaastossa, jossa liikuin ensimmäistä kertaa ja reilun tunnin suuntaansa. Palatessa oli samat kannot, kivet, kaatuneet puut yms. Sen sijaan, kun valitsen jalkaisin uusia reittejä kaupungissa, ei suuntavaistoni toimi. Eksyn helpoiten siellä misdä on liittymiä isoille väylille ja viety vapaus jatkaa omalla polullaan.
Nainen
Mitä ulos kääntyneet varpaat kertovat sinulle, ap? Mun yksi kaverinainen on jotenkin ylitopakka, ja kävelee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää oli hyvä.
Liikaa vaihtelua AP?
Haa, taisit paljastaa itsesi. Pitkät suorat jälkijonot ovat tyypillisiä ketuille ja jos etsit kaltaistasi, olet siis Hopeakettu!
Kuitenkaan nuorien ja vanhojen kettujen jälkijonot eivät suuresti eroa toisistaan. Ja toisekseen, en välttämättä etsi ensisijassa jäljeltään kaltaistani. Minulle voi sopia erilainenkin. Jälki ei muutenkaan ole muuta kuin heijastus sitä tuottavista piirteistä, ja joskus tulkinta voi mennä metsään. Näin tapahtuu tilastollisesti 5% tapauksista. Aloitukseni oli siksi ehkä liian ehdoton. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempi on sellainen jälki, jossa jalkaterät kääntyy sisäänpäin. Se kertoo älyllisestä vajaavuudesta.
Minulla vasen jalkaterä kääntyy sisäänpäin. Se ei kerro älyllisestä vajavuudesta vaan siitä, että lonkkavikaani ei korjattu vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ensi treffit olisi miehen luona. Jos ei osaa siivota ja pestä pyykkiä ja kokata,niin ei jatkoon.
Luonani voit tarkistaa ovatko kellarin kahleet ruosteessa vai hyvinhoidetut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jalkaterät menevät suoraan, mutta jyrkässä ylämäessä haron. Alamäen kuljen vaikka kantapäilläni. Polkuni eivät kulje suoraan, mutta osaan palata samaa reittiä. Testasin tämän kerran lumettomana aikana metsämaastossa, jossa liikuin ensimmäistä kertaa ja reilun tunnin suuntaansa. Palatessa oli samat kannot, kivet, kaatuneet puut yms. Sen sijaan, kun valitsen jalkaisin uusia reittejä kaupungissa, ei suuntavaistoni toimi. Eksyn helpoiten siellä misdä on liittymiä isoille väylille ja viety vapaus jatkaa omalla polullaan.
Nainen
Psalmi 17:5 "Minun askeleeni pysyvät sinun poluillasi, minun jalkani eivät horju."
Minullekin lumitreffit on ihan ehdoton. Jos ei pysty hankeen kusemaan omaa nimeään, on eturauhasongelmia, enkä mä halua sellaista miestä jolla ei ole kusivehkeet kunnossa. Parhaiten treffeillä menestyy jostain syystä Akut, Arit, Akit, Ekit yms, kertaakaan jatkoon ei ole päässyt esim Joonatan, Juha-matti tai Sebastian..
T. Naima- Annikki