Niinpä tietysti. Radiomastosta putoamiseen liittyi tiktok -haaste
Kommentit (60)
Tarvitaan nuorille tiktok haaste jossa jätetään some pois kokonaan lopun elämän ajaksi.
Ja taas yksi turha kuolema lisää minkä tuo appsi on aiheuttanut.. vanhemmat, nyt jotain vastuuta ja älkää antako lapsille mahdollisuutta laittaa tuota appsia puhelimeen.
Darwin rules.
Omassa lapsuudessa kun tiktok oli vielä pilke isän silmäkulmassa, oli tapana kysyä, että hyppäisitkö kaivoon jos käskisin?
Kinuskien taktiikkaa harventaa väkeä.
Luonnonvalinta. Lapset (alle 18v) ovat pääsääntöisesti hölmöjä ja siksi niiden perään pitää katsoa jatkuvasti.
Tiktokista sai omakin kullannuppu idean alkaa viiltelemään itseään. Se on kyllä tosi vaarallinen appi lapsilla joiden aivot ei ole vielä kehittyneet. Uimahalliin meno hävettää sitä nyt lopun elämää arpien takia. Ne ei lähde koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäkelvot yksilöt karsiutuu pois
Sinäkö et nuorena tehnyt yhtään mitään tyhmää?
Ihan typeriä nämä tiktok yms haasteet. Tekisivät todellisia haasteita, kuten kesätyöpaikan etsimisen. Siinä onkin näinä päivinä haastetta kerrakseen.
Tik tok syystä kielletty alle 13-vuotiailta. Mun puolesta sais olla k-18.
Vierailija kirjoitti:
Onko rikos olla tyhmä?
Älä huoli, ei sua tulla sakottamaan.
miks vanhemmat antaa teinien hengailla ja miksi heille ostetaba puhelimia? Jotenkin tuntuu että suomalaisista on tullut aivan iziootteja.
Minä olen sanonut monta kertaa, aluksi ihan läpällä, viimeaikoina en niinkään, että koko Tiktok on Kiinan valtion tiedustelupalvelun tms. juoni länsimaiden nuorison pilaamiseksi.
Meillä nuoret hyppii parkkitalojen katoilta ja kiipeilee radio mastoihin "koska tiko tok haaste". Kiinalaiset nuoret sensijaan ei edes voi käyttää koko äppiä. Kiinalaiset nuoret opiskelee, pänttää matikkaa ja fyssaa. Meillä nuoret kuvaa tiktokkiin videoita omista ahtereistaan ja miettivät minkä parkkihallin katolta lähetään ottamaan "pitkä harppaus" ja koulussa käydään lähinnä haistattelemassa opettajille.
Tätä menoa Kiina tulee jyräämään länsimaat joka suhteessa. Nuorten ihmisten kannattaa alkaa totutella ajatukseen dystooppisessa diktatuurissa elämisestä Kiinan johdolla.
Kiinalaisten hybridiase on kyllä osoittautunut tehokkaaksi.
Onko apin syy jos päässä ei liiku muu kuin kulmakarvat?
Darwin on ollut vaan taas asialla. Mitä noita suremaan.
Jou mään, mä heitän lowkey eeppisen haasteen :D
Köysi kaulan ympärille ja puun latvaan roikkumaan, kovat jätkät ja mimmit jaksaa vetää viikon putkeen :D
Ootko skipidi toilet nössö vai otatko haasteen vastaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Tiktokista sai omakin kullannuppu idean alkaa viiltelemään itseään. Se on kyllä tosi vaarallinen appi lapsilla joiden aivot ei ole vielä kehittyneet. Uimahalliin meno hävettää sitä nyt lopun elämää arpien takia. Ne ei lähde koskaan.
Öööh, kuka alle 60 vuotias edes käy jossain uimahallissa? Ja mitä hävettävää arvissa olisi?
Tiktok pitäisi räjäyttää.