Mies on aina kotona, aina tuossa sohvalla
Ei koskaan missään muualla. Töissä ja sohvalla. Nyt ollut sohvalla yli viikon putkeen joululomalla. Mulla palaa hermo. Jos sais joskus vaikka yhden päivän taukoa puolisosta? Onnistuu vain siten että minä reissaan, tietty aina lasten kanssa.
Kommentit (71)
Älä narraa! Eikö hän muka käy koskaan "vieraissa"?
Vierailija kirjoitti:
Voi sen kahvipakettiinkin vaihtaa
AV
Heitä se pihalle tai hanki oma asunto.
Mulla oli just tommonen. Etätyöt sohvalla ja illat yöhön asti samassa paikassa. Klo 24:00 siirtyi sänkyyn. Nykyään ex, luojan kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV
Epätoivojono😭. Kulkeutuuko Porin keskustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakottaako se sut asuu yhdes sen kans? Jos ei niin sä voit pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle
En muuta muualle kun tämä on mun asunto. Miehellä ei ole varaa muuttaa yksin eikä varsinkaan ostaa omaa sohvaa.
Eikö se käynyt töissä, on kyllä huono palkka jos ei yksiön vuokraa pysty maksamaan.
Antaisit ihmisen olla kotonaan, jos hän siellä viihtyy. Kai se hänenkin kotinsa on?
Lisäksi jos saat reissata yksin ilman että siitä syntyy kotona draamaa, niin kannattaa välillä käydä jossain itse, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Antaisit ihmisen olla kotonaan, jos hän siellä viihtyy. Kai se hänenkin kotinsa on?
Lisäksi jos saat reissata yksin ilman että siitä syntyy kotona draamaa, niin kannattaa välillä käydä jossain itse, jos haluat.
Jospa lukisit ensin aloituksen.
Kirjoittiko ap että mies osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon?
Onhan se kiva olla nimenomaan kotona yksin. Minä saan olla, olenhan sinkku. Tuon tuskittelun kyllä muistan, kun avoliittolaisena en saanut koskaan olla yksin kotona. Sitä samaa virttä veisaavat useat tuttuni ja kaverini, myös työpaikalla olen samaa kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakottaako se sut asuu yhdes sen kans? Jos ei niin sä voit pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle
En muuta muualle kun tämä on mun asunto. Miehellä ei ole varaa muuttaa yksin eikä varsinkaan ostaa omaa sohvaa.
On sillä varaa. Anna se perseenhajuinen sohva sille myötäjäisiksi kun painuu sinne kunnan vuokramurjuun. En minäkään kysellyt, onko exällä varaa muuttaa pois kun heitin sen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV
Haet huomiseen klo 14.00 mennessä. Muuten annan sen seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV
Epätoivojono😭. Kulkeutuuko Porin keskustaan?
Jos jaksat itse kantaa. Mä en kuljeta ja ukko on niin lihava, ettei siitä ole kantamaan sohvaa.
Itseasiassa annan paketin Kulta-Katriinaa sille joka vie ukon samantien.
Jos se on kirjoilla sun luona, ei auta kuin häätää se virallisesti. Jos se lusmuilee siinä ja osoite on poste restante, voit nakata pihalle ilman sen kummempia seremonioita. Soittakoon pihalta 112 sosiaalipäivystykseen, että on koditon. Ei se sen kummempaa vaadi.
Kyttääks myös urheilua ja kittaa kaljaa päälle? Onnea🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kuulostaa ihan mieheltä jota tapailin pari vuotta sitten! Tämä herra oli juuri eronnut, niin että avovaimo oli jättänyt tämän. Aloin pikkuhiljaa puolivuotisen suhteemme aikana ymmärtää, miksi ex oli jättänyt hänet :D Mies ei ihan oikeasti muuta saanut aikaan, kun käydä töissä, ja heti täiden jälkeen rojahti sohvalle ja viestitteli sitten minulle sieltä sohvaltaan. Ei ilmeisesti nukkunut edes sängyssään, kun nukahti siihen sohvalle ja sitten heräsikin jo töihin aamulla. Alkoi ällöttää miehen saamattomuus ja laiskuus heti kun ensihuuma oli ohi. Mies oli ihan komea ja tosi pitkä - siksi ihastuin mieheen aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuossa on ovi ja lähde.
t. ukko
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan mieheltä jota tapailin pari vuotta sitten! Tämä herra oli juuri eronnut, niin että avovaimo oli jättänyt tämän. Aloin pikkuhiljaa puolivuotisen suhteemme aikana ymmärtää, miksi ex oli jättänyt hänet :D Mies ei ihan oikeasti muuta saanut aikaan, kun käydä töissä, ja heti täiden jälkeen rojahti sohvalle ja viestitteli sitten minulle sieltä sohvaltaan. Ei ilmeisesti nukkunut edes sängyssään, kun nukahti siihen sohvalle ja sitten heräsikin jo töihin aamulla. Alkoi ällöttää miehen saamattomuus ja laiskuus heti kun ensihuuma oli ohi. Mies oli ihan komea ja tosi pitkä - siksi ihastuin mieheen aluksi.
Vieläkä on naisia, jotka valitsee miehen pituuden mukaan? Luulin että jopa nainenkin olisi viisastunut tähän päivään tullessa...
Vierailija kirjoitti:
Kyttääks myös urheilua ja kittaa kaljaa päälle? Onnea🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja on demari. Tai muuten patavanhoillinen vasuri. Jopa ay-änkyrä. Hirveä otus!
Meillä työntäisi pois.