Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelytreffit - syy, miksi haluan miehenä kävelylle ihan ekana

Vierailija
30.12.2025 |

Haluan nähdä naisen jalanjäljet lumessa. Tätä ei näe mitenkään muuten. Ei kahvilassa, ei baarissa, ei missään. Vain jäljistä lumessa. Jos varpaat ja päkiät osoittavat ulospäin, meistä ei tule mitään. Tämä kertoo enemmän kuin mikään. Jäljen pitää olla sellainen, että päkiä ja kantapää suorassa linjassa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos laahaan jalkojani ja jälki on sellainen pitkähkö luisu?

Vierailija
2/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ortopedi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi on sellainen jälki, jossa jalkaterät kääntyy sisäänpäin. Se kertoo älyllisestä vajaavuudesta.

Vierailija
4/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ensi treffit olisi miehen luona. Jos ei osaa siivota ja pestä pyykkiä ja kokata,niin ei jatkoon. 

Vierailija
5/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ei ole lunta?

Vierailija
6/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä -Suomessa et ilmeisesti hirveän usein pääse treffeille?

Vierailija
7/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos laahaan jalkojani ja jälki on sellainen pitkähkö luisu?

Ei haittaa yhtään! Sinulla on jalat maassa. Siten pysyy pystyssä. Et hätiköi etkä hötkyile ja osaat varautua. Olet todennäköisesti älykäs. Jos siis päkiä-kantapäälinja suora. -ap

Vierailija
8/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan rikas mies valitsee itselleen naisen. Oletko rikas?

Vierailija
9/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla sama. Eksä käveli kuin Aku Ankka. El toista sellalsta enää. Kyllä pitää askelluksen mennä suoraan eteenpäin.

10/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi on sellainen jälki, jossa jalkaterät kääntyy sisäänpäin. Se kertoo älyllisestä vajaavuudesta.

Onneksi ei ollu lunta, ku käveltiin huvipuistos 🤭

Vierailija
11/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumella? Millä lumella?

Itse näkisin kävelytreffeissä sen, että onko toisella ihmisellä ulkoiluvaatetusta ja kunnollisia metsäkenkiä. Kestääkö toisen kunto edes pienen ylämäen? Jos ei, niin voi päätellä että ihminen on melkoinen cityeläjä eikä ymmärrä luonnosta mitään.

Vierailija
12/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askeleet lumessa, vanha eskimoiden naimariitti.

Vierailija
13/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä treffejä tarvitset? Sen kun etsit sopivat jalanjäljet, jäljität naisen ja kosit.

Vierailija
14/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jotkut luulevat, mutta oikeastaan tämä on hyvä merkki. Tämä on toiseksi paras vaihtoehto. Toki jälkitulkinta pitää suhteuttaa kokonaisuuteen, mutta sinällään tämä on hyvä. -ap

Vierailija
15/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos ei ole lunta?

No sitten ei tule treffejä. -ap

Vierailija
16/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa? Sirot balleriinathan astuvat niin, että on jalkaterä ulospäin kääntynyt. Mutta ap haluaa mieluummin jonkun löntystelijän?

Vierailija
17/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä -Suomessa et ilmeisesti hirveän usein pääse treffeille?

No ei minun kanssani. Mutta moni mies ei tällaisista välitä, joten varmasti treffeille pääsee. -ap

Vierailija
18/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ensi treffit olisi miehen luona. Jos ei osaa siivota ja pestä pyykkiä ja kokata,niin ei jatkoon. 

Miehen asunto kertookin erittäin paljon. Pyykkikasan ja siivottomuuden lisäksi esim. ruma sisustus ja kapea yhden hengen vuode kertovat, että tuskin on parisuhdekypsä ja romantikko.

Vierailija
19/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä treffejä tarvitset? Sen kun etsit sopivat jalanjäljet, jäljität naisen ja kosit.

😂 Niin kuin koiran kuuluu.

Vierailija
20/61 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumella? Millä lumella?

Itse näkisin kävelytreffeissä sen, että onko toisella ihmisellä ulkoiluvaatetusta ja kunnollisia metsäkenkiä. Kestääkö toisen kunto edes pienen ylämäen? Jos ei, niin voi päätellä että ihminen on melkoinen cityeläjä eikä ymmärrä luonnosta mitään.

Harottavasta kävelystä on kyllä hyötyä ylämäessä, mutta muuten se viittaa ominaisuuksiin, joilla minun kanssani ei suhde ole tyydyttävä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan