Uskovat, miksi Jumala ei anna minulle uskonlahjaa?
Olen pitkään tutkinut kristinuskoa, rukoillut, käynyt kirkossa, pyytänyt Jumalalta uskonlahjaa. En vain ole saanut sitä. En kertakaikkiaan pysty aidosti uskomaan, vaikka kuinka haluaisin. Rukoillessanikaan en tiedä kuuleeko kukaan. Olen yrittänyt pyytää johdatusta jos joku kuulisi. Raamatun lukemisesta ei tahdo tulla mitään, kun en vaan ymmärrä sitä. Miksi kaikki eivät saa uskonlahjaa? Melko epäreilua, että sitten epäuskosta rangaistaan, vaikka ei voi mitään itse sille ettei pysty aidosti uskomaan.
Kommentit (12)
Jumala on varannut sinulle ikuisuuden ikuisessa tulessa. Jumala on erehtymätön.
Jumala rakastaa sinua niin paljon, ettei kiusaa sinua moisella turhuudella.
Mene alfakurssille. Sellaisia järjestetään varmaan kaikissa ev lut seurakunnissa.
Ainakin sillä kurssilla, jolla minä kävin, oli todella tasokkaat vierailevat puhujat. Esim ainakin 2 heistä oli erikoislääkäreitä. Tällöin ulosanti oli loistavan hyvää.
Sinää se et osaa pitää porttia oikealla tavalla auki.
Ap olet ymmärtänyt sen vähän väärin. Jeesus ym. on satu, johon jotkut haluaa uskoa. Kyse ei ole siitä, että kukaan oikeasti pohjimmiltaan uskoisi, vaan se on vain oma päätös, että haluaa uskoa siihen. Ei siihen liity mitään simbsalabimiä. Ihan samoin voi päättää uskoa vaikka keijuihin, peikkoihin tai horoskooppeihin, jos niihin uskominen tuo elämään merkitystä ja monelle tuo. Mutta kyseessä on siis vain oma päätöksesi.
Täällä sama. Jumala valitsee ketkä pelastuu, jotkut ei tule ikinä uskoon vaikka mitä tekis, toiset taas tulee uskoon kertarykäyksellä, Jumalan aivoituksista ei me ihmiset koskaan ymmärretä, kohta kaiken lisäksi ylöstempaus ja tänne jäädään, ja pedonmerkki otetaan että sais ruokaa joka ilman sitä ei voi ostaa tai myydä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Jumala valitsee ketkä pelastuu, jotkut ei tule ikinä uskoon vaikka mitä tekis, toiset taas tulee uskoon kertarykäyksellä, Jumalan aivoituksista ei me ihmiset koskaan ymmärretä, kohta kaiken lisäksi ylöstempaus ja tänne jäädään, ja pedonmerkki otetaan että sais ruokaa joka ilman sitä ei voi ostaa tai myydä.
Kuulostaa todella julmalta.
Pyydä Jumalalta anteeksi syntejäsi ja pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan.
Ehkä olet pilkannut Pyhää Henkeä? Sitä syntiä kun ei anteeksi anneta.