Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat, miksi Jumala ei anna minulle uskonlahjaa?

Vierailija
29.12.2025 |

Olen pitkään tutkinut kristinuskoa, rukoillut, käynyt kirkossa, pyytänyt Jumalalta uskonlahjaa. En vain ole saanut sitä. En kertakaikkiaan pysty aidosti uskomaan, vaikka kuinka haluaisin. Rukoillessanikaan en tiedä kuuleeko kukaan. Olen yrittänyt pyytää johdatusta jos joku kuulisi. Raamatun lukemisesta ei tahdo tulla mitään, kun en vaan ymmärrä sitä. Miksi kaikki eivät saa uskonlahjaa? Melko epäreilua, että sitten epäuskosta rangaistaan, vaikka ei voi mitään itse sille ettei pysty aidosti uskomaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet pilkannut Pyhää Henkeä? Sitä syntiä kun ei anteeksi anneta. 

Vierailija
2/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole valittu. T: calvinisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on varannut sinulle ikuisuuden ikuisessa tulessa. Jumala on erehtymätön.

Vierailija
4/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa sinua niin paljon, ettei kiusaa sinua moisella turhuudella.

Vierailija
5/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudas se juna meni jo . 

Vierailija
7/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene alfakurssille. Sellaisia järjestetään  varmaan kaikissa ev lut seurakunnissa. 

Ainakin sillä kurssilla, jolla minä kävin, oli todella tasokkaat vierailevat puhujat. Esim ainakin 2 heistä oli erikoislääkäreitä. Tällöin ulosanti oli loistavan hyvää. 

Vierailija
8/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinää se et osaa pitää porttia oikealla tavalla auki. 

Vierailija
9/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ymmärtänyt sen vähän väärin. Jeesus ym. on satu, johon jotkut haluaa uskoa. Kyse ei ole siitä, että kukaan oikeasti pohjimmiltaan uskoisi, vaan se on vain oma päätös, että haluaa uskoa siihen. Ei siihen liity mitään simbsalabimiä. Ihan samoin voi päättää uskoa vaikka keijuihin, peikkoihin tai horoskooppeihin, jos niihin uskominen tuo elämään merkitystä ja monelle tuo. Mutta kyseessä on siis vain oma päätöksesi.

Vierailija
10/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Jumala valitsee ketkä pelastuu, jotkut ei tule  ikinä uskoon vaikka mitä tekis, toiset taas tulee uskoon kertarykäyksellä, Jumalan aivoituksista ei me ihmiset koskaan ymmärretä, kohta kaiken lisäksi ylöstempaus ja tänne jäädään, ja pedonmerkki otetaan että sais ruokaa joka ilman sitä ei voi ostaa tai myydä. 

Vierailija
11/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Jumala valitsee ketkä pelastuu, jotkut ei tule  ikinä uskoon vaikka mitä tekis, toiset taas tulee uskoon kertarykäyksellä, Jumalan aivoituksista ei me ihmiset koskaan ymmärretä, kohta kaiken lisäksi ylöstempaus ja tänne jäädään, ja pedonmerkki otetaan että sais ruokaa joka ilman sitä ei voi ostaa tai myydä. 

Kuulostaa todella julmalta.

Vierailija
12/12 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Jumalalta anteeksi syntejäsi ja pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi