Kivoimmat löydöt, mitä olet roskiksista löytäny?
Kommentit (66)
Tämä roskiksista löytäminen ei välttämättä tarkoita roskisten penkomista tai roskapussien availua. Itsekin olen löytöni (lankamallit ja lasikulhot) löytänyt ihan siitä päältä, kun olen omia roskiani ollut viemässä. Nuo lankamallit oli sitäpaitsi työpaikan roskiksessa, mihin ei mitään kovin likaista roskaa edes kerry.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä mennyt niin huonosti, että roskiksia penkoisin.
Löytmäni lasikulho ja kaakelit olivat kierrätyspisteen lasinkeräysastian vieressä maassa siististi odottelemassa ottajaa.
Muovinkeräyspisteen vieressä on keväisin ja syksyisin istutusastioita, esimerkiksi joku on istuttanut tuija-aidanteen ja niitä purkkeja on pinottuna siihen 30kpl... (tää ei ole paras löytöni, mutta onhan nuokin käytännöllisiä, kunhan putsaa)
Kiusa se on pienikin kiusa
Joskus ala-asteikäisenä ehjiä Nintendo-lehtiä.
Moccamaster ilman pannua,ostin pannun ja nyt 8v mennyt tällä.
Onhan nää oikeesti trolleja? Ei kai kukaan oikeesti ota roskiksesra tavaroita itselleen? Hyi!
Maggisbekkiksiä. Oli selvästi tehty Airflyerissä. Ihanan rapeita vielä.
Smoothieta en viitsi ottaa vaikka onkin Blenderissä tehty. Yök.
Lankaa, paljon lankaa. Olen kutonut, virkannut ja huovuttanut siitä vaikka mitä.
Talvitakki! Tuli oikeasti tarpeeseen.
Käytettyjä kuukautissuojia..Namskis.
T: Pertsa 64v
Blenderin. Teen sillä Smoothieita joka päivä.
On tullut löydettyä yllättävän paljon kaikkea, vieläpä siten, että tavarat on jätetty roskiksien päälle tai lattialle. Muovikassillinen Roope-Setä -sarjakuvia, 6 kpl käyttämättömän näköisiä kahvimukeja, 2 kpl mattoja. Matot olivat rullalla muovipussissa. Ilmeisesti joku oli heittänyt ne kellarista pois. Täysin toimiva 4.1 kaiutinsetti tietokoneeseen. Kaiuttimille ei ollut itsellä tarvetta, myin nuo nimellisellä hinnalla eteenpäin. Joku tietokoneen raato, mistä otin joitakin osia talteen.
Hopeinen 70-luvun design rannekoru.
Vanhan rottinkihyllyn, jossa on nytkin kasveja ja lehtiä. Lisäksi paljon vinyylejä, mm. Metallican Black-albumin.
Kokonainen fazerin sininen. Teininä löysin Porin Torin roskiksesta noin vuonna - 88, kun haahuilin rahattomana krapulassa ja mietin miten oikein pääsen kotiin. Levy oli kertaalleen sulanut kun oli oudon mallinen, mutta suklaa oli kovettunut takaisin. Ai että kun maistui hyvältä.
Sama täällä. Saati että tarvitsisi jopa ruokaa niistä dyykata.