Annatko koskaan miehesi panna sinua seksihimojaan tyydyttääkseen?
Vai et?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut v. 2009 jälkeen.
N 60 +
Miksi et ?
Jos on hyvää seksiä muuten niin olen halukas ja ihan hyvin olen voinut vastavuoroisesti antaa joskus vain miehen tyydyttää itsensä tai antaa hänelle suikkarin tai käsihoitoa. Myös niin että itselläni on sairauden/lääkitysten/kuivuuden takia ihan haluton olo niin olen voinut muuten tyydyttää miehen.
Jos taas mies ei ole minulle ollut henkisesti hyvä ja sängyssä hyvä niin en todellakaan ja lopulta olen suunnannut omatkin halut vain masturbointiin. Ja onpa se suhdekin tullut sitten lopetettua.
Kummankin mieheni annan, sekä aviomieheni että esimieheni, panna aina, kun heitä himoittaa. Molemmilta saan seksuaalista tyydytystä ja taloudellista hyötyä.
Aina annan kun mies haluaa. Ehkä tässä juuri on pitkän avioliiton salaisuus, tyydytettymies ei ravaa vieraissa.
Kyllä se halujaan tyydyttelee ja usein tyydytteleekin mutta yhtä lailla mun haluja. Rakastan sitä miten paljon se haluaa mua.
Totta kai. Usein luen samalla Pablo Nerudaa tai teen yritykseni kirjanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
Seksi ja miehen kosketus ällöttää. Sain siemenen sisään aiemmin ja lapsen. Se riitti minulle.
N 60 +
Kyyyl mä luulen että se siinä touhussa seksihimojaan tyydyttää. Vai tarkoitatko että annan oman omaa himontunnetta? Väliin niinkin, toinen tulee siitä iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
Seksi ja miehen kosketus ällöttää. Sain siemenen sisään aiemmin ja lapsen. Se riitti minulle.
N 60 +
Hyvä provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
N 60 +
Hyvä provo
Olisikin vain provo. Tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Esimerkiksi ex-vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Aina annan kun mies haluaa. Ehkä tässä juuri on pitkän avioliiton salaisuus, tyydytettymies ei ravaa vieraissa.
Nainen joka näköjään käsittää jotain, täydet pinnat sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
N 60 +
Hyvä provo
Olisikin vain provo. Tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Esimerkiksi ex-vaimoni.
On varmasti, mutta epäilen etteivät päivystä seksipalstalla
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
N 60 +
Hyvä provo
Joo, perustelevat asian vaan eri tavalla, vaikka pohjimmiltaan kyse olisikin miehen siemenen narraamisesta ja seksin lopettamisesta. Ei kukaan pihtari tuolla tavalla suoraan myönnä asiaa...
Aika hullu kysymys. Kyllä tietenkin ja samoin kun minä haluan, saan, aina.