Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Eezy" työnhaku

Vierailija
29.12.2025 |

Yritin hakea avointa paikkaa kyseisestä vuokratyöfirmasta niin yhtiö pakottaa lataamaan sovelluksen jotta voi hakea paikkaa. Myöskään töitä ei ehdoteta profiilissa kirjautuneelle ennen kuin on lisännyt todistukset ja henkilötunnukset itsestään :D 

Mitäköhän näilläkin kerätyillä tiedoilla tehdään? 

Todella vastenmielinen kuva jäi tästäkin sijoitusyhtiöstä...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Eezyllä töissä:

-Ei tarvitse ladata mitään sovellusta vaan sä voit tehdä kaiken myös Eezyn nettisivujen kautta

-Eikö ole normaalia että työnantaja haluaa tietää sun henkilöllisyyden sekä nähdä sun erilaiset todistukset ennen kun he ottavat sut töihin? Mä en ole ainakaan koskaan ollut tilanteessa että työnantaja olisi ensin ottanut mut töihin ja sitten alkanut kysellä niitä juttuja vasta jälkikäteen

Ilmeisesti firman johtokin ennätti paikalle puolustelemaan?

Vierailija
42/42 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Eezyllä töissä:

-Ei tarvitse ladata mitään sovellusta vaan sä voit tehdä kaiken myös Eezyn nettisivujen kautta

-Eikö ole normaalia että työnantaja haluaa tietää sun henkilöllisyyden sekä nähdä sun erilaiset todistukset ennen kun he ottavat sut töihin? Mä en ole ainakaan koskaan ollut tilanteessa että työnantaja olisi ensin ottanut mut töihin ja sitten alkanut kysellä niitä juttuja vasta jälkikäteen

Kerropa nyt, kun asia vaikuttaa täällä kiinnostavan: Haasteltiinko sinua Eezyn toimesta ennen työpaikkojen/vuorojen vastaanottamista vai saitko työ/vuorotarjouksia suoraan profiilin tietojen täyttämisen jälkeen?

Mä tein netissä hakemuksen, sitten mut kutsuttiin haastatteluun jossa sama henkilö joka haastatteli myös katsoi että kaikki paperityöt oli kunnossa. Sitten joku aika sen jälkeen mulle tarjottiin ekata työkeikkaa, ja siinä vaiheessa piti saada heiltä työvaatteet, mutta ei tarvinnut enää tehdä mitään muita paperijuttuja kun sen tarjotun keikan hyväksyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla